72

734 61 137
                                    

.

Kupayı aldıktan sonra sonunda ne yapacağıma karar vermiş hazırlanmaya başlamıştım. Okuldan çıkar çıkmaz Londra'ya cisimlendim.

Şuan acil durumlarda onu bilebileceğimiz yeri söyleyen Regulus'un evine gidiyordum.

Kupayı yok edebilsem şuan ederdim ancak yok etmenin yolunu bilmediğimden Regulus'a teslim etmeyi daha uygun bulmuştum.

Her şey yoluna girebilirdi!

Hatta belki Tom.. Yani... Boşversenize.

İç çektim. Etrafıma bakındım ancak kimse yoktu. Yani bu ana kadar... Eve baktığım uzak ve yüksekte kalan yerden ayrılmadan bir süre izledim. Marcilya Ve Draco bensiz neden buraya geldiler ki şimdi durduk yerde...?

Belki de bana buradan hemen çıkar çıkmaz uğrayacaklar?

Tom'la yakın olduğumdan mı söylemediler acaba buraya geleceklerini?

Muhtemelen... Evet.

Yine de, diyerek çantamdan görünmezlik pelerinini çıkarttım. Marcilya çok meşgul olduğundan derslere bile göremeyeceğini, ikizine pelerini iade edip edemeyeceğimi sorarak vermişti bunu bana.

İç çekip pelerini üzerime örttüm ve koşar adımlarla arkalarından içeriye giriverdim.

Kolay olmuştu çünkü Reg kapının önünde yalnız başına bir kaç saniye oyalanmış ve etrafı kolaçan etmişti. Ben de o sıra kolaylıkla içeriye sızmıştım.

"Hortkuluklar konusunda ilerleme kaydettim denebilir."

"Biraz bekle, Regulus gelsin öyle konuşuruz."

"Bana mesafeli mi davranacaksın?"

"Ne alaka Malfoy?"

"Al işte. Neyse."

Bir kenarı geçmiş okduğum yerde hareketsiz dururken merakla onları dinliyordum. İçeriye Regulus girdiğinde dikkatimi ona verdim.

Regulus:Takip edilmediniz?

Draco:Hayır.

Marcilya:Malfoy arkadaşlarından ayrılamadı sadece.

Draco:Saçmalamıyı keser misin?

Marcilya:Yoooo.

Regulus:Dikkatler buraya lütfen.

Draco:Tabi.. Yüzüğü gördüm. Muhtemelen hortkuluk olarak yanında taşıyor.

Regulus:Sorulara pek gerek yok. Alabileceğimiz konumda mı?

Draco:Tom'un parmağında zaten... Kolyeden haber var mı?

Regulus:Buldum ancak yok etmem için elimde gerekli olan şeyler bulunmuyor şuan. Şundan eminim ki artık o da bir kolye değil...

Marcilya:Sihirle yok edilememeleri ne kötü aq.

Draco:Biz yüzük ve kolyeyi bir şekilde yok etsek, hatta Tom'u da öldürsek dahi bunlardan başka hortkuluk varsa işimiz bitmiş sayılmaz mı? Mesela günlük gibi.

Regulus:Günlük odasında olsa gerek ama kimseyi daha önce oraya sokmadı...

Marcilya:Lydia hariç kimseyi.

Draco:Ona güveniyor...

Regulus:Lydia yapabilir

Marcilya:Onu kullanacak mısın? Sevgilisini öldürmesi için mi???

Regulus:Ne kullanması? Saçmalama.

Draco:Yine aynı konuyu açma Marcilya.

Marcilya:Kıza zarar vereceksiniz, en kötüsü de bu zarar fiziksel olmayacak.

We Could Have Had İt All || Tom RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin