34

1.5K 138 33
                                    

.

Gece uyku tutmamıştı. Tutmuyordu...

Yarın üçüncü senemin son günüydü ve zamanın bu kadar hızlı geçmesinin hoşuma gittiği söylenemezdi. Sanki daha dün hogwarts express ile buraya gelmiştim. Tom ile konuştuğumuz ilk gün aklıma geldiğinde yüzümdr sebepsiz oluşan tebbessümde işten değildi.

Saat gecenin üçü olduğundan artık uyumaya karar verdim. Yatağıma yatacaktım ki duyduğum kapı tıklatma sesi buna engel oldu.

Sessiz adımlarım ile kapının önüne geldim. Kulağımı dayayıp dinledim bir süre kapının ardını.

"Sessiz olsana!"

"Sessizim zaten."

"Dostum birisi neden Marcilya ve Harry'i aynı yere çağırdığınızı açıklayabilir mi?"

"Senin fikrin değil miydi freddy?"

"Seninki olduğuna eminim George"

"Kimin fikri olduğunun önemi yok, Harry odasına gitsin hallolur."

"Ben neden gidiyorum? Sen git."

"Gece gece kesin şunu"

"Sen karışma Ron."
"Sen karışma Ron."

Fısıldaşarak tartışmalarına kıkırdadım. Kapıyı açtığımda hepsi bana döndü. Harry "Bir an uyudun sandım" dediğinde "Yok be..." diyerek cevap verdim.

Fred ve George beni iki kolumdan tutup kendilerine çekerken "İyi o zaman fazla vakit yok, hadi hadi hadi" dediler. Aynı anda konuşmuşlardı. İlk başta itiraz eder gibi olsamda sonra yanlarında yürümeye başlamıştım.

Harry bir tarafında Fred, diğer tarafında George varken çapulcu haritasından nereye gideceğimize karar verirken ben arkalarında onları takip ediyordum.

Marcilya yanımda yürüyordu. Diğer tarafımda ise Ron vardı. Yapacağımız şaka ne bilmiyordum fakat çok heyecanlıydım.

"Hey çocuklar, plan nedir?"

"Kısaca anlatasın biriniz"

Marcilya bana bakıp "Heh bendesin aşkım." dediğinde ona bakarak yürümeye devam ettim. "Sendeyim aşk." diyip güldüm.

"Şuanda snape'in odasına gidiyoruz, oradan McGonagle'ın odası, profesör Pomona Sprout, Remus, madam Hooch'un odalarını dolaşacağız. Hepsinin kapısına açıldığında tetiklenecek havai fişekleri yerleştirdikten sonra ortak salonun önüne gideceğiz. Son olarak kumanda ile çalışan şaka malzemelerinde yerleştirdikten sonra odalarımıza dönüp götümüzde pirelerin uçuşacağı dakikalar yaşayacağız ve uyanınca başlasın eğlencee"

Kaşlarım çatık bir şekilde Marcilya'yı dinledim. "Neden her yeri beraber dolaşacağımıza guruplara ayrılıp aynı anda halletmiyoruz?" diye sorduğumda hepsi aynı anda yürümeyi bıraktı.

Harry-Kendimi gerizekalı gibi hissettim.

Marcilya-E zaten?

Harry-Sus bi.

Marcilya-Yazık

Fred-Biz beraber yapmak istersiniz diye düşündüm ondan yani

Ron-Kesin öyledir

George-Sen söyleseydin o zaman Ron?

Marcilya-Akıl etse söylerdi ne boş yaptınız yürüyün

Harry-Hayır, durun. Sol koridordan Dumbledore yaklaşıyor

Lydia-Bu saatte bu katta ne işi var?

Harry-Ne bileyim, sessiz olun. Yürüyün yolu uzatıcağız.

We Could Have Had İt All || Tom RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin