a/n: tosiaan mun uudes puhelimes ei oo noit merkkei mitä käytin otsikoissa joten piti uudistaa niiden tyyli, pusnus ❤️
ja tosiaan Tommi ja Aleksi on tässä one shotissa lukiossa.
Tommin pov:
Kemia, matikka, äikkä... Tungin koulukirjat kaappiini ja suljin oven. Säikähdin huomatessani poikaystäväni seisovan sen takana. "Hui saatana kun mä säikähin!" "Moi", Aleksi tervehti hymyillen.
"Mennäänkö jo?" Poika kysyi ohittaen reaktioni. "Joo mennää vaa", vastasin ja suukotin tätä nopeasti huulille. Lähdimme käsi kädessä kohti koulun uloskäyntiä suunnaten mopoparkille.
Olimme sopineet menevämme kämpilleni, koska vanhempani tulisivat vasta myöhään illalla. (a/n: tulemisläppä) "Kypärä päähän", neuvoin ja iskin toisen mopokypäristäni Aleksin päähän. Tein itselleni saman ja käynnistin mopon Allun päästyä taakseni istumaan.
Olimme seurustelleet jo vajaat puoli vuotta, mutta pidimme ensimmäiset kaksi kuukautta salassa muilta. Pikkuhiljaa muutkin jätkät alkoivat huomaamaan rakastuneet katseet, muka-viattomat kädensipaisut ja vaivihkaa jaettavat suudelmat koulun käytävillä luullessamme, ettei kukaan huomaa. Toisin kuitenkin kävi.
Päästyämme kotiini riisuimme kengät ja kipitimme makuuhuoneeseeni. Lysähdimme sängylle. Aleksi asettautui puoliksi päälleni ja laski päänsä rintakehälleni. Hengitin syvään ja vedin samalla mustahiuksisen tuoksua sisääni.
"Mitä sä haluisit tehä?" Kysyin. "Porukat tulee vast joskus yhelttoist", jatkoin. (a/n: tulemisläppä) "Saanks mä olla täällä siihen asti?" Hän kysyi. "Saat jäädä vaikka yöks, kyllähän sä sen tiiät", vastasin. "Okei." "Katottaisko vaik sitä sarjaa?" Ehdotin.
"Ei", Aleksi kieltäytyi ja alkoi hivuttamaan sormiaan pikkuhiljaa vartaloani pitkin alemmas ja alemmas. "Mhm", hymähdin tälle. "Mitäs sitte?" Kysyin. "Mul olis mielessä jotain parempaa tekemista", hän totesi vihjailevalla äänensävyllä ja nousi hajareisin päälleni. "Aijaa", vastasin samalla äänensävyllä ennen kuin huulemme kohtasivat.
Suudelmat olivat aluksi melko viattomia, kunnes ne syventyivät intohimoisemmiksi. Hivutin kämmeneni Aleksin kylkiä pitkin alas ja painoin ne tämän lantiolle. Näykkäisin tämän alahuulta ja ujutin kieleni mukaan peliin.
Mustahiuksinen hiveli päänahkaani sormillaan samalla, kun ujutti kielensä suuhuni. Aloin liikuttamaan hänen lantiotaan vasten omaani, jolloin kalumme hinkkasivat toisiaan vasten kangaskerroksien läpi.
Aleksi huokaisi suuhuni ja tunsin tämän kovenevan päälläni. Tunsin itsekin saman reaktion haarovälissäni, jolloin kiepautin hänet alleni. Vedin paitani pois ja kumarruin takaisin suutelemaan Aleksia, joka alkoi räpeltää vyötäni auki.
Vyön auettua potkin housuni lattialle ja tein saman hänelle huulet tämän kaulalla. Imaisin pienen fritsun Aleksin herkkään kohtaan ja ujutin käteni tämän kalun päälle. Hyväilin sitä hellästi boksereiden läpi ja siirryin huulillani alemmas.
"Ahhh." Saavutettuani boksereiden resorin vedin ne alas pikavauhdilla ja pian niistä ei ollut enää tietoakaan. Aloin suudella Aleksin reisiä ja sisäreisiä vedellen hitaita vetoja tämän kalulla. "Tommih..." Hän huokaili. "Mee jo asiaanh."
Tartuin tuumasta toimeen ja pyörittelin kieltäni tämän vehkeen kärjellä. Toisella kädelläni tartuin yöpöydälle jääneeseen liukkarituubiin ja pursotin sen sisältöä kahdelle sormelleni. "Mä kans valmistelen ku tää on vast toka kerta", ilmoitin. "Joo", hän huokaisi malttamattomana.
Aleksin kalu näytti jo kivuliaan kovalta, joten päätin ottaa sen suuhuni. "Mmmmhh", hän huokaisi kun aloin liikuttaa päätäni ylös alas. Samalla työnsin ensimmäisen sormen hänen sisäänsä ja aloin liikuttaa sitä edes takas. Rakastin kuunnella Aleksin huokailua, enkä ikinä kyllästynyt siihen.
Lisäsin toisen sormen ja nopeutin vauhtia. "Ahhhhhmm", kuulin. Lisäsin kolmannen ja nopeutin tahtiani. "Mä tuun pianh", Aleksi ilmoitti huokaisten. Lopetin liikkeeni ja vetäydyin pois. "Ei vielä", ilmoitin ja kurotuin yöpöydän laatikolle nappaamaan kortsun käsiini.
Ennen kuin ehdin sanoa mitään, makasin jo selälläni Aleksin alla. "Mä haluun ratsastaa", hän kertoi ja nappasi kortsun kädestäni. "Anna mennä", virnistin ja laskin käteni tämän perseelle. Läimäytin tämän toista pakaraa ja sain tämän hengähtämään yllättyneenä.
Aleksi avasi kortsun ja rullasi sen paikoilleen. Hän tarttui liukkariin ja levitti sitä vielä päälle. Se tuntui hyvältä vaikka itse akti ei ollut edes vielä alkanut.
Dj asettui lantioni päälle ja laskeutui alas vehkeeni liukuessa hänen sisäänsä. Huokaisimme molemmat päästessäni päätyyn asti. Pian Aleksi alkoi liikkua ylös alas rauhallisesti. Huokaisin ja tarrasin tätä kovempaa perseestä.
Autoin liikkeessä nostelemalla tätä. "Sattuuko?" Varmistelin. "Ei oikeestaa", hän vastasi ja nopeutti liikettä hieman. "Vittu Aleksihh", älähdin hiljaa. Aleksi virnisti ja nopeutti tahtiaan. "Mmmmmmh Tom-mih", hän voihkaisi.
"Mmmmhh sä tunnut nii hyvältäh", huokaisin ja suljin silmäni. "Vittu sä oot isohh", Aleksi sanoi ja nopeutti vielä ottaen tukea rintakehästäni. "Mun on pakko päästä nopeempaa", sanoin, jolloin tämä nyökkäsi ja nousi pois päältäni.
Käänsin Aleksin alleni ja levitin tämän jalkoja. Työnnyin uudestaan sisään ja aloin liikkua nopeasti. "Mmmmhhh!" Aleksi voihkaisi. "Vittu sä näytät hyvältä noinh", kehuin ja tartuin tämän kalusta. "Tommi mä tuunhh!" Hän voihkaisi.
Nopeutin käteni liikettä. "Nii mäkihh", komppasin. Jatkoin liikettä samassa tahdissa ja tunsin huippuni lähestyvän. "Ahhhhmmmhh nythhhh!" Aleksi huudahti ja laukesi kädelleni ja vatsalleen. Muutaman työnnön jälkeen laukesin itsekin kortsuun. "Ahhhh."
Hengitin hetken ja vetäydyin sitten ulos. Laskeuduin Aleksin viereen makoilemaan ja tasaamaan hengitystäni. Ehkä me vielä sitä sarjaa katsoisimme. Myöhemmin...
-
sanoja: 740
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘