50.kapitola

579 40 3
                                    

Ginny Weasleyová seděla u jídelního stolu, držení těla měla napjaté a strnulé. Šálek studené kávy stál před ní, nedotčený.

Její přítel Mark seděl naproti ní, nemluvil. Bylo to poprvé v jejich vztahu, kdy seděli takhle v tichosti. 

Slzy jí tekly proudem po tvářích, i když se snažila je zastavit. Slíbila sama sobě, že nebude brečet. A už vůbec ne před Markem. Ale teď tu seděla, bojovala se slzami a dusila se emocemi.

"Nemůžu uvěřit, že jsi mi to udělal." Zašeptala, hlas se ji třásl zuřivostí. "Kvůli tobě jsem odešla od rodiny! Pro Merlina, odešla jsem kvůli tobě z práce! Říkal jsi, že se vezmeme a procestujeme spolu svět. Říkal jsi, že už nikdy nebudu muset pracovat!"

Mark na ni vzhlédl, prázdný výraz ve tváři. Bylo zvláštní vidět ho bez jeho obvyklého arogantního úšklebku. V určitou dobu milovala jeho sebevědomí a asertivitu. Teď ji to děsilo.

"Byla to jednorázová záležitost." Zamumlal, hlas měl zbavený emocí.

"Blbost." Odsekla Ginny. "Měl jsi i jiný holky, nemysli si, že to nevím. Přimhouřila jsem oko nad skutečností, že mě podvádíš, ale už to neudělám."

Mark si povzdechl.

"Upřímně, zlato. Jsem typ muže, kterého nemůžeš spoutat. To už bys mohla dávno vědět. Holky mi nemůžou odolat a kdo jsem, abych toho nevyužil?"

Ginny se zamračila.

"Seš nechutnej. Myslíš, že tě ty holky mají rády? Mají rády jen tvou představu. Lhal jsi a řekl jim, že jsi bohatej a cestuješ po světě. Oba víme, že je to kravina. Podívej se, kde žijeme! Bydlíme v mizerným, hnusným bytě, a spíme na matracích na podlaze. Myslíš, že by tě měly rády, kdyby zjistily, že jsi podvodník?"

"Samozřejmě. Mají mě rády kvůli mé osobnosti."

Ginny si odfrkla.

"Jsi arogantní kretén. Nikdo tě nebude milovat, pokud nebude stejně povrchní jako ty."

Mark přivřel oči.

"Ach, oba víme, že to nemyslíš vážně, drahá."

"To teda myslím. Myslela jsem, že jsem věděla, co jsem chtěla, když jsem si s tebou začala. Chtěla jsem se odstěhovat od rodičů. Chtěla jsem se vzbouřit, protože jsem měla plné zuby pravidel. Každý jen předpokládal, že je budu slepě následovat, jak ztracené štěně. Tak jsem si našla prvního kluka, a přesvědčila sama sebe, že jsem do něj zamilovaná."

Mark se zašklebil.

"Jsi stejně povrchní jako já..." Zašeptal. "Jsi nechutná, ani tvá krve zrádcovská rodina o tebe nestojí."

Ginnyiny oči plály.

"Vypadni." Přikázala nízkým hlasem.

"Co?"

"Vypadni."

Mark se zamračil.

"Ne! Ty špinavá, malá couro, jak se opovažuješ-"

Ginny ho přerušila tím, že vytáhla svou hůlku a namířila ji na jeho hrudník.

"VYPADNI!" Vykřikla. "VYPADNI. VYPADNI. VYPADNI."

Mark se postavil a o krok ustoupil, oči měl plné strachu.

"Dobře!" Vykřikl, ruce zvednuté do vzduchu. "Už jdu!"

Ginny se dívala, jak si balí všechny svoje věci, hůlkou po celou dobu mířila na něj. Ruce se jí třásly, když vyběhl z bytu a zabouchl za sebou dveřmi.

Drahý Severusi Snape (Snarry CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat