12. olex 5/5 | olli x alex

1.5K 51 235
                                    

a/n: jjjaaaaaa tervetuloa ankkabokseristoorin viidenteen osaan 🍆

pääosassa tällä(kin) kerralla on Alexmattsonjr joka also ideoi tätä oneshotia eli creditit sinne pusnus <3

ja ei muuta ku mennään eteenpäin sano porko lumessa 👅

Alexin pov:

Tunsin nihkeiden kämmenieni jättävän kunnon hikiläntit reisiini istuessani pelkääjän paikalla. "Jännittääks sua?" Parempi puoliskoni tiedusteli ajaessaan kohti vanhempiensa taloa.

"Ei tietenkään. Mitä sä ny höpötät?" Vastasin kysymyksellä. Ei tietenkään minua jännittänyt tavata ensimmäistä kertaa poikaystäväni vanhempia... Se nyt olisi aivan lapsellista...

"Eipä. Rakas se menee tosi hyvin. Ne on tosi innoissaan susta ja varsinki äiti. Se on sit tosi kova hössöttää..." Olli huokaisi ja laski kätensä reidelleni.

Naamalleni levisi pieni virne kun päätin hieman kiusata. Siirsin vuorostani oman käteni basistin reidelle ja silitin sitä lähellä tämän haaroväliä.

"Ale..." Olli aloitti merkitsevästi. "Mitä?" Ihmettelin, kuin en olisi tiennyt lainkaan mistä oli kyse. "Sä vaarannat liikennettä." "Enpäs. Sähän siinä ajat."

"Jos et sä lopeta niin mä kerron mun porukoille et sä käytät ankkaboksereita", brune varoitti. "No siinähän kerrot", vastasin huvittuneena. Jatkoin hiplailua ja hipsuttelua olettaen tämän olleen vitsi.

Toisin kuitenkin kävi, sillä-

-

"Täs on mun poikaystävä Alex ja se käyttää ankkaboksereita."

Vilkaisin Ollia piilokyrpiintyneenä, kunnes käänsin katseeni vaivautuneena takaisin tämän vanhempiin. "Moi."

Ollin äiti vain naurahti ja vetäisi minut haliin. "Jahas. Ihana nähdä vihdoin. Olli onki puhunu susta paljon", hän kertoi.

"Tosi kiva nähä vihdoin", hymyilin vastaukseksi ja kättelin basistin isää. "Jarkko, moi." "Alex."

"Noni, täällä olis ruoka valmiina. Istukaa vaa pöytään." "Joo kiitos."

timeskip 3h

Makasin puoli-istuvassa asennossa Ollin sängyllä syventyneenä kirjaani. Olli itse oli jäänyt vielä juttelemaan porukoilleen kun olin lähtenyt alakertaan itsekseni.

En kiinnittänyt huomiota laukeavaan oveen, vaan havahduin vasta kun joku nappasi kirjan kädestäni ja viskasi menemään. Basisti könysi päälleni ja kumartui painaen huulensa omilleni.

"Porukat lähti ulkosaunalle. Menee kuulemma aikaa", hän kertoi suudelmien välissä. "Mhm. Mitäs meinasit?" Kysyin sen loputtua.

Olli alkoi suudella kaulaani ja hivuttamaan sormiaan kyljilläni paitani alla. "Mä haluun sua", hän kuiskasi. Tunsin kylmät väreet ihollani sormien edetessä rintakehälleni.

Huokaisin Ollin löytäessä herkän kohdan. Se sai kiharapään imemään kohtaa, kunnes siihen jäisi jälki. En pystynyt lopettaamaan huokailua millään.

Nostin käteni ylös, jotta tämä saisi kiskottua paitani pois. Hän palasi huulilleni ja pian näykkäisi alahuultani kielarin merkiksi. Tutkiskellessamme toistemme suita käänsin meidät ympäri.

Olli tarrasi perseeseeni ja veti enemmän kiinni itseensä. Henkäisin tuntiessani tämän merkittävän ison kohouman omaani vasten.

Aloin suudella basistin kaulaa etsien herkkää kohtaa. Samalla aloin kiskoa hänen vyötänsä auki saaden sen löystymään.

Hajareisin || Blind channel oneshotsWhere stories live. Discover now