6. joleksi 1/2 | joel x aleksi

2K 45 26
                                    

A/n: uskon et tää kirja tulee olee suurimmaks osaks smuttii mut jos saan inspistä tai toivotte fluffii tai angstii tms. nii voin tottakai toteuttaa niitäki:)

Joelin pov:

Olemme olleet jätkien kanssa jo pari päivää vuokratulla mökillä. Ajateltiin pientä irtiottoa kaiken sen työstressin keskellä. Ehdottomasti paras asia koko reissussa on ollut terassin Jacuzzi. Täällä sitä ollaan koko porukalla istuttu illasta toiseen kaljat kädessä. En jaksanut osallistua keskusteluun vaan olin täysin omissa ajatuksissani. Tälläkin hetkellä koko porukka kököttää kylkikyljessä keskustelemassa Porkon perseestä. Promilleilla tosin saattoi olla vaikutusta asiaan, vaikka en kyllä ihmettelisi vaikka porko tuon ottaisi esille ihan selvinpäin. Omalaatuinen jätkä tuo Joonas Henrik Porko.

Tommi ja Olli lähtivät juuri saunaan, ainoat järkevät yksilöt koko porukassa. Keskustelu Porkon perseestä jatkuu, noiden yksityiskohtien perusteella tunnistaisin sen jo silmät kiinni.

"NiKooh MäÄ RAkasTan SuA iHa hirVEeSti" Joonas selostaa ja kapuaa poikaystävänsä syliin. Tiedän mihin tämä taas vaihteeksi menee...

"Haloo jätkät, me ollaan vielki tääl" Aleksi huhuilee. "JoO äLkÄä AnTakO mEiDän HäirItä", Niko selittää. Tuo on jo aika huppelissa, muuten hän olisi tajunnut tilanteen ja osannut lopettaa.

"Noni jätkät sauna vapaa" Tommi huutaa saunalta. "Ja meHän meNnäÄn" Joonas huudahtaa ja lähtee vetämään Nikoa kädestä kohti saunaa. "Noi nii panee tuol saunas", Aleksi nauraa. "Saa kyllä iha ihte siivota sotkunsa ja maksaa rikkoutuneet lauteet" totean.

Pitkä hiljaisuus loppuu kuin seinään kun Aleksi avaa suunsa: "Mul on ollu ikävä meän kahenkeskist aikaa ku ollaan tääl mökil ain jätkien kaa. On seki siis kivaa mut nii on sunki kans." "Nii mullaki. Onneks meil on täs hetki aikaa." "Mä rakastan sua" "Mäki sua"

"Me ei olla muuten pantu varmaa viikkoon. Alan olla puuttees näin pitkän ajan jälkee", Allupallu katsoo minua syyllistävästi.

"No siihe voidaan tehä muutos vaikka heti", virnistän ja tuo pörröpää kiipeää hajareisin syliini. Katsomme toisiamme silmiin tähtitaivaan alla, vittu miten kliseistä, mutta olkoon. Sitten yhdistän huulemme.

Suutelemme pitkään, kunnes siirryn Alen huulilta tuon kaulalle. "ahh" hän huokailee kun löydän herkän kohdan. Teen pari merkintäjälkeä, sillä äiti aina opetti minua merkitsemään selkeästi omani, jotta muut eivät niitä ottaisi. Ja Allu on minun.

Liu'utan käteni tuon selältä uimashortsien reunalle ja vedän ne pois. Katsomme kuinka ne lentävät kauniissa kaaressa puskaan. Kiva sitten aamulla pienehkössä darrassa leikkiä "missä little manin shortsit"- nimistä leikkiä. Omanikin taitavat lentää jonnekin samaan ilmansuuntaan.

Palaan takaisin suutelemaan poikaystävääni. Hivutan käteni Alen kalun ympärille ja alan vetämään hitaita vetoja. "Mmggh Joelh" tuo voihkaisee. "Mhh meil ei oo kortsui tai liukkarii" "ihansama ei me tarvita" No, eipä ole ensimmäinen kerta kun vedetään niinsanotusti kuivana kakkoseen.

Päästän irti Aleksin kalusta ja tartun häntä lantiosta. Ohjaan sen oikeaan kohtaan ja lasken hänet varovasti kaluni päälle. "Annghh" tuo voihkaisee kivusta ja nautinnosta, epäilisin molempia. En edes tajunnut kuinka puutteessa olin...

Ei mennyt kauaakaan, kun tartuin jälleen kiinni Alen kalusta ja aloin vetämään vetoja. "Mmmmgghh ahhh Joelhh mä t-tuunnghh ihan justhh", tuo ilmoittaa vaivalloisesti ja tunnen, kuinka koko tuo kroppa tärisee. Olen itsekin lähellä huippuani. "Ahhhhhmmmghhh", molemmat voihkaisevat kun Allu laukeaa kädelleni ja veteen ja minä tuon sisään. Sori rakas, tiiän et ei tunnu kivalta ku joku tulee sun sisään...

Hengittelemme hetken aktin jälkeen, kun saunasta kuuluu kovaääninen "Aaaaaggghhhhhmmmmmmmmnnnhhh!" Tuo ääni kuului Porkolle. Aika pitkään nuo kaksi jaksoivat touhuta. Repeämme nauruun.

"Must tuntuu et nää vedet pitäis vaihtaa", sanon. "Joooh, varmaa parempi et säästytään jätkien vittuilulta." Katselemme hetken ihanasti veden pinnalla kelluvia spermakasoja, kuinka romanttista😍😍...

-

Sanoja: 553

A/n: 🥰

Hajareisin || Blind channel oneshotsWhere stories live. Discover now