a/n: uskalsin julkasta ku katoin et Niko ei oo VIELÄ lukenu tätä.... sitä odotellessa...🙂
Kaikkitietävän kertojan pov:
Koko bändi oli juuri suoriutunut hotellihuoneeseen. Rundi tulisi kestämään viikon ja sen takia paineet pitäisi purkaa johonkin hyödylliseen.
Pojat olivat keikkabussissa sopineet jatkavansa viime perjantain puuhia stressinlievityksen vuoksi.
Niko laski kassinsa lattialle ja tönäisi Joonaksen sängylle. (a/n: kassiläppä) Kun itsekuri ei riitä niin se ei riitä.
Niko kapusi nyt sängyllä istuvan Porkon syliin ja suuteli tätä intohimoisesti. Tommi vuorostaan nappasi Ollin vierestään ja työnsi hänet seinää vasten.
Joonaksen kädet liikkuivat Nikon lantiolla ja alaselällä. Niko puolestaan hipelöi Porkon pörröistä hiuspehkoa.
Suudelmat syvenivät kielareiksi Porkon näykkäistessä Nikon alahuulta. Brunette painoi blondin selän sänkyä vasten jääden hajareisin tuon lantion päälle.
"Noni, onneks mä sainki sut", Joel kuiskaa Aleksin korvaan asettaen kätensä pojan lantiolle. Hän veti Aleksin huulilleen liikuttaen niitä samaan tahtiin mustahiuksisen vastaavien kanssa.
Joel siirsi kätensä Aleksin perseen alle ja nosti tämän hotellihuoneen työpöydälle. Blondi liu'utti kätensä takaisin tuon vyötärölle Aleksin vastaavien seikkaillessa Joelin takkuisessa hiuspehkossa.
Tommi repi paitansa pois jättäen sen lojumaan lattialle. Olli siirsi kätensä tuon vyölle ja ryhtyi avaamaan pitkän brunen farkkuja. Tässä vaiheessa Tommi veti Ollin seinästä ja töytäisi sängylle Nikon ja Joonaksen touhujen viereen.
Joonas käänsi paidattoman Nikon alleen ja alkoi suudella tuon kaulaa. Hän teki muutaman fritsun tuon rintakehään, jotta ne saisi peitettyä paidalla. Niko huokaili hiljaa Joonaksen nimeä hattarapään löytäessä tuon herkän kohdan kaulalta. "Mghhm Joonas."
Tommi veti Ollin paidan pois kyllästyttyään tuon liian runsaaseen vaatetukseen. Kiharapää halusi jo päästä tositoimiin, joten hän käänsi pidemmän miehen alleen suudellen.
Hän kiskoi rumpalin farkut pois ja siirtyi sitten tuon kaulalle, rintakehälle, vatsalle ja lopulta boksereiden resorille. Hän veti ne mukanaan pois tarttuen samalla Tommi miehuuteen.
Bändin nuorin hivutti kätensä Joelin paidan alle ja Joel nosti kätensä auttaakseen. Pian paita löytyikin lattialta ja mustatukkaisen huulet solistin kaulalta.
Aleksi piti toista kättään Joelin niskan takana tehdessään fritsua tuon kaulaan, ja toinen vuorostaan hiveli tuon vatsaa. Hetken päästä Aleksi repi oman hupparinsa pois ja lukitsi Joelin jaloillaan kiinni itseensä edelleen tehden taikoja huulillaan.
Joonaksen paita oli päätynyt Nikon toimesta lattian tasolle ennen kuin Porko oli ryhtynyt availemaan tuon housuja. Nekin löysivät tiensä boksereiden kera nilkkojen kautta paidan lähettyville.
"Me tarvitaan liukkarii", Joonas totesi yhteisesti vetäen pitkiä vetoja Nikon kovettuneella kalulla. (NYT MÄ SIT VITTU KANS TOIVON ET NIKO EI LUE TÄTÄ) "Tossa", Tommi sanoi ojentaessaan liukkarituubin Joonakselle.
"Amghh Ollih", tuo huokaisi heti perään tukistaen basistia kovaa. Olli nopeutti päänsä liikettä Tommin ohjatessa liikettä. "Mghh oon lähelläh", huokaus kuului brunen suusta. "Ahhh." Olli nieli kaiken nesteen suustaan ja kömpi sitten takaisin Tommin päälle.
Joonas laski itsensä Nikon liukkarilla varustetun kalun päälle ja totutteli hetken tuon kokoon. "Ammhh ahh", hattarapää voihki alkaessaan liikkua Nikon avustuksella.
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘