Joonaksen pov:
Ollaan Ollin porukoilla käymässä, onneksi täällä on äänieristykset. Lisäksi olemme yläkerrassa, ja tuon vanhemmat alakerrassa. Tällä hetkellä makasimme sängyssä kummankin vain selatessa puhelimiaan. Tykkäilin fanien tekemistä editeistä, kunnes kyllästyin.
Hyppäsin mahallaan makaavan Ollin selän päälle ja aloin pusutella tuon takaraivoa ja niskaa. "Mhmm mua panettaa vitusti", sanon pusujen välissä. Tuo kyllä saattoi tuntea stondikseni perseensä päällä...
Nousin polvilleni Ollin päällä siten, että hän pääsi kääntymään selälleen. Tuo virnisti kun yhdistin huulemme.
Vedimme pitkiä kielareita minun alkaessa hivellä tuon miehuutta. Olli huokaili huuliani vasten. Kiskoin hänen paitansa pois samalla kun tuo avasi vyöni. Heitin housuni jonnekin kauas ja paitani lähti myös veks.
Tein muutaman fritsun tuon rintakehään avatessani Ollin housujen naruja. Vetäisin housut alas todella nopeasti. Tuon täytyy olla jokin maailmanennätys. Onkohan semmoista mitattu ikinä?
En kestänyt mitään sen suurempia valmisteluja, sillä kuten Ollillekin sanoin, panettaa aivan hel-ve-tis-ti.
Otin omat bokserini pois ja kumarruin suutelemaan tuota basistia. Hivelin kädelläni Ollin vatsalihaksia, ja käteni kulkeutui tuon boksereiden sisään. Vedin hitaita vetoja hänen kaluaan pitkin, jolloin Olli alkoi huokailla nimeäni. "Ahmmh Joonashh." Seksikästä, vai mitä?
Vedin käteni pois tuon boksereista. En pysty odottamaan enää. Kaivoin vieressäni olevasta laukusta liukkarin ja kortsun. Valmistelin itseni ja työnnyin basistin sisään.
Ollin pov:
Joonas ei ollut väärässä, häntä selkeästi panettaa vitusti. En ole nähnyt kenenkään rullaavan kortsua paikoilleen ja levittävän liukkaria noin nopeasti. Hän kuitenkin on varovainen, kun työntyy sisääni.
"Ammghhh", voihkaisin. Joonas osui samantien oikeaan kohtaan, mikä tuntui niin hyvältä. Samalla poikaystäväni otti kiinni kalustani ja alkoi vedellä vetoja sitä pitkin. Se lisäsi nautintoa entisestään, mikäli se edes oli mahdollista.
Yritin olla mahdollisimman hiljaa, koska vanhempani ovat alakerrassa. Olisi helvetin noloa, jos he kuulisivat puuhamme.
"Agmmhg Ollih mä en kestä enää kauaahh", Joonas valitti. (a/n: kirjotin aluks "kauhaa" ja nauran edelleen) "Mghhg emmäkää", komppasin. "Aghhhmm mä tuunh ihan just", sanoin heti perään. "Mhggg ahhm tuu vaan", Joonas sanoi ja laukesi itse. Tulin muutaman sekunnin jälkeen huokaisten tuon kädelle ja vatsalleni. Hän nuoli vatsalihaksiltani kaiken nesteen ja lopuksi omat sormensa. Nukahdimme lusikkaan, sillä olihan tuo aika väsyttävää puuhaa...
-
sanoja: 339
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘