Dalších pár minut nastal chaos. Snape sbíral všechny svoje věci a schoval je do přístěnku pod schody. Harry se třásl a nemohl odvrátit pohled od Pansyina mrtvého těla.
Poté, co Snape skončil se sbíráním svých věcí, se otočil na Harryho.
"Zavolej bystrozory." Přikázal mu jemně. "Všechno bude v pořádku."
Harry přikývl a díval se, jak Snape vlezl do přístěnku. Oba se na sebe unaveně dívali, až se Snape začal cítit nepohodlně.
"Bude to v pořádku." Uklidňoval ho Snape.
S tím zavřel dveře a přístěnek jako by zmizel. Harry však věděl své a slyšel, jak Snape sesílá ochranná kouzla. O pár vteřin později už bylo ticho a Harry věděl, že seslal tišící kouzlo.
Zhluboka se nadechl a pak šel zavolat na ministerstvo.
**********************
Bystrozoři a lékouzelník se objevili na Grimmauldovo náměstí o deset minut později.
Ron i Hermiona přišli o chvilku později, oba na sobě měli uniformu.
"Harry!" Vykřikl Ron a doběhl k němu.
Hermiona zahlédla mrtvé tělo a začala vzlykat.
"Ach, Harry!" Brečela. "Co se stalo?"
"Chtěla mě zabít." Odpověděl Harry suše.
Kolem Harryho se začali rojit lidé, kteří se ho ptali, jestli je v pořádku. Ztěžka dýchal, pak se pokusil zvednout.
Hermiona mu rychle pomohla do židle v kuchyni, potom mu do ruky dala sklenici s vodou. Harry ji hltavě vypil.
Kingsley přešel k Harrymu. Vážný výraz ve tváři.
"Harry." Pozdravil tiše. "Myslím, že je na čase, abys nám řekl, co se stalo."
Harry přikývl, snažil se ignorovat všechny ostatní bystrozory. Byli zaneprázdněni odstraňováním škod, které byly napáchány na tomto domě, a focením Pansyina těla. Potlačil zachvění, pak se otočil na Kingsleyho.
"Weasley, zapisujte to." Přikázal Kingsley, než stihl Harry cokoliv říct.
Ron vytáhl malý zápisník a posadil se vedle Harryho.
"Tak začni, kámo." Podpořil ho tiše.
Harry znovu přikývl, snažil se zahnat slzy, které se mu hromadily v očích.
"Ráno tu se mnou byl můj kmotřenec, Teddy. Spal tu. Okolo desáté hodiny ho přišla vyzvednout jeho babička Andromeda Tonksová. Skoro hned poté, co odešli mi přes krb zavolala Pansy. Zeptala se, jestli nechci zajít na oběd a taky, že Draco Malfoy, můj šéf, mi dal den volna."
Kingsley přikývl, aby mu tím dal najevo, že může pokračovat a Ron zuřivě zapisoval.
"Souhlasil jsem s obědem. Zeptal jsem se, jestli chce jít na Příčnou, ale ona mi řekla, že je tam moc lidí, že by se raději najedla tady. Souhlasil jsem a ona mi řekla, že se vrátí do dvou hodin. Za dvě hodiny byla zpátky i s jídlem. Jedli jsme a mluvili a všechno bylo v pohodě. Jenže pak mi najednou vzala hůlku a řekla, že mě zabije."
"Proč tě chtěla zabít?" Zeptal se Kingsley. "Řekla ti to?"
"Řekla, že dokud jsem naživu, nemůže se vrátit Voldemort."
Hermiona zalapala po dechu a Harry pokračoval dál.
"Byla naštvaná, že jsem během války zabil jejího otce. Řekla mi, že ona byla jedním z těch smrtijedů, kteří mě napadli na Příčné."
ČTEŠ
Drahý Severusi Snape (Snarry CZ)
FanfictionHarry se po válce snaží dát dohromady. Cítí se vinen za každé úmrtí. Aby se zbavil smutku, začne psát dopisy mrtvému Severusovi. Pomůže mu to? *********************************************************************** Příběh není můj. Jedná se o překla...