37.kapitola

531 37 2
                                    

Harry se ten večer domů vrátil po sedmé hodině. Našel Snapea sedět na sedačce v obývacím pokoji, jak listuje magazínem lektvarů. Zase měl brýle a Harry si nemohl pomoct, aby se nad tím neusmál.

Všechno bylo tak zvláštně správné. Příliš si zvykl vídat Severuse, jak tu každý večer sedí.

"Předpokládám, že v práci bylo vše bez problémů?" Zeptal se Snape, aniž by vzhlédl od časopisu.

Harry se vyčerpaně zhroutil na gauč vedle něho.

"Ne úplně." Zamumlal a přemýšlel nad konverzací, kterou vedl s Blaisem. "Draco si dneska vyrazil s Georgem."

Snape pozvedl obočí, pak položil časopis a věnoval plnou pozornost Harrymu.

"Weasley? Zajímavá volba."

Harry ho začal bezvýhradně bránit.

"Na rodině Weasleyů není nic špatného-"

Snape rychle zvedl ruku, aby ho umlčel.

"To jsem neřekl. Jen jsem překvapený, že si Draco s jedním z nich vyrazil."

Harry se trochu uvolnil.

"Věděl jste, že je Draco gay?" Zeptal se. "Myslím, že si nevyrazili ven jen jako známí..."

Snape si jemně odfrkl.

"Byl bych slepý, kdybych si nevšiml, jak na vás při hodinách zírá."

Harry překvapením zvedl hlavu.

"Na mě?" Zeptal se.

"Mimo jiné." Odpověděl Snape klidně.

Harry nevěřícně zavrtěl hlavou.

"Vadí vám, že je gay?"

Snape po něm střelil pohledem.

"Proč by mi to mělo vadit?"

"Nevím. To jen, že v mudlovském světě lidi moc neberou lidi jako jsme my."

"My?" Zeptal se Snape.

Harry zčervenal.

"Myslím sebe a Draca." Opravil se. "Jen mě zajímalo, jestli to kouzelníci vnímají stejně jako mudlové."

Snape se opřel, jeho strnulý postoj se uvolnil.

"Věřím, že kouzelnický svět je takovým věcem otevřenější, než mudlovský. Pár kouzelníků má předsudky, samozřejmě."

Harry přikývl, tiše zpracovával tu informaci. Nikdy se o takové věci nezajímal, protože zpětně v Bradavicích žádného gaye neznal.

"Ale vy... nejste proti tomu?" Zeptal se Harry.

Snape si odfrkl, vypadal pobaveně.

"Těžko. Proč se na to ptáte? Bojíte se,  že odcházím, protože mám s takovými věcmi problém?"

Harry zase zčervenal.

"Samozřejmě, že ne!" Bránil se. "Jen mě to zajímalo."

Snape tiše zamručel a podíval se na Harryho zápěstí.

"Nikdy jste mi neřekl, co se stalo s náramkem." Zamumlal a jemně položil svou ruku na Harryho zápěstí.

Harry se pod dotekem zachvěl a Snape se odtáhl příliš brzy. Harrymu jeho přítomnost ihned chyběla.

"Pomáhal jsem Nevillovi ve skleníku. Byl jsem trochu mimo, protože... no, myslel jsem na vás."

Snape přikývl, aby mu dal najevo, že může pokračovat.

Drahý Severusi Snape (Snarry CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat