45. jolli | joel x olli

1.4K 52 44
                                    

Ollin pov:

Joel kuljetti minua parhaillaan sänkyäni kohti. Tämän ruuanlaittohetki oli keskeytynyt ikävästi minun ilmestyessä paikalle. Onneksi hän sentään sammutti lieden...

Keskityin kiihkeisiin suudelmiin ja tunsin sängynreunan polvitaipeitani vasten. Joel tuuppasi minut sängylle selälleen ja kävi hajareisin päälleni.

Paitani oli jäänyt jo keittiön lattialle. Joel riisui housuni ja siirsi kätensä boksereihin. Hän suuteli minua muutaman kerran kaulalle ja veti hitaita vetoja kovalle kalulleni.

Huokaisuja karkasi huuliltani nautinnon vuoksi. Yhtäkkiä huulet ja käsi katosi kropaltani, jolloin avasin silmäni. Joel virnisti ja nousi ylös.

"Mul on se ruuanlaitto kesken", hän totesi ja lähti vähin äänin ulos makuuhuoneesta jättäen oven raolleen. "Et oo tosissas!" Parkaisin tälle. Kuulin vaimean naurahduksen keittiön suunnalta. Minua lähinnä kyrsi tämä tilanne...

Ei jumalauta. Stondikseni ei ollut siitä mihinkään lähdössä, joten juttu täytyi hoitaa itse loppuun ennen Joelin hoitelemista...

Halusin hieman Spice upata tilannetta, joten kaivoin yöpöydän laatikosta vibran ja liukkarin. Riisuin bokserini ja avasin liukkarituubin. Levitin sen sisältöä vibralle ja kalulleni.

Laitoin vibran pienimmälle teholle ja työnsin sen sisääni. "Aahhhh", voihkaisin vähän turhankin lujaa. Puristin lakanoita rystyset valkeina.

"Mghhh Joelh", suustani karkasi, jolloin läpsäytin käteni suuni eteen. Toivoin että tämä ei kuullut. Nostin vibran tehoa, jolloin käänsin sen vahingossa täysille.

"AGHHHH!" Voihkaisin. Aloin vedellä vetoja kalullani ja taivutin päätäni taaksepäin nautinnosta. "Mghhh ahh", voihkin ja tunsin olevani tulemisen partaalla.

"Nghhhh!" Huudahdin ja laukesin lakanoille ja kädelleni. Huohotin raskaasti ja vedin vibran ulos sisältäni. Puin bokserit jalkaani ja lähdin kohti keittiötä.

"Olisin kohta tullu yleisöks. Sen verran hyvältä sä kuulostit", paidaton Joel totesi virnistäen. (a/n: tulemisläppä) Halasin lieden äärellä seisovaa miestä takaapäin toteuttaen aikeeni. Minä HALUSIN saada kyrpää tänään.

Aloin hivuttamaan kättäni tämän rintakehältä vatsalle hitaasti mutta varmasti. "Jaha... Mitäs sulla on mielessä?" Joel tiedusteli.

En vastannut tälle. Painoin huuleni tämän niskaan ja vein kättäni alemmas hänen housuihinsa. Saavutin tämän boksereiden resorin ja etenin siitä tämän kalun päälle. Hyväilin sitä kevyesti tämän housujen läpi, mikä sai miehen taivuttamaan päänsä olkapäälleni ja huokaisemaan.

Tunsin sormenpäilläni liikettä tämän boksereissa. Pussasi tämän niskaa ja poistuin keittiöstä virnistäen. Hän jäi katsomaan perääni Ootko Vittu Tosissas-ilmeellä. Katosin tämän näkökentästä.

Istuin sohvalle katsomaan päällä olevaa telkkaria."Älä edes kuvittele", Kuulin takaani askeleiden jälkeen. Käännyin katsomaan blondia ja tämä ihan muina miehinä heitti minut olalleen ja kantoi makuuhuoneeseen.

"Joel!" Vinkaisin. Hän viskasi minut sängylle selälleen ja potki housunsa lattialle. "Nyt sä saat näyttää mulle tän shown uudestaan", hän selitti viekkaasti. Vilkaisin tätä kysyvänä, mutta tajusin homman nimen kun hän tarttui vibraan vieressäni.

Joel levitti siihen lisää liukkaria ja työnsi sen sisääni laittamatta sitä kuitenkaan vielä päälle. Blondi kumartui ylleni ja painoi huulensa huulilleni agressiivisesti.

Näykkäisin tämän alahuulta ja ujutin kieleni tämän suuhun. Tunsin vibran menevän päälle, eikä millekään kovin matalalle teholle. "Mhhhhh!" Huokaisin tukahdetusti Joelin suuhun.

Mies siirtyi suutelemaan kaulaani ja alkoi imemään herkkään kohtaani fritsua. "AAAHHH!" Voihkaisin. Joelin kosketus tuntui taivaalliselta, kuten yleensäkin. Keskityin nautintoon ja annoin blondin hoitaa hommansa.

Mies eteni huulillaan vatsalleni ja sieltä sisäreisilleni. "Mghhh mee jo asiaanhh", käskytin. Blondi virnisti ja nosti tehot täysille. "Aghhh!" Älähdin nautinnosta.

Joel otti kalustani otteen ja pyöritti kieltään kärjen ympärillä. "Mgghhhh Joelh", voihkaisin. Naapurit eivät voineet olla kuulematta tuota...

"Sä oot nii seksikäs ku voihkit mun nimee", laulaja virnisti ja otti kaluni kokonaan suuhunsa. Olin taivaassa. Ja helvetissä todella pian näiden syntisten puuhien jälkeen...

"Ahhhh Joelh nopeempaahhh!" Voihkaisin kovaa tarraten tätä hiuksista. Hän nopeutti päänsä liikettä. "Mghhhh Joelh mä-", änkytin puolet lauseesta ja laukesin hänen suuhunsa.

Sydämeni hakkasi tuhatta ja sataa, kun Joel veti vibran ulos ja sammutti sen. Hän nieli kaiken nesteen ja nousi takaisin tasolleni.

"Kortsut on loppu", tämä ilmoitti. "Ihan vitun sama. Nussi mua", komensin kiihkeästi ja suutelin miestä. Tämä virnisti jälleen huuliani vasten ja erkani sitten suudelmasta.

Joel riisui bokserinsa. Nappasin liukkaripurkin ja levitin sen sisältöä tämän kalulle hitain vedoin. "Vittu mä haluun sua", hän kuiskasi korvaani ja näykkäisi korvanlehteäni. Sain kylmiä väreitä ja kiihotuin vain lisää.

Joel nosti toisen jalkani hartialleen ja työntyi sisääni. "Nghhh", ähkäisin. Hän alkoi liikkumaan sisälläni hinkaten juuri oikeaan kohtaan. "Mghhh Joelh nopeempaahhh!" Voihkaisin ja tartuin kalustani aloittaen vedot.

"Hei tää on mun hommahh", Joel totesi huokaisten muka vihaisena ja ja tarttui ranteestani. "Hoida sit duun-ahhhhh", ähisin. Blondi alkoi runkkaamaan minua nopeasti. "AAAHHH JUST SIITÄGH", Huudahdin Joelin osuessa oikeaan kohtaan uudestaan.

Hän jatkoi työntymistä samaan kohtaan. "Vittuhhh oon lähelhh", varoitin huokaisten. Hän nopeutti kätensä ja lantionsa liikettä.

"Ollihh mä tuunh!" Laulaja voihkaisi ja samalla tunsin lämpimän nesteen perseessäni. Muutaman työnnön jälkeen laukesin voimakkaasti Joelin kädelle. "MHHHH JOELH!"

Hengitimme raskaasti ja Joel vetäytyi sisältäni. Hän lysähti päälleni ja painoi huulensa vastaavilleni. "Tykkäsitkö?" "Tykkäsin", hymähdin.

-

sanoja: 742

Hajareisin || Blind channel oneshotsWhere stories live. Discover now