|Final|

723 32 65
                                    

Nasıl girsem, ne desem inanın bilemiyorum. Öncelikle hoş geldiniz diye giriş yapayım. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Çok tatlı insanlarla karşılaştığım bu yolda maalesef ki final bölümümüze gelmiş bulunmaktayız. Bazılarınıza hemen final oluyormuşuz gibi gelecek ama değil... İnanın değil... Bazı kitaplar vardır ki yüz bölüm sürse bile su gibi akıp gider, okutur kendini. Fakat bazı kitaplar vardır ki, Kutsiyet gibi, bir noktada artık elveda demenin vakti gelmiştir. Çünkü bazı ikili ilişkilerin tekrara düşmesi kaçınılmazdır. Sürekli aynı tempoda ilerlemek emin olun ki sıkıcı oluyor. Bazı şeyler tadında bırakılmalı bence. Ben bu final ile tadında bıraktığımı düşünüyorum. Umarım sizler de öyle düşünürsünüz.

Sezon finalinin ağırlığını biliyorsunuz, bu bölüm kat kat daha ağır ve uzun olacak. O yüzden lütfen ara vererek okuyun.

Ara notu da sıkıştırdıysam vedalaşmaya gelebiliriizzz. Öncelikle bu yolda bana desteklerini sunan herkese çok teşekkür ediyorum. Yorum atan, oy veren, fikrini belirten herkese minnettarım. Birlikte çoookk uzun bir süre katettik. Kitabın duyguları o kadar ağır ki yazmak gerçekten zor oluyordu. Bu yüzden bölümler ne yazık ki sık sık gelmedi, uzadı. Fakat her şeye rağmen bu serüvenimde yanımda oldunuz. Çok mutluyum bu yüzden. Bu kitap benim ilk göz ağrım, ilk ciddi işim. Yeri bende çok ayrı olacak her zaman. İnanın şu an çok duygusalım ( gözyaşlarım ekranı bulanıklaştırıyor.)

Hatalarım ve kırdıklarım varsa affola. Profesyonel bir yazar değilim, hiç öyle bir iddiam olmadı. Kendi yağında kavrulup giden biriyim yalnızca. Bu yüzden hatalarım varsa özür diliyorum. Ayrıca bazı kitaplara benzetenler oluyor; saygı duyuyorum. Bir yerden benzetirsiniz, olabilir. Bu platformda %100 özgün içerik yazmak çok zor. Hele de benim gibi çok uzun zamandır okuyucuysanız eğer. Tahmin edersiniz ki iki kişiye aynı konuyu verip yazmasını isteseniz aynı tadı vermez. Onları ayıran dili ve üslubudur, konuyu işleyişidir. Benzerlikler elbetteki çıkar. Fakat birebir bir kitaba benzetmek de bana haksızlıktır. Bunu unutmayın lütfen. Bu platformdaki çoğu kitabın kurgusu benzerdir zaten. Aksini iddia edemezsiniz. Fakat dediğim gibi konunun başında belirttiğim gibi orada yazan kişinin dili kullanımı devreye giriyor. Umarım bu söylediklerimden "Evet, kurgu çaldım." gibi bir anlam çıkarmazsınız... Yıkılırım ahahshshsh. Benim içim çok rahat, çok temiz bir iş çıkardığımı düşünüyorum.

İçinizden ters çıkıştığım, kötü üslupla konuştuğum varsa da kusura bakmasın. Kimsenin kalbini kırmış olmak istemem. Kendinize çok iyi bakın. Sirius bölümümüzü ara ara okumayı unutmayın... Profilimde hali hazırda bir proje var gördüğünüz gibi. Ona devam edeceğim. Taslaklarımda bekleyen bir proje daha var. Yani var da var arkadaşlar. Demem o ki biz ayrılmıyoruz. Yalnızca Kutsiyet kitabına veda ediyoruz...

Bu zaman kadar yanımda olup desteklerini eksik etmeyen, her daim yeni bölümü merakla bekleyen ve soran canım ddarquesse

Bir görünüp bir kaybolan sevgili okurlarım selambenmathilda shjghj k1b2r345 zevkmeselesiyaaanni @macaelyesili Heartbrokencorpse @hilalgen218 nis3dylan buket0805 astearlw -liarissa Black_Pearl_7 ravza_akbulut_morris sezon finali bölümüne kadar gelip ağlamaktan içi dışına çıktığı için devam edemeyen 0ylesineebiri ;

Kutsiyet                                                           |tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin