16

1.8K 111 77
                                    

Profesör McGonagall yanımdan geçerken "Bayan Black, Malfoy'a binasından 10 puan kırdığımı iletir misiniz? Benim acil bir işim var." dedi. Başımı sallayıp "Tabii profesör" dedim.

O uzaklaşırken bende merdivenlerin aşağısında yerde yatan Draco'nun yanına gittim.

Yüz üstü yatarken cüppesinin şapkası kafasını kapatıyordu. Bu haline gülmemek için kendimi tuttum. "Dray, hadi kalk?" dediğimde ofladı.

"Benim düşmemem gerekiyordu..." diye mırıldandı.

Cüppesinin şapkasını yutup çektim, yüzüne baktım. "İyi misin? Bir yerin kırılmadı umarım..."

"Yok iyiyim" dedi. Elimi uzattığımda tuttu, kalkmasına yardımcı oldum.

"Ne için çağırıyordun ki beni?"

"Gryffindorluları aşağıya iteriz dedim-"

"Ve sana yardım edeceğimi mi düşümdün cidden...?"

"Belki, olabilir. Biraz düşünmüş olabilirim."

"Salak ya... Bu arada bina puanından 10puan gitti hayırlı olsun."

"Ne, ne zaman lan!?"

"İşte McGonagall gördü çocuğu ittiğini."

"Kahretsin ya." dedi ve koridorda yürümeye başladı. Yanından ilerliyordum. Sanki biraz dalgın gibi görünüyordu. Merak edip sormak için "Draco" dediğim an "Lydia" demişti. Aynı anda birbirlerimize seslendiğimiz için durup bakıştık.

"Söyle?"

"İlk sen" diye ısrar etti. Kaşlarımı çattım, "Söylesene olum?" dedim. Ofladı ve bakışlarını yukarıya çevirdi.

"Duvara bakma bana bak?"

"Ya emin değilim aslında söylemiyeceğim ben."

"Neyi aq"

"Boşver, gel bavulunu hazırlamana yardım edeyim?"

"Sen? Bana yardım? Draco eğer ağzındaki baklayı çıkartmazsan seni doğrarım."

"Neyle doğrayacaksın, boş yapma düş önüme."

"Bununla" diyip elimi cebime attım. Cüppemin cebinden çıkarttığım açılıp kapanabilen bıçağımı Draco'ya doğrulttuğum an bir iki adım geri attı.

"Yuh sen psikopat mısın kızım? Bırak şunu bi kaza çıkacak"

Bıçağı kapatıp tekrar cebime attım. "Yürü, anlat" dedim. Adımlarımı atmaya başladığımda yanımda yürüyordu.

"Ben hastayım galiba"

"Ne? Nasıl?"

Sorumun ardından elimi kaldırdım ve alnına koydum. "Ateşin yok ki?" dememin ardından yürümeye devam ettim.

"Ya bilmiyorum işte miğdem ağrıyor."

"Ne zamandır?"

"Bir haftadır falan galiba?"

"Ne yedin o sıralar?"

"Bakalım... Ortak salondaki yemekler dışında elma yiyorum biliyorsun. Beyaz çikolata yedim dün"

"Beyaz çikolata mı?"

"Evet seninkilerden çaldım, ne yapabilirim başka yok ki onlardan..."

"Hatırlat seni öldüreceğim. Neyse. Başka?"

"Torak"

"Ne"

"Yemedim yuttum"

"Toprak mı yedin?"

We Could Have Had İt All || Tom RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin