Aleksin pov:
"Oisko nyt sen kakkoskerroksen aika?" Niko kysyi ja paineli helliä suudelmia kaulaani. "Vois ollakki", virnuilin ja nousin Nikon päältä sohvalta.
Autoin tuota kädestä nousemaan ylös ja kävelin kylpyhuoneeseen Niko tarrautuneena lantiooni takaapäin. Vaatteitahan päältämme ei löytynyt, eli lampsimme suoraan suihkuun.
Kastelin hiukseni ja kroppani lämpimällä vedellä ja tein Nikolle saman. Ennen kuin huomaankaan, Niko on työntänyt minut seinää vasten.
Nikon pov:
Työnsin Aleksin seinää vasten ja yhdistin huulemme. Tarrasin häntä lantiosta ja hän vuorostaan kietoi kätensä kaulaani.
Siirryin mustahiuksisen huulilta tuon leukalinjalle ja kaulalle tehden pari fritsua matkan varrelle.
Tunsin Aleksin olevan kovana uudestaan, niinkuin minäkin. Nostin hänet syliini seinää vasten ja vein kaluni tuon reiälle.
"Ootsä ready?" Varmistin. "Joo", sain vastaukseksi ja työnnyin kertaheitolla pörröpään sisään.
Aloin liikkumaan Aleksin sisällä yrittäen osua oikeaan kohtaan. "Ahh Nikoghhh just siitäh."
Katselin kihlattuani nauttimassa kosketuksestani. "Vittu sä näytät hyvältä noin", huokaisin ja vedin hänet suudelmaan.
Aloin toisella kädelläni vedellä nopeita vetoja tuon miehisyyttä pitkin. Tunsin hänen selkänsä kaartuvan nautinnosta.
"Mhhhhgg mä tuun kohtagh", Aleksi vaikertaa. "Tuu vaa", myönnytän. "AMMMGGHH", hän voihkaisee lauetessaan kädelleni.
En itse vielä tullut, mutta laskin poikaystäväni varovasti takaisin jaloilleen. "Nyt on mun vuoro saada sut nauttii", hän kuiskasi korvaani ja käänsi minut seinää vasten.
Aleksi meni polvilleen eteeni pitäen katsekontaktin. Hän veti muutaman vedon kalullani kunnes otti sen kokonaan suuhunsa.
"Ahhh", huokaisin nautinnosta. Tarrasin käteni hänen pörröisiin hiuksiinsa ja samalla liikutin tuon päätä kun hän otti minulta suihin.
"Mhhgg sä oot nii hyvä tässä", voihkaisin. "Oon lähellä", totesin. Aleksi nopeutti päänsä liikettä voihkauksieni voimistuessa.
"Ammmgh Aleksihh!" Voihkaisin kun laukesin tuon suuhun. Hän nieli kaiken nesteen ja nousi sitten ylös.
Vedin pojan suudelmaan, ja samalla tunsin tuon olevan kovana uudestaan reittäni vasten. Virnistin hänen huuliaan vasten.
"No suahan panettaa tänää", virnuilen. "En voi mitää et oot nii haluttava", hän vinkuu. "Enköhän mä tän voi hoitaa", kuiskaan tuon korvaan ja näykkäisen hieman.
Käänsin Aleksin seinää vasten. Otin kiinni tuon kalusta ja aloin vedellä nopeita vetoja sitä pitkin. "Mmghh Nikohh ahh", hän huokaili laskien päänsä olkapäälleni.
"Aghh mä tuunh", hän varoitti. Pian tunsinkin lämmintä nestettä kädelläni. Pyyhin sen tuo vatsaan ja vedin hänet suudelmaan. "Sä oot ihana."
-
sanoja: 360
a/n: oon alkanu tykkää täst shipist aika paljo😍
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘