.
Baş ucumda çalıp duran telefonu görmezden gelmeye çalıştım. Kapandığında gülümseyip tekrardan güzel uykuma dalacaktım ki zil sesi kulaklarımı doldurdu.
Yastığımı kaldırdım. Kafamın üzerine koyup sesi bastırmaya çalıştım. Bir dakika kadar öyle bekledim fakat lanet olasi telefon susmak bilmiyordu.
Oflayıp yastığımı bi kenara attım. Telefona uzanıp elime aldığımda arayan kişinin kim olduğunu görmüştüm.
Ben açamadan kapanan telefona saf saf bakmayı kesip kayotlara girdim.
|04.12|Tommy<3 7 cevapsız arama
Bu saatte mi...?
Bütün gün görmezden geldikten sonra neden böyle bir eylem de bulunduğunu anlamıyorum.
Aslında ben direkt Tom'u anlamıyorum.
Telefonum tekrardan çalmaya başladığında açıp kulağıma dayadım.
Uykulu sesimle "Ne var?" dediğimde bir cevap alamamıştım.
"Tom?"
"Açmayacaksın sandım bir an... "
Sesi garip geliyordu. "İyi misin? Canın sıkkın gibi duruyor. " dedim.
"Bilmem, sıkkın mısın?"
"Efendim-"
"Lydia?"
"Dinliyorum"
"Neden bu kadar güzel olmak zorundasın? Sana karşı koymak ne kadar zor haberin var mı?"
"Sen sarhoş musun?"
"Galiba sarhoş ettin"
"Neredesin?" diye sorarken yataktan kalktım. Kapşonluma uzanıp üzerime giyindim.
"Kalbinde" dediğinde duraksadım. Gülümsediğimi fark ettiğimde göz devirip "Tom neredesin?" diye sorumu yeniledim.
"Nerede olayım istersin?"
"Yanımda, söyle o yüzden"
"Aslında..." diye mırıldandı. Bir süre sessizlik oluştuğundan kaşlarım çatıldı.
Odamdan çıkmak için kapımı açtım. Kapımı açmamla beraber üzerime yığılan Tom'u zar zor sarılarak tutmuştum.
"Tom düşücez-" diye fısıldadım. "Hı?" diye mırıldanırken omzuma düşen kafasını boynuma doğru yaklaştırdı. Burnunu boynuma sürterken "Kokun çok güzel biliyor musun?" diye sordu.
"Tom.."
"Hani Tommy'dim?"
"Ha"
"Of çok aşığım"
"Çok sarhoşsun."
"Bu aşık olduğum gerçeğini değiştirmiyor bebeğim"
"Tamam gel"
Üzerime yüklensede geriye doğru adım atıp onu yatağıma kadar sürükledim. Bana sarıldığından onunla beraberinde ben de yatağa düşmüştüm. Kafamı göğüsünden ayıracağım sırada Tom sağ eliyle kafamı tuttu, saçlarımı okşamaya başladığında kendimi tamamen saldım.
Biraz olsun direnmeyi bırakıcaktım sadece, azıcık. İhtiyacım vardı çünkü dinlenmeye.
Yüzüne bile bakmayan birinin kollarında mı dinleneceksin?
İç sesime danışmıyorum.
Evet çünkü yüzsüzün tekisin?
Kes sesini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Could Have Had İt All || Tom Riddle
Fanfic"Hepsine sahip olabilirdik... Her şey bizim olabilirdi, eğer sen ve ben 'biz' olabilseydik." "Bana verdiğin tek şey karanlık." Lydia Luna Black||