32.kapitola

556 40 4
                                    

Harry se probouzel pomalu, zamrkal, aby si zvyknul na okolní prostředí. Venku byla tma a on netušil, kolik bylo hodin. Byl si jistý, že je u Sv. Munga, k jeho nelibosti.

Zaúpěl, když se pokusil posadit a temná postava se přesunula z druhé strany místnosti.

"Harry?" Ozval se ospalý hlas.

Harry mžoural do tmy a přál si vědět, kde má brýle.

"Draco?" Zeptal se po chvíli rezignovaně.

Draco byl v mžiku na nohou a po jeho boku.

"Harry." Vydechl úlevou. "Merline, tolik jsme se báli."

Harry svraštil čelo a snažil se vzpomenout na předchozí události, které ho sem dostaly.

"Kdo my?" Zeptal se a protřel si oči.

Draco se zamračil a podal mu brýle. Harry se na něj vděčně usmál a nasadil si brýle na nos. Spokojeně vydechl, když se svět kolem něj zaostřil.

"My, znamená mě a Wyeasleyovi, samozřejmě." Vysvětlil Draco.

Harry vyskočil, když se ze tmy vynořila další postava.

"Harry? Jsi vzhůru?" Zeptal se.

"Jo." Odpověděl a uklidnil se, když si všiml, že ten druhý je George. "Co tu děláš jen s Dracem? Kde jsou ostatní?" Na chvíli se odmlčel, když se rozhlédl po pokoji, oči podezřením přivřené. "Nebo je zbytek schovaný a pokusí se mi přivodit infarkt jako to udělal George?"

George se zasmál a posadil se na kraj Harryho postele, Draco si odfrkl.

"Promiň. Nechtěl jsem tě vylekat. A ostatní jsou u Rona." Odpověděl George. "Nejsem si jistý, jak jsem tu skončil s Malfoyem. Měl jsem v plánu jít domů a vrátit se ráno, ale asi jsem usnul."

Draco se na něj zamračil.

"Jo, usnul jsi. Na mém rameni."

George pokrčil rameny.

"Nevypadal jsi, že by ti to vadilo."

Draco se zamračil a Harry koukal z jednoho na druhého, zoufale se snažil nepanikařit.

"Proč je tu Ron?" Vmísil se nakonec, zelené oči vytřeštěné obavami.

George se na něj otočil, jeho výraz zjemněl.

"Ach, jasně, promiň. Zasáhlo ho pár obyčejných kouzel, ale myslím, že tady skončil kvůli úzkostnému záchvatu. Hodně se o tebe bál, víš?"

Harry přikývl. Vzpomínal si, jak Ron na Příčné panikařil, ale co bylo potom nevěděl.

"Jaká kletba mě zasáhla?" Soustředěním nakrčil nos. "Nevzpomínám si."

Draco se zamračil.

"Nevzpomínáš si? Tak to radši dojdu pro lékouzelníka. Nevím, jestli je to nomál-"

"Ne!" Vykřikl Harry a Draco i George poskočili.

Harry zčervenal a sklopil pohled.

"Chci říct, ne." Řekl klidnějším tónem. "Můžeš dojít pro lékouzelníka, až mi řekneš, co se stalo."

George a Draco se po sobě podívali a Harry se na ně zamračil, z hrdla se mu vydralo tiché zavrčení.

"Pro Merlina Harry, uklidni se! Řeknu ti to!" Vykřikl Draco, ruce měl ve vzduchu ve znamení, že se vzdává.

Harry přikývl a položil se zpátky do nemocniční postele. Draco zavřel oči, jako by ho to bolelo.

"Dobře. No, potom, co se objevili bystrozoři, ty a Ron jste začali trochu vyšilovat. A jak ses přestal soustředit jeden ze smrtijedů na tebe poslal Sectumsempru."

Drahý Severusi Snape (Snarry CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat