Nikon pov:
"Onks sul turvavyö kii", kysäisin poikaystävältäni. Olin tällä kertaa auton ratissa, olimme nimittäin starttaamassa autoa ruokakaupan pihasta. Päätimme käydä kaupassa vähän kauempana, siellä oli parempi valikoima kuin lähikaupassamme.
"Joo", Olli totesi. Liukkariosastolla oli mennyt aika pitkään, löysimme täydellisen mutta jostain LÄHES tuntemattomasta syystä kiihotuin. Hyvä Moilanen...
Siirsin toisen käteni auton ratilta Ollin reidelle. Hivutin sitä vähän lähemmäs tuo kriittistä kohtaa ajaessani autoa. Saatamme olla kohta ojassa mutta mitäpä tuosta...
Yllättäen tunsin sormenpäissäni kohouman. Ahaa, en olekaan siis ainoa jolla ruokakaupan liukkariosasto ottaa koville, kirjaimellisesti... Virnistin.
"Vai että semmone ongelma sulla siellä", naurahdin vilkaistessani kiimaista Ollia mutta kääntäessäni katseen takaisin tiehen turvallisuussyistä.
"JOOO aja pliis nopee mua panettaa iha helvetisti", Olli valittaa. Tuo vain pahensi stondistani.
"Mhm mä haluun sua ihan vitusti just nyt mut meil menee viel puol tuntii himaan", selitin huulta purren.
"Joelhan asuu täs lähel. Eiks se ookki sen porukoil Oulus tän viikon?" Olli keksi. Virnistin. Tuo oli aivan timanttinen idea, Joel ei saisi koskaan tietää. Onhan se vähän ilkeää mennä toisen kotiin panemaan ilman lupaa, mutta tämä on erittäin kriittinen hätätapaus.
Kaarsin autollani Joelin talon pihaan. Onneksi Ollilla on sinne vara-avaimet. Hyppäsimme ulos autosta ja juoksimme käsi kädessä rappuset ylös Joelin kämpän ovelle. Kalpene, Usain Bolt!
Avasin oven ja heitin avaimeni ja takkini eteisen lattialle. Potkimme kengät pois jaloistamme, jonka jälkeen hyökkäsin suutelemaan Ollia.
Päähäni pisti ajatus Joelin uudesta pörrömatosta olohuoneessa, jonka kuntoa haluan kokeilla nyt heti. Nostan Ollin syliini, ja kannan tuon olohuoneeseen huulemme edelleen tiiviisti yhdessä. Lasken Matelan matolle ja menen itse polvilleni.
"Tää uus matto on nii pehmee, hyvä valinta", Olli kehui kiskoessaan paitaansa pois. Napitin oman paitani auki ja vetäisin hiukseni nopealle sotkunutturalle.(a/n: y/n vibes, can't deny💀✋)
Kiipesin hajareisin Ollin päälle ja aloin avata hänen vyötänsä. Pienen taistelun jälkeen sain sen auki ja vetäisin tuon farkut alas kerralla. Käsitreenit ei oo menny hukkaan.
Otin pois myös omat housuni, jonka jälkeen Olli käänsi meidät ympäri siten, että makasin selkä vasten lattiaa. Hän agressiivisesti veti bokserini alas ja alkoi ottaa minulta suihin yhtään sen enempää aikailematta. "Nnnhgghh mmh Olliih", voihkaisin. Työnsin käteni tuon hiuksiin, tuota pörrökasaa on ihana hipsutella. Tukistin tuota vähän kovempaa tuntiessani lähestyvän huippuni. "Amgmhh Ollihh mä tuun kohtahg", takeltelin. Laukesin tuon kurkkuun ja hän nieli kaiken.
Ollin pov:
Nielin kaiken nesteen ja kiipesin Nikon syliin suutelemaan häntä. Hän kiepautti meidät ympäri ja työntyi sisääni. Olemme aikaisemminkin harrastaneet sitä kauneinta ilman kortsua joten olen tottunut tähän, ja sanonut että se on ok.
"Ammghh", huokaisin nautinnosta. Se ei sattunut, sillä olin jo ottanut Nikolta suihin. Niko nopeutti lantionsa liikettä koko ajan ja alkoi vedellä vetoja kaluani pitkin helpottaakseen minua saavuttamaan huippuni.
"Ammghh Nikoohh mä tuuunhh", tiedotin ja kroppani alkoi täristä kevyesti. "Mhm nii mäki", tuo ilmoitti.
Yhtäkkiä kuulimme kuinka ulko-ovi pamahti kiinni voimakkaasti. Säikähdimme kumpikin niin pahasti että laukesimme välittömästi ja huuliltani karkasi voimakas "AMMMMGHHH AHH!" Läimäytin kämmeneni suulleni välittömästi ja katsoin Nikoa. Hänkin näytti järkyttyneeltä.
Emme ehtineet reagoida sen kummemmin kun kuulemme Joelin kävelevän helvetin ihmeissään olohuoneen oviaukolle.
"EIVITTU JÄTKÄT ETTE TE NYT VOI JUMALAUTA TULLA MUN KÄMPÄLLE NUSSIMAAN. OISITTE MENNY HIMAANNE!" Tuo huutaa holtittomasti yrittäen pidätellä naurua. "Mut sinne oli liian pitkä matka", Olli sanoi vähän vauvamaisesti. "Ei jumalauta", Joel facepalmasi. "Te sit kans maksatte ton maton pesulalaskun", hän totesi. Purskahdimme nauruun ja aloimme pukea vaatteita päälle. Taisi olla Joelilla vähän lyhyempi visiitti porukoitten luona...
-
sanoja: 553
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘