24.kapitola

539 39 3
                                    

Tak a drama pokračuje :D

-----------------------------------------

Snape se probouzel pomalu, byl zmatený. Posadil se a ošil se bolestí.

Cítil se jako po kocovině, ale to nebylo možné. Nikdy nepil, protože se bál, že dopadne jako jeho otec.

Rozhlédl se po pokoji a přemýšlel, co se stalo, když ho najednou vyděsil pohyb po jeho levé straně.

Hlavou švihl na stranu, čelem k hromadě prostěradel vedle sebe. Zmateně se díval na černé vlasy trčící z deky.

Kdo...Kdo to byl? Merline, někdo byl v jeho posteli. Proč byl v jeho posteli?

Zhluboka se nadechl a strhl deku z postele, odhalil velmi grogy vypadajícího Harryho Pottera.

Ne. Ne. To rozhodně, ne. Nic spolu v noci nedělali, nebo ano?

Ne, samozřejmě, že ne. Šlo o Pottera. I kdyby se opil do němoty, nikdy by s Potterem nic neměl.

Harry na něj zamrkal, vyděšený pohled ve tváři, když se začal posouvat od Snapea.

Kruci, možná se něco stalo. Co se mohlo stát, že je ten kluk tak vyděšený?

"Omlouvám se za-" Začal, ale Snape ho přerušil.

"Pottere. Sklapněte."

V hlavě mu tepalo, sotva mohl slyšet vlastní myšlenky. Musí se zamyslet, co se v noci stalo. Musel si vzpomenout, co se stalo.

Harryho čelist se slyšitelným cvaknutím zavřela, zíral na Snapea, oči dokořán.

Snape si povzdechl, třel si spánky. Jak se z tohoto pekla dostane? Potter byl v jeho posteli.

"Co se v noci stalo?" Zeptal se, vyděšený, jaká bude odpověď.

"Lektvar." Harry zašeptal. "Vybuchl a já... já nevěděl, co mám dělat."

"Co se stalo?!" Zakřičel Snape, naštvaný, že si nic nepamatuje.

"Pracoval jste na jednom svém experimentu, ale něco nevyšlo. On.. vybuchl, ale vy jste mě zaštítil svým tělem."

Harry zastavil, aby se nadechl.

"Udělal jste dobrou věc. Mám pocit, že kdybyste to neudělal, oba bysme byli mrtví."

Snape delší dobu zíral na Harryho.

"Pottere." Řekl nakonec. "To pořád nevysvětluje, proč jste v mé posteli."

Harry zčervenal, a Snape zvedl obočí, čekal na vysvětlení.

"Dobře... nebude se vám to líbit, ale..." Odmlčel se, vypadal neuvěřitelně rozpačitě.

"Pokračujte..." Zamumlal Snape, snažíc se nedat najevo svůj neklid.

Pokud se něco stalo... no, nikdy si to neodpustí.

"Po vybuchnutí lektvaru jste se začal chovat zvláštně. Myslel jste, že jsem můj táta."

Snape se prudce nadechl, ale nepřerušoval ho.

"Nejdřív jsem si myslel, že to způsobují výpary, ale pak mi došlo, že za to mohl přímo ten lektvar. Protože jste mě zaštítil, na mě se skoro žádný nedostal."

Snape přikývl.

"Nebylo vám dobře. Byl jsem... byl jsem vyděšenej. Udělal jsem jedinou věc, která šla udělat..." Harry se zase odmlčel.

Drahý Severusi Snape (Snarry CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat