42. olneksi | olnas x nileksi

1.7K 45 94
                                    

a/n: miten tän julkasuun meniki näin kauan :D

kaikkitietävän kertojan pov:

Olli ja Joonas olivat tulleet Nikon ja Aleksin kämpille viettämään tuplatreffejä, joka huipentui saunailtaan.

"Bisset kaikille", Niko toitotti kävellessään saunaan neljä avattua bisseä kourassaan. "Jes!" Joonas riemuitsi. Niko sulki saunan oven ja asteli istumaan Aleksin viereen. Hän laittoi käsivartensa tämän hartioille ja nojautui seinään.

-

Parin tunnin - ja bissen - jälkeen juttu alkoi lentää nopeammin kuin Porko livisti pizzeriasta aikanaan. Juttelun ja äänekkään läpänheiton lomassa Olli laski kätensä Joonaksen reidelle. Blondi huomasi tämän ja alkoi pelätä pahinta.

"Ota se pois ennen ku saat aikaan jotain peruuttamatonta", hän sähähti Ollille merkitsevästi. Onneksi Aleksilla ja Nikolla oli tässä vaiheessa jokin oma keskustelu käynnissä. Muuten tilanne olisi voinut äityä kiusalliseksi.

Kiharapää virnisti blondin reaktiolle ja otti sitten kätensä pois. Joonas kuitenkin huomasi olevan liian myöhäistä. Hän tunsi tilanteeseen sopimattoman reaktion haarovälissään.

Porko tunsi kuumotuksen naamassaan. Ei saatana kuinka vitun noloo, hän ajatteli. Hän yritti peittää ongelman käsillänsä toivoen parasta. Olli huomasi myös tämän stondiksen ja teki parhaansa pitääkseen pokkaa.

Joonas yritti miettiä mahdollisimman tehokasta ja kivutonta tapaa poistua saunatilasta hoitamaan ongelmansa pois päiväjärjestyksestä.

"Porko?" Niko keskeytti tämän pohdinnat. "Hä?" "Onks kaikki ok? Sä istut tollee oudosti", brune ihmetteli ääneen.

"Vai ei kai sul vaa- Porko stondaaks sul?" Aleksi äkkäsi naurahtaen. "E-ei", Joonas kielsi, vaikka tiesi tilanteen olevan ilmiselvä.

"Joo joo nii varmaa", Niko vastasi. Ollikin näytti vain huvittuneelta. "Pitäskö sille sit tehä jotai?" Solisti virnisti. "Mitä?" Joonas kysyi hämmentyneenä. Hänen mielestään tämä tuntui vain oudolta unelta...

"Meän oli tarkotus ehdottaa Alen kans jotain uutta...", hän vihjasi.

Oliko Niko todella tosissaan? Kuitenkin pieni osa Joonaksesta kiihottui ajatuksesta, että toinenkin pari peuhasi vieressä, ja jälkeenpäin saisi kokeilla jotain uutta ihan luvan kanssa.

"Ai niinku...?" Hattarapää aloitti. "Neljänkimppaa", Aleksi täydensi. Joonas ei tiennyt mitä sanoa. Jälleen kerran.

Olli hymähti ja painoi hellästi huulensa Joonaksen kaulalle. "Hhh", tämä henkäisi. "Vastaus tais tulla. Pitäskö noille näyttää vähä mallia?" Niko virnisti Aleksille. (a/n: tulemisläppä)

Aleksi nousi hajareisin Nikon syliin ja painoi huulensa tämän vastaaville. Kitaristi istui edelleen paikoillaan ihmettelemässä tilannetta, mutta oli kuitenkin vetänyt kätensä pois peittämästä stondistaan.

"Mhhh", Joonas huokaisi hiljaisesti Ollin osuessa herkkään kohtaan tämän kaulalla. Basisti tarttui tämän kalusta vetäen muutaman hitaan vedon.

Olli nosti Joonaksen hajareisin syliinsä ja huokaisi melko äänekkäästi heidän kakujen osuessa yhteen. Kitaristi innostui tästä ja painoi stondistaan Ollin kalua vasten saaden hänelle aikaan saman reaktion.

Joonas suuteli Ollia intohimoisesti ja tarttui tätä kalusta. Hän vetäisi muutaman vedon, kunnes erkani suudelmasta mennäkseen polvilleen alemmalle lauteelle.

Kitaristi asettautui basistin jalkojen väliin ja jatkoi vetojen vetelemistä. "Ahhh", Olli huokaisi taivuttaen päätänsä taaksepäin.

Liukkaria ei ollut saatavilla, Joten Joonas otti edessään olevan kalun suuhunsa ja nuoli sen kärkeä. Olli voihkaisi hänen tuottamastaan nautinnosta.

Pian hattarapää otti basistin miehuuden kokonaan suuhunsa ja alkoi liikuttamaan päätään. "Mghhh Joonashh", Olli voihki.

Vieressä oleva Niko ja Aleksi olivat juuri pääsemässä tositoimiin. "Valmistelenko?" Niko kuiskasi Aleksin korvaan vedellen hitaita vetoja tämän kalulla.

"Ahhh eiku nussi mua nyt", mustahiuksinen ähisi. Niko virnisti huulet tämän kaulalla ja asetti kalunsa oikeaan kohtaan. Brune laski Aleksin miehuutensa päälle varovasti. Kyseinen mies taivutti päätään taaksepäin nautinnosta.

Hetken päästä Aleksi alkoi liikkua Nikon kalulla pitäen tiukasti miestään niskasta tuen vuoksi. "Mhhh Joonas oon lähellähh", Olli läähätti vieressä. Hattarapää lopetti päänsä liikkeen ja nousi takaisin basistin syliin hajareisin.

Hän laskeutui Ollin kalun päälle varovasti ja otti tukea tämän hartioista. "Ahh", Olli ähkäisi hiljaa. Kyseinen kiharapää veti hattarapään kielisuudelmaan ja auttoi tätä samalla aloittamaan liikkeen.

Niko ja Aleksi suutelivat kiihkeästi brunen tarratessä toista hänen miehuudestaan. Hän alkoi vedellä pitkiä vetoja sitä pitkin, mikä saattoi Aleksin lähemmäs huippuaan.

"Mghhhh Nikohh", hän voihkaisi ja huomasi samalla viereisen pariskunnan katseet itsessään. Niko kuitenkin käänsi Aleksin katseen takaisin häneen tarttuen tätä leuasta.

"Aghhhh oon lähelläähhh", Joonas voihki. "Mghhh nii mäki", Olli komppasi huokauksen muodossa ja alkoi runkata blondia.

"Ahhh mä tuuunhh!" Aleksi voihkaisi yllättävän lujaa ja hetken päästä laukesikin Nikon kädelle ja rintakehälle. Niko jatkoi liikettä Aleksin sisällä vielä hetken ja laukesi sitten itsekin.

"Ahhh Joonashh!" Olli voihkaisi ja laukesi Joonaksen sisään. "Mghhh ihan justtthhhh!" Hattarapää vinkaisi ja laukesi Ollin kädelle.

Niko vetäytyi ulos Aleksista, ja saman teki myös Olli Joonakselle. Porko nousi ylös ja raahasi itsensä Nikon luokse. Aleksi puolestaan kapusi Ollin syliin. (a/n: OLEKSI🥵❤💅💘🔥🥺😈)

"Ootsä jo valmis?" Olli virnisti Aleksille runkaten häntä hitaasti. "Oon", hän kuiskasi. Basisti kuuli tämän ja siirsi mustahiuksisen kalullensa laskien varovasti.

Joonas ja Niko vaihtoivat vielä kiihkeitä suudelmia kalut hinkaten toisiaan vasten. He vetivät kielensä pois toistensa kurkuista ja aloittivat päähomman.

Niko asetti kalunsa oikeaan kohtaan ja antoi sen liukua kitaristin sisään. "Ahhh", Porko huokaisi. Solisti innostui tästä äännähdyksestä ja alkoi liikuttamaan Joonasta lantiolta hitaasti.

"Mghhh ahhh", Aleksi voihki. Olli suuteli hänen kaulaansa ja veti hitaita vetoja tämän miehisyyttä pitkin. "Nghhh oon lähellähhh", mustahiuksinen ähisi.

Basisti nopeutti kätensä liikettä tuntiessaan olevansa itsekin lähellä. "Ahh mghhh ahhhhhh!" Aleksi voihkaisi ja laukesi Ollin kädelle ja vatsalle.

Olli huokaisi voimakkaasti lauetessaan Aleksin sisään. Mahtoi tuntua erikoiselta, kun oli kaksi mällilastia perseessä...

"Porko mä oon lähelläh", Niko huokaisi runkaten blondia. "Mhmh nii mäkihhh", Joonas tiedotti. "Ahhh", kuului Nikon suusta kun hän laukesi hattarapään sisään.

"Mghhh Nikohhhh!" Joonas voihkaisi ja laukesi brunen kädelle. Solisti vetäytyi ulos Joonaksesta.

Meno saunassa kävi normaalia kuumemmaksi, eikä pelkästään löylyjen vuoksi. Sanokaa minun sanoneen...

-

sanoja: 858

a/n: taitaapi ainaki parit seuraavat oneshotit olla ihan kahen ihmisen panoo👍 sen verran pitkiä nää on kirjottaa ja oikolukee🤷‍♀️ pusnus<3

Hajareisin || Blind channel oneshotsWhere stories live. Discover now