"Ginny!" Zalapala po dechu paní Weasleyová, vyskočila na nohy. "Co se ti stalo?"
Ginny drkotala zuby a celé její tělo se třáslo. Studený duben jejímu stavu očividně moc nepomohl.
"Mark..." Zašeptala Ginny. "Pohádali jsme se a... a on mě zbil."
Všichni Ginnyiny bratři se postavili. Jejich sestra se možná posledních pár měsíců chovala jako blbka, ale nikdo nebude ubližovat jejich malé sestřičce.
Paní Weasleyová vypadala pobouřeně.
"Obrátil proti tobě hůlku?"
Ginny si unaveně povzdechla.
"Ne. Nepoužil magii. Nechtěl, abychom ho vystopovali..."
Sesunula se na podlahu, jako by už neměla sílu déle stát.
Paní Weasleyová padla vedle ní na kolena a pan Weasley k ní přispěchal.
"Zabiju ho." Vyhrožoval pan Weasley s čistým vztekem ve tváři.
"Ne..." Zamumlala Ginny slabě. "Je pryč."
Harry a Snape si vyměnili rychlé pohledy. Znamenalo to, že byl Mark mrtvý? Vzala Ginny věci do vlastních rukou?
"Odešel." Pokračovala, oči zavřené. "Vyhodila jsem ho. Omlouvám se, mami. Je mi to moc líto."
Skrze rty se jí vydraly první vzlyky, a Harry se snažil najít pro ni soucit.
Snape, překvapivě byl ten, kdo jí šel dobrovolně pomoct. Postavil se od stolu a pomalu se vydal za Ginny.
"Pokud dovolíš..." Zamumlal. "Vyléčím ji."
Pan Weasley se po něm podíval, na bledém, pihovatém obličeji měl vděčný výraz.
"Samozřejmě Severusi." Reagoval. "Nejspíš ji zvládneš vyléčit lépe, než já, ne že by to nějaký otec chtěl přiznat. Ale měl jsi víc tréningu, věřím ti."
Snape krátce přikývl. Poté si klekl a tiše zamumlal,
"Vulnera Sanatur."
Šrámy na rukách a obličeji se uzavřely a Molly si úlevně oddechla.
"Draco." Zavolal Snape. "Nejspíš jsem většinu, spíš veškerý hojivý lektvar použil na Harryho."
Odmlčel se, když se podíval na Harryho, jako by to byla jeho chyba.
"Dojdeš do svého obchodu a přineseš pár hojivých lektvarů?"
Draco přikývl, i přes to, že si Ginny prohlížel s nechutí. George se po něm vděčně podíval a nabídl se, že půjde s ním. Během chvíle oba zmizeli pryč.
Ron a Hermiona si něco šeptali, ale Harry jim nevěnoval pozornost. Místo toho jemně položil svou ruku na Snapeovo rameno. Snape sebou cukl, potom se otočil na Harryho, obočí zvednuté v otázku.
"Děkuju." Naznačil Harry pusou.
Snape se podíval na Molly a Arthura, kteří brečeli a mumlali něco o selhání.
"Samozřejmě." Odpověděl zpátky.
Jelikož Draco a George ještě nebyli zpátky, Harry využil příležitosti a kleknul si ke Snapeovi.
"Máš svoje štíty pořád dole?" Zašeptal do Snapeova ucha.
Snape si povzdechl, sklopil pohled na svoje ruce.
"Zvedl jsem je, když jsem zjistil, že sem půjdeme." Zamumlal zpět. "Bylo by toho moc."
Harry pomalu, zamyšleně přikývl.
ČTEŠ
Drahý Severusi Snape (Snarry CZ)
FanfictionHarry se po válce snaží dát dohromady. Cítí se vinen za každé úmrtí. Aby se zbavil smutku, začne psát dopisy mrtvému Severusovi. Pomůže mu to? *********************************************************************** Příběh není můj. Jedná se o překla...