a/n: semmottista tässä vaa mietin et jengi on tehny q&a:ta tääl wattpadis nii pitäskö tässä tehä itekki jossai välissä vaik tähän kirjaan?🤔
Kaikkitietävän kertojan pov:
"En tarvii mitää." "En mäkää", Niko komppasi Tommia tuijottaen puhelimensa näyttöä. "Alright. Olkaa ihmisiks täällä", Joonas käski. "Ja ennen kaikkea, älkää vittu alkako panemaan täällä, oikeesti", hän jatkoi. "Joo joo", Tommi ja Niko huokaisivat.
Neljä muuta jätkää lähtivät keikkabussin luota syömään huoltoasemalle. Heti oven sulkeuduttua Niko heitti puhelimensa kauemmas ja hyökkäsi Tommin syliin hajareisin.
Rumpalikin heitti oman älylaitteensa niin sanotusti helvettiin ja laski kätensä lyhyemmän miehen perseelle. Kumpikin oli tietoisesti suunnitelleet tämän omassa päässään. Muut jätkistä olivat lounaalla, mutta Nikolla ja Tommilla oli jo jälkiruoka menossa.
"Jätkil menee viel ainaki puol tuntii", Tommi kuiskasi huulet Nikon kaulalla. Pitkähiuksinen sai tästä kylmiä väreitä, ja nosti rumpalin päätä hiuksista painaakseen huulensa tämän vastaaville.
Suudelmat kehittyivät intohimoisemmiksi Tommin puristaessa Nikoa perseestä. Silloin solisti painoi hiljalleen nousevaa kohoumaansa Tommin haaroväliä vasten, joka sai pidemmän miehen huokaisemaan raskaasti.
Tommi alkoi hivuttamaan Nikolta paitaa pois. Hän juoksutti sormiaan lyhyemmän kylkien pehmeää ihoa pitkin. Niko nosti kätensä auttaakseen, ja pian paita lojuikin keikkabussin lattialla.
Rumpali repi omankin paitansa pois ja viskasi menemään. Niko alkoi tässä kohtaa jo käydä malttamattomaksi, ja alkoi repiä pidemmän vyötä auki onnistuen tehtävässään.
Hän tajusi myös nousta ylös hetkeksi, jotta Tommi sai potkittua farkkunsa pois. Samalla solisti heitti housunsa lattialle.
Niko kiipesi takaisin paikalleen Tommin syliin ja veti tämän uuteen kielisuudelmaan. Pikkuhiljaa lyhyempi hivuttautui lattialle polvilleen rumpalin jalkojen väliin.
Niko suuteli Tommin alavatsaa hellästi samalla hivellen ja hyväillen tämän kovaa miehisyyttä boksereiden läpi. "Ahh Nikohh", Tommi huokaili taivuttaen päätänsä taaksepäin.
"Pliish mee jo asiaanh", hän huohotti. Niko virnisti ja riisui mieheltä bokserit. Hänen kivenkova kalunsa ponnahti esille. Solisti otti sen käteensä ja veti hitaita vetoja sitä pitkin. "Mhh", rumpali huokaisi.
Niko aloitti pyörittelemällä kieltään kalun kärjen ympärillä, mikä sai rumpalin haukkomaan happea. Hetken kuluttua Niko otti Tommin ison kalun kokonaan suuhunsa. (a/n: helvetti kutsuu du du duu💪)
Lyhempi mies liikutti päätään ylös alas tasaiseen tahtiin. "Mghhh miten sä osaath tän nii hyvinh" , Tommi voihki.
Tommi tarrasi Nikoa hiuksista ja ohjasi liikettä siten. "Ahh oon lähellähh!" Niko nopeutti päänsä liikettä vielä lisää.
"Hei oisittekste hal-" Joelin lause keskeytyi kuin seinään tämän avatessa liukuoven ja nähdessään, mitä keikkabussissa oli oikein tekeillään.
"Ahhhh!" Tommi huudahti ja laukesi säikähdyksestä Nikon suuhun. Hän päästi irti tämän hiuksista brunen niellessä nesteet säikähtäneenä.
"Ei vittu jätkät", Aleksi manasi blondin vieressä. Kyseinen blondi peitti tuoreen mustahiuksisen poikaystävänsä silmät. Ihan kuin hän ei olisi juuri nähnyt kaikkea.
Tommi huohotti edelleen tuosta suorituksesta, vaikkei itse juuri tehnyt mitään. Niko oli toipunut järkytyksestä ja avasi suunsa.
"Liittykää ihmeessä seuraan", hän virnisti kiiveten takaisin Tommin syliin. Tommi suuteli tätä hartaasti kielen kanssa kädet tämän perseellä.
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘