28. jaleksi 2/4 | joonas x aleksi

1.8K 47 130
                                    

Aleksin pov:

Joonas heittää minut sängylle ja tulee hajareisin lantioni päälle vibrapaketti kädessä. Hän avaa paketin ja tutkailee sitä hetken. "Vittu tähän tarvii patterit", hän manaa ja pomppaa sängyltä kuin mikäkin vieteriukko. Sitten hän katoaa olohuoneeseen.

"Mis tääl on patterit? Eiku löyty!" Kuuluu olohuoneesta. Pian seuraankin poikaystäväni kipittävän takaisin sänkyyn heittäen patterillisen vibran jonnekin päin sänkyä.

Joonas kumartui yhdistämään huulemme. Kiedoin käteni tuon niskaan ja hiuksiin hänen liu'uttaessaan kätensä paitani alle. Porko hiveli vatsaani ja rintakehääni, ja kiskoi sitten paitani pois. Revin myös tuon hupparin pois ihan reiluuden nimissä.

Käänsin meidät ympäri, jotta olisin päällä. Joonas nousi istumaan ja veti minut tiukasti kiinni itseensä vetäen minut samalla kiihkeään ja intohimoiseen kielisuudelmaan.

Hain kosketuspintaa omalle kohoumalleni tuon vastaavalta liikuttamalla lantiotani Joonaksen lantiota vasten. Tuo sai huokauksia karkaamaan huuliltamme toistemme suihin.

Aloin avaamaan nopeaa tahtia pörröpään vyötä, kunnes hän tarttui käsiini ja työnsi ne pois. Olin katsomassa poikaa kysyvästi, mutta hän totesi virnistyksen kera: "Mä tiiän et oot kiimanen mut koita malttaa rakas."

Hän käänsi meidät uudestaan ympäri ja alkoi suudella kaulaani. Hän myös näykki sitä useampaan otteeseen, jolloin huokailin hiljaa. "Ahhhhm."

Tuo hattarapää pääsi rintakehälleni ja hyväili nännejäni suullaan. Huokaukseni voimistuivat tuolloin ihan aavistuksen verran. Joonas tietää että ne ovat herkkä paikkani. Nimimerkillä asiasta on keskusteltu...

Hän eteni vatsalleni, jolloin en kestänyt enää. "Pliis, Joonash. Mee jo asiaanh. Mua panettaah", anelin hattarapäältä. Hän virnisti huulet alavatsallani. Tuo löysikin samantien boksereideni resorin ja kiskaisi ne alas.

Joonas suuteli sisäreisiäni samalla tuoden kaksi sormeaan huulilleni. Otin ne suuhuni ja nuolin ne märiksi. Tuon jälkeen tunsin sormien poistuvan suustani, mutta pian työntyvän sisääni. "Ahh", huuliltani karkasi hiljaa. Yritin pidätellä huokauksiani, sillä kello oli puoli neljä aamuyöllä.

Hattarapää liikutti sormiaan sisälläni valmistellakseen minua seuraavaan aktiviteettiin. Tunsin sormien vetäytyvän ulos minusta, jolloin voihkaisin hiljaa.

Joonas tarttui sängyllä lojuvaan vibraattoriin ja otti samalla liukkarin sängyn alta. Sinne se oli ilmeisesti jäänyt viime kerran jäljiltä...

Hän levitti liukkaria vibraattorin päälle ja työnsi sen sitten sisääni sen ollessa nollateholla. "Mhhm", voihkaisin. "Kokeillaan kaukosäätimellä", Joonas totesi. Hän otti kaukosäätimen kauniiseen käteensä ja laittoi vibran päälle. "Amhg!", voihkaisin vähän liian kovaa.

Purin huultani ollakseni hiljaa, vaikka tiedän että poikaystäväni ei tykkää siitä. Hän kumartui korvani viereen ja kuiskasi: "Jos sä yrität hiljentää ittees nii mä en anna sun tulla ollenkaa."

Tuon jälkeen lopetin välittömästi huuleni puremisen, ja silloin hattarapää lisäsi tehoa kovemmaksi. "AMMMMGHH", huusin. Huomenta vaan naapurit...

Joonas laskeutui haaroihini ja alkoi ottaa minulta suihin. Käteni liukuivat tukistusotteella tuon hattarahiuksiin. "AGGHHH AHH VITTUUH JOONASHH! MÄ TUUNH!" Huudan, jolloin tuo nopeuttaa päänsä liikettä. Laukean todella voimakkaasti Joonaksen suuhun. "AGHH!"

Hän kilttinä poikana nielee kaiken nesteen ja sammuttaa sitten vibraattorin vetäen sen samalla ulos. "Mä niin kiihotun ku sä huudat mun nimee. Siks mä haluun panna sua vielä", hän kuiskaa korvaani ja näykkäisee sitä kevyesti.

Tuo kaivaa kortsun yöpöydän laatikosta ja riisuu housunsa. En ymmärrä miksi ne vielä olivat hänen päällään. Blondi asettaa kortsun kalunsa päälle ja levittää liukkaria. Hän työntyy sisääni varoittamatta ja nopeasti. "AHHHHGGHH JOONASH! Just siitäh!" Huudan.

Joonaksen pov:

Liikutan lantiotani edes takas. "Mgmmmhh vittuh Aleksihh, sä tunnut nii hyvältähh", voihkin. Alan vedellä nopeita vetoja Aleksin miehuutta pitkin, ja tuo alkaa täristä. "AMMGGHHHH JOONAS MÄ TUUUNH TAAS!" Hän voihkaisee. "Mhh samah", komppaan. Nopeutan lantioni ja käteni liikettä. Voihkaisemme äänekkäästi lauetessamme samaan aikaan.

Työnnyn ulos Aleksista ja vedän hänet suudelmaan. "Vittu mä rakastan sua."

-

sanoja: 545

Hajareisin || Blind channel oneshotsWhere stories live. Discover now