Drahý Severusi Snape,
Nejspíš máte pravdu. Možná bych měl zajít za lékouzelníkem. Ale teď se cítím jinak. Něco mě za posledních pár týdnů změnilo. Možná je to tím, že si užívám vaření lektvarů, nebo možná proto, že Ron a Hermiona se budou brát, nebo kvůli tomu, že mi George pomohl s uvědoměním, kdo opravdu jsem. Každopádně, nejsem stejný.
Vím, že jste psal, že nejste osamělý, ale já tomu nevěřím. Ani trochu. Takže budu pokračovat ve psaní.
Psal jste, že se věnujete svým zálibám, co kromě lektvarů ještě rád děláte?
Se vší úctou,
Harry Potter.
********************
Milý pane Pottere,
Podle mě jste stejný jako před pár týdny. Jste pořád stejně tvrdohlavý, a vlezlý Potter, se kterým jsem měl vždycky problémy. Zabere spoustu času, než se někdo skutečně změní, pokud jsou toho schopni. Pořád vám doporučuji, abyste navštívil lékouzelníka, dokonce i když věříte, že jste v pořádku.
Nechápu, proč tolik trváte na posílání dopisů. Ale krátkou chvíli vám budu dělat radost, s nadějí, že přestanete s touhle hloupostí.
Moje záliby se většinou točí okolo lektvarů. Rád čtu, a nabývám nové znalosti o lektvarech. Občas si přečtu i něco jiného, ale o lektvarech čtu nejraději. Často experimentuji, teď když mám zdroje a spoustu času.
A k vašim dopisům, posíláte je celkem často. Tvrdil jste, že vás cíl je zabránit mi v osamělosti a nedovolit, abych zešílel. Tempem v jakém mi dopisy posíláte, ze mě bude na Vánoce šílenec. Přestaňte mi psát tak často, prosím. Jsem si jistý, že jeden z vašich Nebelvírských přátel si s vámi rád popovídá.
S úctou,
Severus Snape.
*****************************
Drahý Severusi Snape,
Nesnažím se o to, abyste zešílel. Jen se zajímám, to je vše. Jste tam sám. Potřebujete někoho, kdo vás občas zkontroluje. Nemyslím si, že posílání dopisů každý druhý den vám ublíží, jak tvrdíte.
Kromě toho mám pocit, že si moje dopisování začnete užívat. Možná ne tenhle týden. Možná ne tenhle měsíc. Ale pamatujte na moje slova, brzy budete na moje dopisy čekat, až přijdou.
Neumím si představit, věnovat se jen lektvarům přes čtyři měsíce. Nejste už otrávený? Nechcete studovat něco jiného?
Se vší úctou,
Harry Potter.
*****************************
Milý pane Pottere,
Já si vlastně z vašich dopisů dělám legraci. Doba, kdy budu na vaše dopisy čekat nastane, až začnou prasata létat. Jak jsem psal už předtím, jsem dospělý a umím se o sebe postarat. Nepotřebuju sedmnáctiletého všeználka, aby mě kontroloval.
A k vaší otázce, nejsem lektvary otrávený. nejspíš by se tak stalo, kdyby nebylo experimentů. Pracuji na léčbách, které ještě nikdo nevymyslel. Takže je to zajímavá a časově náročná práce. Ale přiznávám, že nevím, co je na lektvarech dobré, když nemůžu publikovat své objevy. Nikdo nesmí vědět, že jsem naživu, a pochybuju, že by někdo věřil, pokud byste si připsal zásluhy za vynalezení nových lektvarů. Draco by to prokoukl. Takže není žádný způsob, jak publikovat mou práci, tak si nejsem jistý, proč pokračuji v experimentování.
ČTEŠ
Drahý Severusi Snape (Snarry CZ)
FanfictionHarry se po válce snaží dát dohromady. Cítí se vinen za každé úmrtí. Aby se zbavil smutku, začne psát dopisy mrtvému Severusovi. Pomůže mu to? *********************************************************************** Příběh není můj. Jedná se o překla...