4

2.8K 155 54
                                    

.

"Bekle bu nasıl oynanıyor-"

Fred "Uno işte lan" dediğinde gülüp "...dedi paketin üzerindeki ismi okuyan ve ondan başka bir şey bilmeyen Fred." dedim. George'da gülerken "Bence bu fal kartına banzeyen şeyler ile oynayalım" dedi.

Harry elinde atıştırmalıklarla yanımıza geldiğinde "Ne yapıyorsunuz?" diye sordu. Arkasından gelen Hermione "O fal kartı değil ama ondan başlayabiliriz bencede" derken yanımıza oturdu.

"Oyunları çözmeye çalışıyoruz kanka" diyerek Harry'e cevap verdim.

Ginny-Muggle oyunları çok karmaşık

Hermione-Değil aslında, bakın şimdi(…)

Harry-Bildiğime göre dinlemesemde olur

Marcilya-Vay be çok büyük başarı(!)

Harry-Tabi ne sandın

George-Oha anladım, ben hepinize farke atarım iki oyundada.

Fred-Ve de ben

Ron-Sonra satranç oynasak?

Marcilya-Kim neyde iyiyse ona yöneliyor lan

Lydia-Ben oynarım satranç, ama acımam söyliyim.

Harry-İkiside iyi oynuyor, işte izlemeye değer bi maç.

İkizler Hermione ve Ginny ile beraber iki oyunu da oynarken biz Ron ile masaya geçmiş büyücü satrançını kuruyorduk. Taşları dizdiğimizde yerimize geçtik. Harry ve Marcilya yanımıza oturdu.

Harry-Ron için beş galleon

Marcilya-Lydia için on galleon

Harry-On beş?

Marcilya-Tamam varım

Lydia-Eğlencesine oynayacaktık ama...

Ron-Her türlü alacağım için sıkıntı yok

Sakin bir tavırla "Oyun bitince konuşalım Ron" diyip ilk hamle için piyona konum verdim.

"Öyle olsun" derken kendinden emin bir şekilde gülümsedi ve o da piyonu için konum verdi.

<<<•>>>

"Şah mat..."

"Acemi şansı." diyip masadan kalkan Ron'a bakarken sırıtıyordum.

Marcilya'ya on beş galleon uzatan Harry'e döndüm. "Beni hafife mi aldın sen bakayım" diyip iki elimi de yanaklarına götürdüm. Yanaklarını sıkarken yüzünü buruşturdu.

"Acıtıyorsun-" demesine aldırmadan bir daha sıktım ve geri çekildim.

Marcilya kahkaha atarken "Kıpkırmızı oldu lan" diyordu.

Ron-O bizim kırmızı elmamız

Marcilya-Yakıştı ama ha

Lydia-Dur seninkileride sıkıcam

Marcilya-Hayır dur yapma-

O sırada arkamızdan gelen ses dikkatimizi dağıttı.

"UNO! BEN KAZANDIM, NOLDU YÜZÜNÜZ DÜŞTÜ?"

"Dört kart çek, iki tane daha çek, iki tane daha çek, şimdi yine dört tane çek canım kız kardeşim. Uno, uno biter!"

"Bu acıtmış olmalı freddy-"

"Sizden nefret ediyorum."

Ginny ve ikizlerin haline bakıp gülmeye başladık. Yanlarına gidip "Kaç kez oynadınız ki?" diye sorduğumda George "Sekiz," dedi ve Fred, "Hepsini kazandık" diyerek cümlesini tamamladı.

We Could Have Had İt All || Tom RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin