71.Bölüm: Misafir
"Eee.. söyleyin bakalım torunumun ismini ne koymaya karar verdiniz?" diye sormuştu Muhsin Baba.
Bu konu evde günlerdir konuşuluyordu. Herkes için büyük merak konusuydu.
"Sefer, sen söyle." diye Melek eşinin koluna dokunmuştu. Aslında akıllarından geçeni bu kahvaltı masasında oturan herkes çok iyi biliyordu ama Muhsin Baba, gururu okşansa da kesin bir dille bunu kabul etmediğini söylemişti.
"Benim adım, benimle birlikte bu dünyadan silinip gitmeli. Hiç bir insan oğlu bu yükü taşımayı hak etmiyor."
"Biz düşündük ve oğlumuza Yusuf ismini koymaya karar verdik." demişti Sefer büyük bir gururla.
Bunun üzerine Füsun abla derin bir nefes almıştı.
Muhsin Baba ise acı bir şekilde gülümsemişti.
Bir süre gözler birbiri üzerine gidip gelmişti.
"Demek, dedelerinin ismini koymaya karar verdiniz." demişti sonra Muhsin Baba.
Anlamının hepimiz farkındaydık. Sefer'in babasının adı ve Melek'in babasının ikinci adı Yusuf'du.
"Evet. Aklımıza daha anlamlı ve daha güzel bir isim gelmedi." diye devam etmişti Melek.
"Güzel düşünmüşsünüz kızım." diye memnuniyetini gösterircesine gülümsemişti onlara. Bu defa daha mutlu bir şekilde.
"Peki siz? Siz, bir isim düşündünüz mü?" diye Uğur ve bana dönmüştü.
Kalbim anında hızlı hızlı atmaya başlamıştı. Bu konu ile ilgili nedense fazla heyecanlıydım. Özellikle Uğur'la konuştuktan sonra daha bir korkmaya başlamıştım.
"Baba ben bu konuyu tamamen Ece'ye bıraktım. O ne isterse, nasıl isterse öyle olsun." Aynen öyle yapmıştı. Bebeğimizin cinsiyetini öğrendiğimiz daha ilk gün söylemişti bana bunu. Üzerinden bir ay geçmişti ama ben hala bir öneride bulunamamıştım.
Büyük bir sorumluluktu bu ve benim düşündüğüm ismi onun beğenip beğenmeyeceği en büyük korkumdu.
Aslında aklımda bir isim vardı, çoktan bulmuştum ama henüz söylemek konusunda bir atılım da bulunmamıştım.
"O zaman söyle bakalım kızım. Senin kalbinden ne geçiyor?" şimdi tüm gözler bana çevrilmişti. Sanırım bu söylemek için güzel bir fırsattı.
"Henüz tam anlamıyla içime sinen bir isim bulamadım baba. Hala düşünüyorum." ama yine de söylemek istememiştim.
İlk olarak Uğur duysun istiyordum. Belki hamile olduğumu söyleme konusunda doğru zamanı tutturamamış ve elimdeki şansı kaybetmiştim ama bu defa kararlıydım. Hem aklımdakini yapmak istiyordum, hem de Uğur'un tepkisini çok merak ediyordum.
"Olsun. Düşün tabi. İsim önemli. Hayatı boyunca taşıyacağı bir şey. Daha zamanınız var." deyince yalan söylediğim için içim sıkılsa da gülümsemekle yetinmiştim.
"Abi, bu arada sen neden bu isim konusuna bu kadar özendin? Normalde böyle şeyleri çok üstelemezsin." diyen Füsun abla birden hepimizin dikkatini dağıtmıştı.
Aslında haklıydı. Muhsin Baba böyle şeyleri merak eden, sorgulayan biri değildi.
"Belki torunlarıma bir ufak sürpriz hazırlıyor olabilirim. Bunun için gerekli olabilir." diye karşılık verince masadaki herkes şaşkınlıkla donup kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Taktik [Tamamlandı✔]
RomanceBir tehdit, teklif'e dönüşürse ne olur? -- Hikayemi uyarlayan ya da çalan olursa önce vicdanına, sonra da adalete teslim ediyorum. İlk bölüm yayın tarihi: 12.02.2020 Final bölüm yayın tarihi: 12.04.2021 #Romantizm 18 (06.11.2020) #Romantizm 11 (09.1...