Joonaksen pov:
"Onks nää hyvät, vai oliks ne edelliset paremmat?" Poikaystäväni tiedustelee sovituskopista. "Nää on mun mielest hienommat", totean. "Ähh. Emmätiiä, haluun sovittaa viel noit edellisii uudestaan", hän huokaisee ja sulkee verhon.
Tosiaan, ollaan jo neljättä tuntia vaateostoksilla. Istun penkillä tylsistyneenä makutuomarina. Väsyttää, nälkä ja haluan huomiota. Ikävä kyllä nuo reikäfarkut ovat saaneet jo useamman tunnin ajan täyden huomion tuolta blondilta. Ei oo reiluu...
Päätin että nyt riitti. Tarvitsen Herra Hokan huomiota. Nousen penkiltä ja avaan verhoa sen verran, että pääsen koppiin sisälle. Tiesin, että hänellä ei ole housuja jalassa, joten olisi ollut huonompi homma avata verho kokonaan...
"Mitä-", Joel tokaisee mutta keskeytän tuon lauseen kietomalla käteni tuon kaulan ympärille. Painoin pääni tuon rintakehälle tyytyväisenä, onhan hän minua melkein päätä pidempi.
"Et oo antanu mulle tarpeeks huomioo", syyllistän surullisena. "Voi sua pientä", Joel lohdutti kädet vyötärölläni ja painoi pusun hiuksieni sekaan.
Ihan koston nimissä päätin kiusata häntä, ja puristin häntä kevyesti haarovälistä edelleen tyytyväisenä pää tuon rintakehällä. "Aghm", Joel huokaisi. Sain aikaan haluamani reaktion, olenhan niin taitava käsistäni...
"Okei no sovita noi vaatteet loppuun nii mä meen takas venaa tonne ulkopuolel", totesin tyytyväisenä ja livahdin ulos kopista.
Matkani ei ikävä kyllä jatkunut kovin pitkälle kun Joel vetäisi minut käsivarresta takaisin sovituskoppiin.
"Älä edes kuvittele lähteväs mihinkää sen jälkee ku oot aiheuttanu mulle stondiksen", Joel kuiskasi korvaani. Hän painoi minut seinää vasten ja alkoi suudella kaulaani.
"Rakas ei me tääl voidah. Kaikki kuuleeh", huokailin tuon kosketuksesta. "En mä pysty venaa himaan asti. Sun pitää vaa olla hiljaa ", Joel totesi suudelmien välissä. "Mä haluun sua tässä ja nyt", tuo lisäsi kuiskaten. Kiihotuin entistä enemmän.
Joelin pov:
Tuo pörröpää tekee minut hulluksi. Yhdistin huulemme ja otin saman tien kielen käyttöön. En jaksa odottaa.
"Meil ei oo kortsuu tai liukkarii." "Ei se mitää, mä hoidan", Joonas totesi seksikkäästi ja käänsi meidät ympäri työntäen minut seinää vasten.
Hän tuijotti minua intensiivisesti ja hyvin nälkäisesti suoraan silmiin laskiessaan bokserini alas. Illallinen on katettu, baby...
Hän veti muutaman vedon kalullani ja otti sen sitten suuhunsa. "Ammgh", voihkaisin vahingossa, mutta sitten läpsäisin käteni suulleni tajuten tilanteen. "Shh oo muru hiljaa", Joonas naurahti. Hän jatkoi päänsä liikettä nopeasti käsieni siirtyessä tuon pörröisiin hiuksiin tukistusotteella.
"Hhhh mä tuunh", kuiskasin tuolle. "Et vielä", pörröpää totesi ja nousi ylös. "Toi oli ilkeetä", totean ja vedän tuon kaulasta suudelmaan.
Muutaman kielarin jälkeen käännän meidät ympäri, ja Joonaksen vielä naama seinään päin. Työnnyn hänen sisäänsä hellästi mutta määrätietoisesti.
"Mggh Joelh", Joonaksen huulilta karkasi. "Shhh, me jäädän kii ja saadaan koht porttikielto tänne", kuiskaan ja peitän kädelläni tuon suun edelleen työntyessä edes takas tuon sisällä. Toisella kädellä alan runkkaamaan häntä.
"Mhh mä tuunh", tiedotan ja tunnen Joonaksen kropan alkavan väristä. Nopeutan lantioni liikettä.
"Mh mäkih", tuo sanoo hieman tukahdutetusti. "Mhhh", huokaisen kun laukean tuon sisään. "Mhhhhh", hän huokaisee kun laukeaa kädelleni.
Painan pikaisen pusun tuon poskelle ja työnnyn ulos. Nuolen sormeni puhtaaksi ja puemme vaatteet pikaisesti takaisin päälle. Parempi lähteä, ennen kuin joku kutsuu vartijat...
-
sanoja: 482
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘