Druhý den ráno Harry bez problému nakrmil a přebalil Teddyho. Teddy nezměnil svou podobu po celou snídani, což u něj nebylo obvyklé. Jednoduše na Harryho zíral, zvědavý výraz na tváři.
Harry se díky tomu cítil z nepochopitelného důvodu nesvůj. Nebylo to tak, že by se tím Teddy ptal na Snapeovu přítomnost, ale on to tak cítil.
Ani ho nepřekvapilo, že Snape ještě nepřišel dolů na kávu. Po poslední noci se chtěl Teddymu nejspíš vyhnout.
Povzdechl si a dal Teddymu poslední sousto do pusy. Jeho kmotřenec byl celý ulepený a Harry se zakřenil, než ho kouzlem očistil.
Teddy se usmál, když měl obličej čistý a začal tleskat rukama. Harry se usmál.
"Bylo to dobré?" Zeptal se.
Teddy se v odpověď zahihňal.
"Babička říkala, že jsi poslední dobou mrzutý, já si toho nevšiml. Byl jsi hodný. Děkuju."
Teddy pomalu zamrkal a změnil svoje oči na ty Snapeovy.
Harry si povzdechl.
"Tohle před babičkou dělat nemůžeš, prcku. Zajímala by se, kde jsi viděl někoho s černýma očima."
Jako by pochopil, co mu Harry říká, změnil svou barvu zpět na modrou. Harry si úlevou oddechl a pohladil ho po hlavě.
"To je lepší." Zamumlal.
Ozvalo se klepání na dveře, tak vzal Harry Teddyho z jeho židle. Andromeda tu byla brzy, ale on si nestěžoval. I na svých šest měsíců byl Teddy dost vyčerpávající.
Harry otevřel dveře a pustil Andromedu dovnitř.
"Jak to šlo?" Zeptala se.
Harry pokrčil rameny.
"Dobře. Probudil se jen jednou, ale zvládl jsem ho zase uspat."
Andromeda pochopením přikývla.
"Rostou mu zuby." Povzdechla si unaveně.
"Jo. Nejspíš jo. Jak to šlo v Londýně?"
"Dobře. Děkuju, že jsi pohlídal Teddyho."
Harry se zakřenil.
"Samozřejmě. Kdykoliv."
Andromeda se najednou začala nervózně ošívat.
"Víš, Harry, přemýšlela jsem. Pokud se mi něco stane... Postaral by ses o Teddyho?"
Harry překvapeně zamrkal. Nad tím nikdy nepřemýšlel. Jasně, Andromeda byla Teddyho babička, ale nebyla stará. Bylo jí přes padesát let. Určitě tu pro Teddyho bude do jeho dospělosti.
"Občas se takové věci stávají, Harry." Řekla jemně, jako by mu četla myšlenky. "Víš to líp, než kdokoliv jiný."
Harry si nervózně zkousl ret. Co se stane, když bude mít v péči Teddyho? Jeho život se drasticky změní, tím si byl jistý. Ale nikdy by nedovolil, aby Teddy vyrůstal tak jako on. Nikdy.
"Samozřejmě, že bych se o něj postaral."
Andromeda se na něj usmála.
"Dobře. Podám papíry, aby ses stal jeho zákonným zástupcem, kdyby se mi něco stalo."
Harry nervózně polknul, i když se pokusil o úsměv.
"Dobře. To zní dobře. Zase si napíšeme?"
Andromeda přikývla.
"Měj se, Harry."
Vzala si Teddyho i věci a zmizeli pryč.
ČTEŠ
Drahý Severusi Snape (Snarry CZ)
FanfictionHarry se po válce snaží dát dohromady. Cítí se vinen za každé úmrtí. Aby se zbavil smutku, začne psát dopisy mrtvému Severusovi. Pomůže mu to? *********************************************************************** Příběh není můj. Jedná se o překla...