Aleksin pov:
"Nyt liikettä sieltä!" Huutokuiskasin perässäni kävelevälle Tommille lentokoneen käytävältä. Pääsimme vihdoinkin vessaan. Nyt oli kaiken lisäksi yö, eli kaikki ei-kiimaiset ihmiset nukkuivat paikoillaan.
Ja mitä niihin kiimaisiin ihmisiin tulee... Noh, pähkinänkuoressa: Stondis keskellä yötä lentokoneessa, rakas kihlattuni huomasi asian ja alkoi kiusata minua hivelemällä kohoumaani ja suutelemalla kaulaani, puristin tuon haaroväliä kostaakseni, Tommi sai tarpeeksensa ja heitti mahtavan ideansa kehiin.
"Ollaanks me hulluja?" Herra pilvenpiirtäjä pohdiskeli ääneen. "Sä kiusasit, oma vikas", vastasin tuolle ja lukitsin oven.
"Toivottavasti kukaan ei herää", hän naurahti ja työnsi minut tiukasti seinää vasten. "Herää jos herää. Ota mut nyt", komensin. Silloin Tommi yhdisti huulemme kiihkeästi ja liikutimme niitä samaan tahtiin.
Ujutin kieleni tekemään tutkimusmatkaa Tommin suuhun ja hän teki samoin. Tunsin hänen märän ja pehmeän lihakappaleensa käyvän läpi ikeneni ja poskeni. Ihana mielikuva.
Tommin pov:
Erkaannuin kielaristamme siirtyäkseni pörröpään kaulaan. Painelin helliä suukkoja näykkäisten välillä sieltä täältä. Kirsikkana kakun päällä tein vielä muutaman punertavan jäljen, jota fritsuksikin kutsutaan.
Merkintäjälkiä tehdessä siirsin toisen käteni tuon haaroväliin. Hivelin kevyesti ja puristin sitten vähän kovemmin. Tuo sai Aleksin huokaisemaan suuhuni.
Avasin tuon vyön ja avasin vetoketjun. Työnsin käteni boksereihin ja vedin muutamia hitaita vetoja tuon kalua pitkin. Toinen käteni lepäsi Aleksin rintakehää vasten pitäen pojan kiinni seinässä.
"Mhh mee jo asiaan", pörröpää pyysi. Virnistin hänen kaulaa vasten tuon malttamattomuudelle, mutta sitten otinkin paitani pois. Aleksi vetäisi minut takaisin suudelmaan avaten vyötäni todella nopeaa tahtia. Kiimanen.
Kengät, sukat ja housut siinä sitten lensinkin ympäri vessakoppia. Lopuksi taistelin Aleksin paidan pois edestä ja aloin kuljettamaan kättäni hitaasti pitkin tuon paljasta rintaa.
Tässä vaiheessa herra Kaunisvesi ei enää malttanut odottaa, vaan alkoi runkkaamaan silmieni alla. Ja tätähän minä en hyväksynyt, törkeää viedä toisen duunit.
"Annoinko luvan sulle koskee ittees?" Tiedustelin napaten tuon ranteista kiinni ja nostaen ne ristiin tuon pään yläpuolelle. "E-et", hän takelteli kiihottuneena. "Niimpä", komppasin ja painoin huuleni tuon vastaaville.
Siirryin vetelemään rangaistuksellisen hitaita vetoja tuon miehuutta pitkin, ja samalla annoin Aleksille sormeni nuoltavaksi. Tuo otti ne suuhunsa ja imi niitä samalla yrittäen tukahduttaa huokauksensa käteni ollessa tuon kalulla.
Sormien ollessa tarpeeksi märät vedin ne ulos Aleksin suusta. Aloin sormettamaan häntä ja lopetin siksi aikaa vetojen vetelemisen. "Mhh Tommih", hän huokaili. Liikutin sormiani mutta pian vedin ne pois, jolloin poika vingahti.
Työnsin tuon tiukemmin seinää vasten työntyessäni koko mitallani tuon sisään. "Ahh", hän voihkaisi. Annoin Aleksin tottua kokooni, sitä nimittäin riittää...
Hetken päästä poikaystäväni nyökkäsi, jolloin aloin liikkua edestakaisin tuon sisällä. "Aghh mmhh Tommihh", Aleksin suusta kuului tuon nauttiessa hetkestä.
Tartuin tuon miehisyydestä ja aloin vetelemään vetoja sitä pitkin. Se voimistutti tuon voihkauksia entisestään. "Mgghh mä tuun kohtagh."
Yhdistin huulemme nopeuttaessani lantioni liikettä jolloin tunsin myös oman huippuni lähestyvän. "Mggh Aleksih", voihkaisin puolivahingossa.
"Ahhhggmm", kuulin kun Aleksi laukesi kädelleni. Tulin hetkeä myöhemmin tuon sisään ja vetäydyin hetken päästä ulos. Mielenkiintoinen kokemus tämä...
-
sanoja: 465
a/n: on se alffa😉
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘