Nikon pov:
"Shhh kello on liikaa ja saan koht häädön", hyssyttelin laulajakollegaani talonyhtiöni rappukäytävässä. "Joojoo, mä oon ihan hiljaa", hän vastasi ääni sammaltaen.
Minä todella toivon, että saan pitää kämppäni vielä tämänkin välikohtauksen jälkeen. Yön pikkutunneilla kerrostaloasuntoon rymistely ei varsinaisesti kohota hyvä vuokaralainen-pisteitäni...
"Anna ne avaimet mulle", Joel vaati hiljaa. "En ku sä paskot ne kuitenki", vastasin kännikalalle. En kyllä itsekään ollut täysin selvänä, pakko myöntää...
"Ala tulla nyt!" Komensin ja tartuin blondia kädestä, sillä tämän portaidenkiipeämisprosessi näytti silmiini liian hitaalta. (a/n: tulemisläppä) "Hirvee kusihätä", hän kätisi.
"Uikuti uikuti VAUHTIA SITTE", murahdin muka vihaisena. "Vittu sä oot seksikäs ku käsket mua", Joel totesi huultaan purren. "Voi Jeesus...", tuhahdin itsekseni. Nyt taisi kaatua kurkusta muutama shotti liikaa... Ei sillä että valittaisin, totesinpahan vaan...
Vihdoin pääsimme ovelleni ja avasin sen. Tuuppasin Joelin sisään asuntooni ja tallustin itse perässä sulkien oven.
"Mä käyn kusel", tämä ilmoitti ja katosi kylppäriini. Riisuin takkini ja heitin sen Joelin takin päälle. Potkin kengät pois jalastani ja siirryin odottelemaan rakasta kollegaani.
"LiVinG tHaT LiFe oN tHe dArK SiDe", kuului epävireinen lauluääni vessasta lorinan säestämänä. Promillet saattoivat vaikuttaa asiaan, tai sitten koko mies näytti ERRORIA.
"Joo mä tiedän mut pitäskö sun kuiteski laittaa sinne vessaan valot päälle? En mielelläni siivois sun kusta mun lattialta", Ehdotin. En saanut vastausta, vaan kuulin pöntön huuhteluäänen ja mies avasi oven kävellen ulos säkkipimeästä vessasta.
"Pese kädet", käskin. Hän kääntyi 180 asteen käännöksen lavuaarille ja pesi kusiset kätensä. "Kiitos." Bakteerikammo, tiedättehän...
Joel sulki vessan oven ja jäi katsomaan minua silmiin. Katsekontaktimme hämärässä eteisessäni tuntui kestävän ikuisuuden. Suutele mua jo, tyhmä.
Blondin piinaavassa katseessa oli jotain. uutta. Niissä silmissä oli kiihkoa ja intohimoa, jotka lävistivät minut hetkessä. Olin seivästetty tuolla katseella.
Viimein blondi irtautui sijoiltaan, otti askelia eteenpäin ja kumartui suutelemaan minua. Hänen huulensa tuntuivat pehmeiltä ja lämpimiltä. Täydellisiltä omilleni...
"Tuu", Joel kuiskasi vetäydyttyään suudelmasta. (a/n: tulemisläppä) Mies tarttui minua kädestä ja veti minut perässään pimeään olohuoneeseen.
Blondi istutti itsensä sohvalle ja veti minut hajareisin syliinsä. Hämmentyneenä ja jännittyneenä asetuin uudelle paikalleni ja siirsin käteni tämän hiuksiin. "Mä haluun sua", hän kuiskasi korvaani.
Yhdistin huulemme. Joel vastasi suudelmaan ja laski kätensä vyötärölleni. Suin kevyesti miehen hiuksia näykkäistessäni tämän alahuulta.
Ujutin kieleni Joelin suuhun ja syvensin suudelmiamme. Tunsin tämän sormenpäiden liukuvan hellästi kylkiäni ylöspäin. En nähnyt mitään yön pimeydessä, pystyin vain tuntemaan miehen hellät mutta määrätietoiset otteet.
Ennen kuin huomasinkaan, paitani lojui lattialla noin metrin päässä sohvasta. Nojauduin lähemmäs Joelia, jolloin tunsin tämän ison kohouman. Virnistin tämän huulia vasten ja painoin haaroväliäni tämän vastaavaan.
"Mhh", Joel henkäisi suuhuni. Vedin nopeasti hänen paitansa pois ja siirsin käteni tämän rintakehälle. Koskettelin tämän nännejä ja hän puolestaan siirtyi työstämään kaulaani. Olin jo kivenkovana.
Aloin hinkkaamaan kohoumaani Joelin vastaavaan, keräten kummaltakin tahattomia huokauksia. Sain kylmiä väreitä miehen huokaillessa kaulaani vasten.
Tunsin kädet perseelläni, ja pian olinkin ilmassa Joelin sylissä. Hän kantoi minut makuuhuoneen puolelle ja laski varovasti sängylle. Kuulin vyön kilinää, josta päättelin Joelin riisuneen housunsa.
Sänkyyni kajasti kuunvalo. Näin ja tunsin blondin kiipeävän hajareisin lantioni päälle ja sitten kumartuvan suutelemaan minua.
Vastailin kiihkeisiin suudelmiin parhaani mukaan Joelin räpeltäessä vyötäni auki.
Joelin pov:
Vedin Nikolta housut jalasta nopeasti, sillä bokserini kävivät todella ahtaiksi. Olimme molemmat pelkissä boksereissa, kun tunsin sängyn allani. Niko nousi lantioni päälle ja painoi huulensa omilleni.
Brunette alkoi hitaasti hinkata kalujamme yhteen boksereiden läpi. Henkäisin voimakkaasti yllättyneenä. "Mhhh", Niko huokaisi. Tarrasin miestä lantiolta ja ohjasin liikettä.
"Mghhhh", voihkaisin. Brune nousi päältäni ja veti bokserini pois. Sitten hän kiskoi omansa lattialle ja kaivoi liukkarin sängyn alta.
Niko avasi tuubin ja levitti sen sisältöä kalulleen hitain vedoin. Yllätyin, ku hän teki saman minulle, sillä luulin hänen haluavan panna minua. Hän heitti kuitenkin purkin sängylle ja nousi takaisin lantioni päälle.
Liike jatkui, mutta vähän nopeampana kuin äsken. Hän juoksutti sormiaan rintakehälläni aiheuttaen lisää kylmiä väreitä. "Ahh Nikoh", huuliltani karkasi. "Sä osaath nii hyvinh", jatkoin.
Niko nopeutti tahtiaan. "Ahhhh mä tuun kohtah", ähkäisin. "Samah." "Vittu sä oot seksikäs mun päälhh", huohotin.
En voinut käsittää, kuinka hetken mielijohde pystyikin saamaan minut tähän tilanteeseen. Eikä se edes ollut unta! Vannon etten ikinä olisi uskaltanut suudella tuota selvinpäin...
"Mgghhhh mä tuun!!" Voihkaisin ja laukesin omalle rintakehälleni ja vatsalleni. "Nghhh aahhhh", Niko voihkaisi ja laukesi heti jälkeeni.
Tasasimme hengityksiämme päällekkäin. Suutelin Nikoa ja hän suuteli takaisin. Käänsin meidät ympäri ja siirryin miehen kaulaan. Taiteilin siihen punaisen fritsun ja kuljin sitten huulillani alemmas.
Nousin Nikon tasolle ja vedin muutaman vedon hänen uudelleen kovettuneesta kalustaan. "Nyt mä hoitelen sut", kuiskasin. Liukkarin ansiosta työnnyin suoraan tämän sisään.
"Mghh", Niko huokaisi. Annoin hänelle hetken aikaa totutella kokooni, kunnes hän katsoi minua hyväksyvästi. Aloitin lantioni liikkeen ja tartuin brunea vyötäröltä.
"Ahmhh vittuhh", huokaisin. Niko taivutti päänsä taaksepäin ja kaarsi selkäänsä. Tartuin siitä ja painoin sen hellästi takaisin patjaan.
"Mhhhh Joelh! Oon lähelläh", mies huokaisi. Silloin tartuin tämän kalusta ja aloin vedellä nopeita vetoja sitä pitkin. Nostin Nikon toisen jalan olkapäälleni ja työnnyin entistä syvemmälle.
Nopeutin lantioni liikettä. "Aaaaghh mhhhhh nytghhhh!" Hän parkaisi ja laukesi kädelleni. Työnnyin vielä muutaman kerran ja laukesin Nikon sisään. "Ahhh.
Vetäydyin ulos ja kumarruin antamaan muutaman suudelman brunelle. Lopuksi kierähdin selälleni miehen viereen ja vedin hänet ihan lähelle rintaani.
Asunnossa kuului vain pikkuhiljaa tasaantuvat hengitykset. "Öitä", kuiskasin väsyneelle Nikolle ja painoin suudelman tämän hiusten sekaan. En saanut vastausta, sillä hän oli jo unessa. Hymyilin itsekseni.
Tuntui kuin elämässäni olisi kääntynyt sivu. Uusi luku oli alkanut...
-
sanoja: 875
a/n: vähä dry humping settii päätin tunkasta tähän oneshottii. Mp?
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘