Galiba bir şeyler çözülmeye, hikaye ilerlemeye başlayınca yazamıyorum ben.
Sürekli silip silip düzeltiyorum. Güzel yazamıyorum bir türlü.
Yine olmadı sanki içime sinmedi ama sizi de daha fazla bekletmek istemedim.
Işte yeni bölüm. Umarım benim beğendiğimden siz daha çok beğenirsiniz.
36.Bölüm: Fazla Tesadüf
Ne kadar garip.
Tek sayfa bir kağıtta yazan dört kelime sizin hayatınız için yıkıcı olabiliyor.
'Babası olduğu tespit edildi.'
İlk önce anlayamıyor insan. İçten içe inkar etmesine, tüm olasılıkları hesaplamasına ve kendini garantiye almaya çalışmasına rağmen bocalıyor.
Hesaplar tutmuyor çünkü. Yaşanılanlar ve hissedilenler tahminlerinin ötesine geçiyor.
Ve senin elinden hiçbir şey gelmiyor.
**
Bitmişti, öğrenmiştim. Tüm soru işaretleri bir çırpıda ortadan kalkmıştı. Artık yeni bir ailem vardı. Ben Yaşar ve Sümbül Bakır'ın kızıydım.
"Nasıl hissediyorsun canım? İyi misin?" diye sormuştu Şirin. Bana endişeyle bakıyordu.
Aslında abartılacak kadar çok etkilenmemiştim. Tabi sadece fiziksel olarak.
Biraz başım dönmüştü, çok az ağlamıştım ve final olarak da yüzümü yıkayıp Şirin'in yanına geri oturmuştum.
"İyiyim. Çok daha iyiyim sağ ol." içime karanlık bir dumanın çökmesi haricinde cidden iyiydim.
Asıl garip olan neydi biliyor musunuz? Bunların hiç biri değildi. En çok şaşırdığım bu olanlar değildi. Başka bir şey vardı. Adını koyamadığım, beni rahatsız eden bir şey.
Test sonuçları gelmeden önce bu duygunun sebebinin belirsizlik olduğunu ve her şeyi öğrendikten sonra geçeceğini düşünmüştüm ama olmamıştı. Tam tersi giderek artmıştı.
"Birilerini aramamı ister misin? Uğur'u çağırayım mı?" ses tonundaki imadan anlamıştım. Bendeki isteği görmüştü ve sırf sormak için sormuştu bu soruyu.
Biliyordum beni çok merak ediyordu. İçi içini yiyordu. Belki de Şirin'den çok o yanımda olmak istemişti.
"Olur, tamam." benimde ona ihtiyacım vardı. Belki sıkı sıkı bir sarılsam, tüm sıkıntım uçup gidecekti.
Hazırda beklediğini ve Şirin aradıktan sonra beş dakika içinde yanıma geleceğini bildiğim halde sanki saatler varmış gibi geliyordu. Bir an önce burada, yanımda olsun istiyordum.
**
Şirin, Uğur'u aradıktan sonra ikimizde hiç konuşmamıştık. Öylece sadece bekliyorduk. Ne konuşabilirdik ki zaten? Söylenecek hiçbir söz, hiçbir kelime olacakları geri alamazdı. Hiçbir şeyi de değiştiremezdi.
Biz böyle beklerken birden içeri hızla biri girmişti. Bir hışımla gelip önümüzde durmuştu. İkimizde boş bulunduğumuz için yerimizden hoplamıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Taktik [Tamamlandı✔]
RomanceBir tehdit, teklif'e dönüşürse ne olur? -- Hikayemi uyarlayan ya da çalan olursa önce vicdanına, sonra da adalete teslim ediyorum. İlk bölüm yayın tarihi: 12.02.2020 Final bölüm yayın tarihi: 12.04.2021 #Romantizm 18 (06.11.2020) #Romantizm 11 (09.1...