a/n: tämmöstä tänää😗
kaikkitietävän kertojan pov:
Joel, Joonas, Niko ja Aleksi olivat palailemassa takaisin majoitukseen baari-illan jälkeen. Matka taittui yllättävän nopeasti promilleihin nähden.
Huoneita oli jätkille vain kaksi, mikä tarkoitti yhtä huonetta kolmelle ihmiselle. Kuitenkin Aleksi halusi kihlattunsa viereen, eli Tommi ja Olli jakoivat huoneen kahdestaan.
"Vittu ku tää ei aukee", Joonas valitti avainkorttia oveen tunkiessaan. "Vittu sun kanssas. Anna ku mä yritän", tuon poikaystävä Joel komensi ja nappasi kortin saaden oven auki. "Perkele", Joonas totesi.
Neljän kopla laahusti sisään asuntoon ja kaatui samantien sängylle. "Vittu öitä", Joel totesi ääni sammaltaen. "Öitä", Aleksi vastasi merkitsevästi ja lysähti Nikon päälle. Joonas puolestaan käpertyi lusikkaan Joelin kanssa.
Muut vaikuttivat jo nukahtaneen, mutta Joel vain valvoi yhä puolenkin tunnin päästä. Hän alkoi tuntea liikettä haarovälissään. "Voi nyt vittu", hän mumisi itsekseen.
Solisti päätti nousta sängystä mennäkseen vessaan hoitamaan homman pois päiväjärjestyksestä, tai no, enemmänkin yöjärjestyksestä...
Kitaristi kuitenkin Joelin yllätykseksi nappasi tämän kädestä kiinni ja virnisti. "Mä voin auttaa sua ton kans", Joonas kuiskasi ja veti tämän takaisin sängylle.
Hattarapää alkoi suutelemaan Joelia intohimoisesti mutta hitaasti, ja toinen blondi vastaili suudelmiin parhaansa mukaan. Pian Joonas käänsi heidät ympäri ja siirtyi Joelin kaulalle.
"Mghh Joonash, Aleksi ja Nikoh on tos vieressähh", Joel huokaili yrittäen olla mahdollisimman hiljaa. "Ne on salee nii syväs unes ettei herää tai kuule mitää", Joonas kuiskasi tuon korvaan ja alkoi imeä pientä punaista merkintäjälkeä tuon herkkään kohtaan.
"Okei sit", Joel virnisti ja käänsi Joonaksen alleen. Blondi solisti yhdisti heidän huulensa ja alkoi samalla räplätä miehensä vyötä auki.
Joonas repi paitansa pois ja potki housunsa lattialle. Joelilla ei ollut päällä kuin bokserit, joten kitaristi veti tuon lantion omaansa vasten saadakseen kummankin kohoumat kosketuksiin.
"Mhh vittu sä oot kiimanen", Joel huokaisi hiljaa virnistäen. Hän vetäisi bokserinsa pois tieltä ja kumartui ottamaan kortsupaketin ja liukkarin. Joonas veti omatkin bokserinsa pois.
Joonas käänsi solistin alleen ja nappasi tavarat tuon kädestä. Hattarapää siirtyi Joelin jalkojen väliin tarttuen tuon miehuudesta. Hän alkoi vedellä vetoja tuon kalua pitkin Joelin yrittäessä hiljentää itseään. "Ahhh", tuo kuitenkin huokaisi hiljaa.
Solisti keräsi kaiken itsehillintänsä ja käänsi heidät ympäri. Tuo ei halunnut tulla vielä, vaan otti kortsun paketista ja asetti sen kalulleen. Liukkarin levityksen jälkeen hän nosti toisen Joonaksen jaloista olkapäälleen ja työntyi hattarapään sisään.
"Mhhhh!" Porko voihkaisi vahingossa. "Shhh", Joel hyssytteli nauraen. Hän vilkaisi lusikassa nukkuvia Nikoa ja Aleksia, jotka eivät ilmeisesti heränneet tuohon äännähdykseen.
Joel alkoi liikkua Joonaksen sisällä nopeaan tahtiin. "Ahh mhh Joelh", Porko huokaili, jolloin solisti peitti tuon suun kädellään. Tosin sängystä kuului natinaa, joka ei auttanut asiaa.
"Mä haluun ratsastaa", Joonas totesi päästyään irti Joelin kämmenestä. "Siitä vaa", Niko virnisti viereiseltä sängyltä Aleksin takaa. "Vittu", Joel kuiskasi järkyttyneenä.
"Älkää ny, emmäkää tästä järkyty", Aleksi komppasi. Nuo molemmat olivat ilmeisesti herännyt sängyn ääneen.
Niko yhdisti huulensa Aleksin kanssa ja käänsi tämän alleen. He suutelivat intohimoisesti, ja pian suudelmat vaihtuivatkin kielareiksi.
Joel ja Joonas katselivat heitä hetken hieman hämmentyneinä, mutta silti uteliaina. Niko repi paitansa pois, ja samalla Aleksin vastaava lensi lattialle.
Joonas hetken päästä käänsi Joelin alleen ja kiipesi tuon lantion päälle. Hän laski itsensä tuon kalun päälle ja alkoi liikkua samantien. Solistin kädet lipuivat tuon lantiolle auttaen liikkeessä.
Niko avasi Aleksin housut ja heitti ne lattialle omiensa sekaan. Hän alkoi hyväillä kihlattunsa kalua bokserien päältä hellästi. "Mhhgg", mustatukkainen huokaisi.
Pian brunen käsi löysi tiensä Aleksin boksereista vetelemästä pitkiä, hitaita vetoja. "Ahhhmmm. Nikoh mee jo asiaanh", hän huokaili. Brune solisti virnisti ja veti kätensä ulos.
"Ahhh Joelh", Joonas huokaili katsellen samalla viereisen pariskunnan touhuja. Niko kävi hakemassa kortsun ja liukkarin valmistellen kalunsa.
Aleksi nosti toisen jalkansa Nikon olalle tuon työntyessä mustahiuksisen sisään. "Amghh", hän voihkaisi. Niko ei antanut tuolle aikaa tottua kokoonsa, vaan alkoi liikkua välittömästi. Aleksi katseli samalla kiinnostuneena viereisen sängyn puuhia.
"Ahhh Joonash oon lähellähh", Joel totesi. "Mhh nii mäki." Solisti käänsi kitaristin alleen ja alkoi liikkumaan tuon sisällä heti. Hän myös alkoi runkkaamaan Joonasta nopeasti.
"AMMGGH JOELH MÄ TUUNNH!" Joonas laukesi Joelin kädelle. "Ahhh!" Joel huudahti ja laukesi kitaristin sisään. Hän työntyi ulos ja veti hattarapäänsä kielariin.
Joonas istui hajareisin Joelin syliin molempien katsellessa Nikon ja Aleksin kiihkeitä puuhia. "Ahhh Nikoohh mä tuunh kohtahh", nuorempi voihkaisi.
"Mhhh yhessäh", Niko vastasi ja alkoi runkkaamaan kihlattuaan. "Ahhh nythhh", Aleksi voihkaisi ja laukesi vatsalleen ja Nikon kädelle. "Mhhhh ahh", Niko huokaisi ja laukesi tuon sisään.
Siinä he hetken tasailivat hengitystään ja vaihtoivat muutamat rakkaudentäyteiset suudelmat. Pian kuitenkin Joel nousi sängystään ja siirtyi viereiselle. Hän nosti Aleksin syliinsä ja suuteli tätä kiihkeästi.
Niko hyökkäsikin kiinni Joonakseen ja meni tuon päälle hajareisin. He alkoivat suutelemaan kiihkeillä kielareilla kalut painuneina toisiaan vasten. "Mhhh."
Aleksi töytäisi Joelin selälleen ja peruutti tuon haaroväliin. Aluksi tuo veti muutaman vedon Joelin kalulla katsellen samalla Joonasta ja Nikoa kiihkeissä tunnelmissaan.
"Mhhgg Aleksih." Mustahiuksinen otti koko kalun suuhunsa ja alkoi liikuttamaan päätänsä ylös alas. Joelin kädet tarrautuivat Aleksin hiuksiin tukistusotteella.
"Ammhh ahh mggh oon nii lähelläh", Joel vaikeroi. "AHHH!", Hän voihkaisi ja laukesi pörröpään suuhun. Hän nieli kiltisti kaiken nesteen ja nousi sitten takaisin Joelin päälle.
Joonas oli käännetty kontilleen sängylle Nikon levittäessä liukkaria kortsun suojaaman kalunsa päälle. "Ahhh", Joonas huokaisi Nikon työntyessä tuon sisään.
Joonas katseli samalla Joelin ja Aleksin panopuuhia. Se kieltämättä kiihotti häntä lisää. Joel käänsi Aleksin alleen ja asetti kortsun ja liukkarin paikoilleen.
Solisti työntyi pörröpään sisään kertaheitolla. Hän alkoi liikkumaan nopeasti tuon sisällä. "Mgh vittuh", Aleksi huokaisi kovaa. Joel lisäsi kätensä tuon kalulle ja alkoi vetelemään nopeita vetoja. "Ahh Joelh."
"Mhhh oon lähellähh", Joonas ilmoitti. "Nii mäkihh", Niko vastasi. Hän alkoi runkkaamaan hattarapäätä ja nopeasti samalla lantionsa liikettä. "Mgh ihan justhh", Porko vaikersi. "AGHHHH!" Hän huudahti lauetessaan. "Mghhh", Niko huokaisi ja laukesi kortsuun.
"Joelh mä tuunh!" Aleksi huusi ja laukesi Joelin kädelle. "Ahhhh!" Joelkin laukesi kortsuun.
Yöunet jatkuivat rauhassa panohetkestä huolimatta. Anteeksi seinänaapurit, varsinkin Olli ja Tommi.
"Ens kerral uusiks", Joonas virnisti.
-
sanoja: 945
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘