a/n: nonii nyt sitä kuudenkimppaa halusitte tai ette😈
kaikkitietävän kertojan pov:
Jätkät istuskelivat studion sohvalla ja lattialla mietiskelemässä maailman menoa. Päivän duunit oli jo hoidettu, mutta kukaan ei jaksanut raahata persettään pois studiolta.
Yllätykseksemme lattialle olikin kerääntynyt muutama tyhjä kalja- ja viinapullo. Ei varmaa tarvitse kauaa miettiä minne niiden sisällöt ovat hävinneet.
Lievästi känniset jätkät olivat levittäytyneet pitkin studion olohuonetta. Joel ja Olli istuskelivat sohvalla Joonas ahdettuna reunaan. Tommi keikkui Porkon vieressä sohvan käsinojalla sekä Niko ja Aleksi makoilivat pörröisen maton päällä.
"Mua panettaa", Joonas totesi rikkoen hiljaisuuden. "Kiitos kun kerroit", Niko vastasi. "Mä huomasin, Joonas", Tommi virnisti viitaten tuon housuista nousevaan kohoumaan.
"Oottekste ikinä harrastanu ryhmäseksii?" Joel tiedusteli hieman sekaisena pokerinaamalla laskien samalla kätensä Ollin reidelle.
Kaikkialta kuului kieltäviä vastauksia. Blondin solistin naamalle laskeutui virnistys. "No, onneks meil on täs koko ilta aikaa", Joel totesi.
Enempää odottelematta Aleksi kapusi Nikon syliin hajareisin ja veti kätensä tuon pitkien ruskeiden hiuksien läpi. Hitaasti mutta varmasti nuo painoivat huulensa yhteen.
Aleksin suuhun Niko maistui kaljalta, mutta silti jotenkin turvalliselta ja lämpimältä. Muut pojista seurasivat vierestä tuota herkkää hetkeä Tommin inspiroituessa tuosta.
Rumpali hivutti kättään pitkin Joonaksen reittä, josta se päätyikin jo tuon kohoumalle. Joonas huokaisi hiljaisesti tuosta liikkeestä. Kuitenkin vain Tommi kuuli tämän pikkiriikkisen äännähdyksen.
Viimein Ollikin keräsi rohkeutensa kiivetäkseen Joelin syliin. Basisti tarttui tuota hiuksista ja veti blondin intohimoiseen kielariin.
Niko liu'utti käsiään Aleksin paidan alla ja pian kiskoi sen pois. Mustahiuksinen alkoi liikuttamaan lantiotaan Nikon kohoumaa vasten. Kyllä, molemmat olivat jo kovana, olihan tämä niin uusi muutta samaan aikaan mielenkiintoinen ja kiihottava tilanne.
"Nghhh Aleksih", Niko huokaisi tuon suuhun. Aleksi otti tiukemman otteen brunen hiuksista ja taivutti tuon päätä taaksepäin saadaksensa enemmän tilaa. Hän alkoi imeä fritsua Nikon kaulaan tuon voihkauksien voimistuessa. "Aghhh."
Tommin käsi olikin jo löytänyt tiensä Joonaksen boksereiden sisälle ja huulet tuon kaulalle. "Mghh Tommihh", tuo huokaili kovaa tuon nimeä tuntiessaan fritsun ilmestyvän kaulaansa. Vedot tuon miehuudella olivat suht hitaita mutta varmoja, mistä näki Tommin olevan varma otteistaan.
Joelin kädet olivatkin jo ajautuneet Ollin vyölle. Pian se aukesi, ja basisti nousi sohvalta riisumaan housujaan. Samalla tuolta lähti myös pois paita, jolloin Joelin nälkäinen katse siirtyi tuon boksereiden kohoumasta vatsa- ja rintalihaksiin.
Olli kapusi takaisin tuon syliin suudellen ja repien solistin vyötä auki. Hän ei jaksanut enää odottaa pidempään, vaan halusi jo saada hänet sisäänsä. Tunnelma oli kiihkeä ja intohimoinen.
"Tommihgg mä tuunh kohtah", Joonas voihkaisi ja taivutti nautinnosta päätään taaksepäin. Samantien Tommi vetäisi kätensä ulos ja siirtyi tuon kaulalta antamaan lyhyen suudelman hänen huulilleen. "Ei meil oo tässä mikään kiire", hän kuiskasi hattarapäälle, sillä tiesi tuon olevan nopea tulemaan.
Joonas puolestaan halusi tyydyttää rumpalia, joten hän vetäisi tuon käsinojalta sohvalle istumaan ja meni hajareisin tuon päälle. He suutelivat intohimoisesti Porkon räplätessä Tommin housuja auki. Hän vetäisi ne pois tuon jalasta boksereita myöten ja vajosi samalla lattialle pää tuon haaroväliin.
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘