.
"Günaydııııın!" diye bağırarak yanıma gelen Marcilya'ya yüzümü buruşturarak baktım. "Fazla neşeli..." diye mırıldandığımda önüme geçip beni omuzlarımdan tutup sarstı. Sağ omzum acıdığı için kendimi geriye çekmiştim.
"Sen kimsin ve Lydia'ma ne yaptın?" diye sorduğunda sağ tarafa doğru adım attım.
"Hey!"
"Marci çok yorgunum..."
"Bu yorgunluk değil sadece, üzgünsünde sen. Kim üzdü lan benim miniğimi?"
"Kimse, cidden. Uykusuzum."
"Yalan söylüyorsun."
Cevap vermekten kaçınırken koridorun başından dönen Draco'yu gördüm. Al işte. Harika.
Draco:Günaydınn!
Lydia:Tanrım saat sabahın yedisi.
Draco:Nesi var bunun be, yüzü kireç gibi.
Marcilya:Sevgilim onun yüzü hep kireç gibi ama sen bilirsin...
Draco:Öyle ama baksana. Şey gibi... Kırgın falan?
Lydia:Al birini vur ötekine.
Marcilya:Bir bok var ve sen bize söylemiyorsun. Bir dakika ya.
Draco:Sen de benim düşündüğümü mü düşünüyorsun?
Marcilya:Galiba. Dur neyse. Lydia neden hogwarts'ın içindeyken atkı takıyorsun? İçerisi sıcak değil mi?
Boynumda ki atkımı biraz daha yukarıya çekiştirip "Hayır ben üşüyorum." dediğimde Marcilya bana doğru yaklaşmıştı.
Bir kaşını havaya kaldırıp yüzümü incelerken elini alnıma koydu. "Ateşin de yok ki güzelim." dediğinde omuz silktim.
Draco "Sıcaklarsın öyle, kalın giyinmişsin." dediğinde ona cevap vermek için yüzüne bakmıştım ki arkasından gelen Tom'u görmemle geri adım atmaya başladım.
"Her neyse çocuklar, ben odamda kitabımı unutmuşum." diyerek hızlı adımlarla oradan ayrıldım.
Marcilya'dan devam
"İyi de ilk ortak dersimiz uçuş? Wtf."
Arkasından seslensem de duymadan uzaklaşmıştı. Ne olduğunu düşünürken omzumda ki eli fark ettiğimde başımı soluma çevirdim.
"Lydia neden gitti?"
"Sana da günaydın Marvolo." derken elini omzumdan ittirdim.
Tom:Bir şey sordum.
Draco:Bilmiyoruz. Bir şeyi var ama söylemedi.
Tom:Öğren o zaman Malfoy.
Draco:Seni ne kadar ilgilendirir acaba?
Tom'un yüzünü incelerken sırf ne tepki vereceğine bakmak için "Birisi canını yakmış." dedim. Gözlerini kaçırdı. Yutkunup "Kim?" diye sorduğu sırada omuz silkip "Bilmem söylemedi." dedim.
"Sen biliyor musun ki Marvolo?"
"Bilsem sorar mıydım?"
"Orasını ben bilemem."
"Her neyse. Derste görüşürüz." dedi ve uzaklaştı.
Draco'ya dönüp "Bu müptezel piç arkadaşım bir bok yapmış kıza, belli." dediğimde kaşları çatıldı.
"Nereden anladın yavrum?"
"Anlayacak kadar tanıdım Marvolo'yu. Kim bilir ne yaptı aptal odun parçası."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Could Have Had İt All || Tom Riddle
Fanfic"Hepsine sahip olabilirdik... Her şey bizim olabilirdi, eğer sen ve ben 'biz' olabilseydik." "Bana verdiğin tek şey karanlık." Lydia Luna Black||