a/n: leikitään semmosta Niko-on-sinkku-leikkiä:)
Joelin pov:
Helvetti mua stressaa toi keikka. Miks? Ei mua ikinä jännitä näin paljoo...
"Joel?" Havahdun. "Onks kaikki hyvin, sä oot ihan kalpee", Niko huolehtii. "En ole!" Tokaisen. Olen ollut jo jonkin aikaa ihastunut tuohon bruneen, ei vain ole tullut sanotuksi, ettei mitään bändissä tai kaverisuhteessamme menisi pilalle. Olemme siis tällä hetkellä bäkkärillä ennen keikkaa valmistautumassa.
"Taisiis... mua stressaa ihan saatanasti toi keikka. En tiiä miks, siihen on viel puol tuntiiki." Avaudun. Niko katsoo minua ymmärtäväisenä. Yhtäkkiä tuon myötätuntoinen ilme alkaa muuttua virnistykseksi. "Mitä?" Kysyn. "Tiiäks mikä mua auttaa jännityksee?" Tajuan mistä hän puhuu. Yhtäkkiä jokin minulla naksahtaa päässä. Ryntään suutelemaan Nikoa kiihkeästi, ja hän vastaa siihen.
Nikon pov:
Ihastukseni juuri suuteli minua. Vastasin tuohon suudelmaan välittömästi. Erkaannuimme pian, ja Joel vilkaisi ympärillemme, kukaan ei nähnyt. Joel veti minut kädestä bäkkärin rauhoittumishuoneeseen ja lukitsi oven. Hän tönäisi minut sohvalle ja tuli hajareisin lantioni päälle. "Katotaa jos se stressi lähtis tällä pois", tuo sanoi seksikkäällä äänellään.
Joel kumartui antamaan minulle lyhyen mutta hitaan suudelman, jonka jälkeen eteni kaulalleni. "Mhhg", huokaisin kun hän osui herkkään kohtaan. Hän repi paitani pois, ja hänen omansakin lensi jonnekin nurkkaan. Rintakehälleni päästyään hän taisi tehdä muutaman punertavan merkintäjäljen, ei onneksi kaulaan. Taisi ymmärtää, että fanit epäilisivät jotain jos fritsut olisivat näkyvällä paikalla.
Luulin että Joel olisi rajumpi, kerta häntä jännitti, mutta tämä sensuellimpi seksi kelpaa minulle varsin hyvin. Tunnen housujeni alkavan kiristää, tunnen myös että blondilla on sama ongelma. Hän on todella kovana.
Joel peruutti pois lantioni päältä siten, että oli samalla tasolla vyöni kanssa, ja alkoi avaamaan sitä pitäen intensiivisen katsekontaktimme... Kiihottavaa. Hän veti shortsini alas ja työnsi kätensä boksereihini. Tuo alkoi vedellä pitkiä ja kiduttavan hitaita vetoja kaluani pitkin samalla suudellen minua, jolloin huokailin kovaäänisesti tuon suuhun. Hän peruutti takaisin alas ja otti bokserini pois.
Joel otti kaluni suuhuni. Saatana tässä lähtee kohta taju... Joelin suu osaa tehdä ihmeitä... "Agmghhh!" Lähes huusin. Läimäytin käteni suuni eteen välittömästi, en halua että kukaan kuulee ääniäni. Joel kuitenkin ottaa käteni pois ja kuiskaa korvaani "Mä haluan kuulla sut. Tääl on äänieristykset joten voit pitää iha reippaastikki ääntä" Tämä näykkäisee korvaani. Yhdistän huulemme. "Mmghh nikoh onks sul kortsuu tai liukkarii?" "Joo on mun repussa" Joel nousi ylös ja kävi hakemassa ne repustani. Hän palasi takaisin.
"Nyt vauhtia saatana", huokaisin malttamattomana. "Joku vähä kiimanen", blondi nauraa. Pyöräytän silmiäni.
Joelin pov:
Asetin kortsun paikoilleen ja levitin liukkaria kaluni päälle. Työnnyn nopeasti Nikon sisään. "AAAMMMGHH!" Tuo kiljahti miehekkäästi. Liikuin todella nopeaa vauhtia, rukoilkaa Moilasen pojan perseen puolesta. Pitäkää lujaa kiinni lapset, nyt mennään lujaa. Osuin oikeaan kohtaan jolloin tuo päästi voimakkaamman voihkauksen. Yritin jatkaa samassa asennossa osuen oikeaan kohtaan. "Nnghh mä tuunhh ihan justthh", voihkaisin. "Mgghhh mäkinn", Niko huusi. Tartuin tuon kalusta ja aloin vetelemään nopeita vetoja sitä pitkin. Niko laukesi kädelleni ja minä hetken päästä kortsuun. Työnsin vielä muutaman kerran kunnes vetäydyin ulos. Hengitämme raskaasti.
"No onko rennompi olo", kysyin Hokalta huvittuneena. "Joo on. Onks sul perse hellänä?" "On", vastasin. Alamme pukea vaatteitamme päälle hiljaisuudessa.
"Joelh mä oon ollu kuses suhu jo jonki aikaa." Sydämeni alkoi tykyttämään, ja vastasin: "Mäki oon tykänny sust jo kauan." "Oisiksä sit mun poikaystävä?" "Tottakai", huudahdin ja suutelin Nikoa. "Mut ei kerrota faneille, ainakaa vielä." "Joo ei."
-
sanoja: 522
:)
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘