Joonaksen pov:
Olemme studiolla äänittämässä uutta levyä, se on pitkä prosessi mutta kiva sellainen. Nikon laulu ja minun kitarani on molemmat äänitetty, ja nyt on Joelin vuoro. Kitaraani ei äänitetä tässä studiossa, vaan eräässä toisessa, joten olen täällä lähinnä henkisenä tukena.
Me muut istumme sohvalla, tai no, Niko, Tommi ja Olli istuu. Minä istun Nikon sylissä... Hajareisin tottakai.
Tommin pov:
Juttelemme Ollin kanssa niitä näitä, kunnes kuulen sohvan toisesta päästä ääniä. Eipä jäänyt arvailulle varaa, ketkä siellä touhusi ja mitä. Nuo kaksi pitäisi erottaa toisille puolille sohvaa.
Olen saanut nuo jätkät kiinni tekemässä sitä itseään vähän liiankin useasti, alkaa pikkuhiljaa riittää. Nuoripari ei pysty olemaan toisistaan erossa edes kymmentä minuuttia...
Nikon pov:
Käteni kiertyy tuohon pörrökasaan Joonaksen suudellessa kaulaani. Tuo poika tietää heikkouteni...
Tunnen meneväni kovaksi avomieheni kosketuksesta. "Tuu vessaan mun kaa", kuiskaan tuolle. Hän virnistää ja vetää minut kädestäni vessaan päin.
"Hei ihan oikeesti ette rupee panee siel", Joel yrittää huutaa kun suljemme oven ennen kuin kukaan ehtii väliin.
Työnnän Joonaksen seinään ja suutelen. Liu'utan käteni tuon lantiolta alaselälle, ja sieltä perseelle. Puristin, ja Joonas huokaisi huuliani vasten. Käytin tilanteen hyväkseni ja ujutin kieleni hänen suuhunsa. Hän teki samoin.
Muutaman rajun kielarin jälkeen erkaannuimme suudelmasta. "Riisu", komensin miestäni. Tuo totteli samantien. Riisuin itseni samalla.
Vedin pörröpään uuteen kielariin ja samalla nostin hänet kylppärin tasolle. Kaivoin kortsun ja liukkarituubin salaisesta kätköstämme. Kyllä, meillä on studion kylppärissä salakätkö. Kukaan ei tiedä, toistaiseksi.
"Voidaanks olla täl kertaa ilman kortsuu?" Yllätyin Joonaksen ehdotuksesta. Kuka tykkää siitä tunteesta, kun joku laukeaa omaan perseeseen?
"Ööh ootsä iha varma, ei tunnu kovin kivalt ku on jonku mällit persees?" Valistin. "Joo mä haluu tuntee sut nyt kokonaa", Joonas totesi. Aika kiimanen...
"No okei sit", myönnyin ja levitin liukkarin miehuuteni päälle. Työnnyin pörröpään sisään. "Ammggh", Joonas voihkaisi. Yritin olla mahdollisimman hiljaa jätkien takia, mutta en voinut estää satunnaisia huokauksia. Nuo kuitenkin tiesi että ei täällä muuta harrasteta juuri nyt kuin sitä itseään...
"Ngghh Joonas mä tuun kohtah", varoitin jo etukäteen lähestyessäni huippua. Aloin vetelemään vetoja tuon miehuutta pitkin, jotta hänkin saavuttaisi huippunsa. Laukesin syvälle tuon perseeseen. Tuo laukesi hetkeä myöhemmin käteeni. "AMMMMGHHH", Joonas huusi. Eipä jäisi kenellekään epäselväksi, mitä juuri tapahtui... Porko saisi kyllä ottaa vastuun vittuilusta, kerta kiihotti minua väkisin.
Työnnyin ulos Joonaksesta ja laitoimme vaatteet päälle poistuaksemme kylppäristä.
-
sanoja: 374
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘