56

1.5K 81 151
                                    


+18.

Okumak istemeyen geçebilir.

Oy vermeyen ve ya yorum yapmayan kişiler bölüm atmamı geciktiriyorsunuz haberiniz olsun.

.

.

.

Doğruldum, yatakta oturur pozisyonda dururken üzerime eğilip dudaklarımı sertçe öpmeye başladı. Bütün bedenimi saran heyecan ve tutku beni cesaretlendiriyordu.

Tom'un bir eli boynumu tutup kendine çekerken diğer eli elbisemin açıkta bıraktığı bacağımı okşuyordu. Eliyle kumaşı yukarıya sıyırdı, kalçamı kavradığında ağzının içine hafif bir inleme bırakmıştım dudaklarımdan.

Beni kendine çekip doğruldu. Yatağa oturup beni kucağına yerleştirdi. Elleri elbisemin fermuarını yavaş yavaş indirirken dudakları ince askılarımın açıkta bıraktığı omuzlarımı ve köprücük kemiğinin esir almıştı. Dudaklarımı yalayıp gözlerimi kapadım. Tom elbisemin askılarını yavaşça kollarımdan aşağıya sıyırdı. O kadar yavaştı ki çıldıracaktım.

Gözlerimi açıp boştaki ellerimi gömleğinin düğmelerine götürdüm. Hızlı bir şekilde açtığım düğmeler göğüsünü ve karın kaslarını açıkta bıraktığında gözlerimi ondan alamıyordum. Ayağa kalkıp gömleğini üzerinden çıkarttım ve bir kenarı fırlattım. Ben ayağa kalktığımda üzerimden sıyrılıp düşen elbisem siyah iç çamaşırlarımla kalmama sebep olmuştu. Ben daha ne olduğunu anlayamadan Tom belimden tutup kendine çekmiş ve yatağa yatırıp altına almıştı. Üzerime çıkar çıkmaz boynumu emmeye başladı. Ara ara boynuma dişlerini geçirdiğinde inlememek için alt dudağımı ısırıyordum.

Sıcak dudaklarına dili eşlik etti bir süre. Diliyle boynumdan köprücük kemiğime doğru bir yol çiziyordu. Ellerimi saçlarında gezindirmeye başladım.

Bel boşluğumu okşarken sütyenimin açıkta bıraktığı yerlere uzun öpücükler konduruyordu. Kendini bana bastırdığında inlememe engel olamamıştım. Boştaki eli sütyenimi tek hamlede çıkartıp attığında yanaklarıma kadar gelen ve beni kıpkırmızı yapan bi ısı vardı sanki vücudumda.

Ellerimi saçlarından çekeceğim sırada bileğimi nazikçe kavradı. "Utanmana gerek yok bebeğim." dedi. Gözlerimin içine bakarken üzerime eğilip sağ göğüsümü önce öptü sonra emmeye başladı. Islanıyordum... Dişlerini göğsüme geçirdiğinde inleyip saçlarını çekiştirmiştim.

Diğer eli tenimi gezintiye çıkmışcasına okşarken sol göğsümü avuçladı. Göğüsümü avcunun içinde sıkıyordu. İki parmağının arasına alıp göğüs ucumu sıkıştırdığında yüksek sesle inlemiştim. Ellerimi sırtına attım.

Dudakları göğüs ucumdan aşağıya indi. Karnıma, daha sonra ise kasıklarıma öpücükler konduruyordu. Göğüsümü okşamayı bırakıp ayağa kalktığında hızla pantolonunu çıkartıp yanıma gelmesini, izledim. Beni üzerine aldığında kafamı yasladığım göğüsünden kaldırıp utanarak yüzüne baktım. Bir eli belimde diğeri bacağımın üst kısımlarında dolaşırken "Sürtün güzelim." dedi. Verdiği komutla beraber sürtünmeye başladığımda ağzımdan küçük iniltiler çıkıyordu. Hızımı arttırdım. Erkekliğini altımda hissediyordum.

İyice hızlandığımda Tom'un inlediğini duymuştum. Eğilip dudaklarına ardı ardına küçük öpücükler kondurdum. Öpücüklerim uzun ve tutkulu bir öpüşmeye dönüştüğünde dudaklarını emip yalıyor ve ısırıyordum. Bedenimi ele geçiren cesaretle dudaklarımı dudaklarından ayırıp karın kaslarını doğru ilerledim.

Ellerimi karın kaslarında gezdirdikten sonra öpmeye başladım. Her zerresi... Her zerresini dudaklarımla ezberlercesine öpüyordum. Kusursuzdu. Bu sefer... Sağ elim boxerının üzerinden erkekliğini okşamaya başladı. "Lydia.. Ahh güzelim." İnliyordu. Ve inlemesi hoşuma gidiyordu. Erkekliğini sıktığım anda kendimi tekrar Tom'un altında bulmuştum. Tek eliyle iki bileğimi bir tutup başımın üzerindende birleştirdiğinde ellerimi hareket ettirmeye çalıştım.

We Could Have Had İt All || Tom RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin