2. sammi | saana x tommi

2.2K 42 74
                                    

A/n: saana pakotti 😐 saanaaawws siinä sun runkkumateriaali my dear friend<3
joo. eipä tässä sit muuta. nauttikaa I guess?

Saanan pov:

Istun studion sohvalla odottamassa Tommin olevan valmis rumpujen äänittämisen osalta. Minulla on jo suunnitelmat tälle illalle... Katson Tommia silmiin jolloin välillemme syntyy tiivis katsekontakti. Tuo pilvenpiirtäjä katsoo minua vihjailevasti, hänellä on mielessä sama kuin minulla...😏

Tommin pov:

Emme ehtineet harrastaa sitä kauneinta aamulla joten seksihaluni ovat vain kasvaneet päivän mittaan. Olen tuijottanut tyttöystäväni Saanan persettä laittoman paljon tänään. Onhan se ihana, ei siinä. Äiti opetti ettei saa tuijottaa, mutta kai minä saan kaunista tyttöystävääni ihastella. haluan vain saada päivän työt purkkiin jotta pääsisimme kotiin viettämään kahdenkeskistä laatuaikaa...

"Noniin moimoi", huudan jätkille ovelta ja poistun studiosta. Saana meni jo edeltä autoon odottamaan, ja nyt menen perässä.

"Noni mennääs sitte. Mul on suunnitelmii sun varalle täks illaks", virnistän saanalle. "Mul oli vähä samat mielessä", tuo vihjailee. Käynnistän auton ja siirrän käteni tyttöystäväni reidelle.

Saanan pov:

Tommin käsi liukuu hitaasti epäilyttävän lähelle kriittistä aluettani. Vilkaisen tuota huulta purren. Tiedän mitä poikaystävälläni on mielessä... Onneksi kotimatka on lyhyt.

Kotiin päästyämme Tommi sulkee oven nopeasti. Heitän takkini ja kenkäni helevettiin minusta ja tunnen minut työnnettävän seinää vasten. Tommi suutelee minua intohimoisesti. " nnhh Saanahh mä haluun sua" "Nii mäki suahh"

Brune nostaa minut sylinsä ja kantaa minut makuuhuoneeseen samalla suudellen. Hän heittää minut sängylle, heittää paitansa pois ja tulee hajareisin lantioni päälle. Jopa housujen läpi tunnen tuon olevan kovana. Ensin hän ottaa päältäni paidan, sitten rintsikat, ja lopulta kaikki vaatteet ovat ympäri makuuhuonetta. Tuo alkaa suudella kaulaani tehden pari fritsua herkkään kohtaani. Siitä minä kiihotun.

Tommin pov:

"Ahh Tommiihh" Saana huokailee. Tuo kuulostaa niin seksikkäältä huokaillessaan nimeäni. Suutelen hitaasti tieni tuon rintojen ja vatsan kautta juuri sinne kriittiselle alueelle. Vien kaksi sormeani saanan suuhun, jolloi hän nuolee ne märiksi. Kun ne ovat tarpeeksi märät, alan sormettamaan tyttöystävääni. Taisin osua heti oikeaan kohtaan sillä kuulen "Mggghhh Aghh Tommiigghh mä tuunhh" Tässä kohtaa vedän sormeni pois ja kumarrun yöpöydän laatikolle ottamaan kortsun. Avaan ja otan sen irti paketistaan, laitan sen kaluni päälle ja työnnyn Saanan sisään. Tuo voihkaisee nautinnosta.

"Ngghh Saanahh... sä oot niin tiukkahh" "Mmgghhh mä tuunnghh ihann j-just" tyttöystäväni tiedottaa. "Yhessä" Ja molemmat laukeamme samaan aikaan. Työnnyn vielä edestakas pari kertaa kunnes vetäydyn ulos ja läsähdän Saanan viereen. Hengittelemme yhdessä ja nukahdamme lusikkaan.

-

sanoja: 403

A/n: Joooohhh totahhh... eikai mulla muuta kun oleppa hyvä saana ja gn, mä meen nyt juomaa kaunisvettä ja miettii et hyppäänkö kaivoon vai en... heihei😭👋

Hajareisin || Blind channel oneshotsWhere stories live. Discover now