Joelin pov:
Katsoimme jotain romanttista elokuvaa Netflixistä. Pidettiin tänään kunnon parisuhdeilta ja käytiin syömässä ulkona. Tällä hetkellä makasin sohvalla kyljelläni pää Ollin sylissä, samalla kun hän hipsutti tukkaani. Se pitäisi ehkä pestä, rasvaprosentti hipoo pilviä...
Muutan pääni asentoa, ettei niskani menisi jumiin. Hetken päästä tunnen jotain kovaa takaraivoani vasten. Tajuan tilanteen, ja käännän katseeni Olliin virnistäen. Hän katsoo minua takaisin jollain flirttailevan tapaisella ilmeellä. Ei tuosta jätkästä ota aina selvää...
Nousen istumaan ja menen lähelle tuon huulia. Kuiskaan tuon korvaan: "Tarviitsä apuu ton kans?" puristaen hänen haaroväliään. "Pliish", Olli anelee. Yhdistän huulemme ja Olli kiipeää hajareisin syliini. Suudelmat muuttuivat hetkessä kiihkeämmiksi ja syvemmiksi otettuani kielemme käyttöön.
Vastaavasti Olli puristaa kohoumaani, joka saa minut huokaisemaan ääneen tuon suuhun. Hän liikuttaa lantiotaan saaden kohoumamme entistä suuremmiksi. Käteni seikkailevat Ollin lantiolla ja reisillä hänen vastaavien liikkuessa syvällä hiusteni seassa. Liu'utan käteni tuon perseelle ja puristan. Kovaa. "Ammgh", Olli toteaa fiksusti.
Meillä ei ole kortsuja eikä liukkaria jäljellä, joten blowjobeilla mennään. Tai no, tullaan. (a/n: lol) Avaan Ollin vyön ja lasken tuon boksereita, jotta nään tuon miehuuden komeilevan koko pituudessaan. Hivelen peukalollani Ollin kalun päätä, ja alan sitten vedellä vetoja hieman puristaen. Olli alkaa taas voihkia minun suudellessa hänen kaulaansa ja leukalinjaansa.
Hän avaa vyöni nopeasti ja tarraa miehuudestani runkaten minua. "Aghhh", voihkaisen pääni kallistuessa taaksepäin.
"Mghh mä tuun kohtahhh!" Olli voihkaisee kovaa. Irrotan otteeni hänen kalustaan ja siirryn lattialle laskien hänet istumaan sohvalle. En halua sotkua, pesulalasku olisi kallis. Otin Ollin koko miehuuden suuhuni ja liikutin päätäni ylös alas niin nopeasti kuin pystyin. Olli upotti kätensä hiuksiini tukistaen ja alkoi ohjata liikettä. "Mmghh ahh Joelhg!" Hän huusi kun laukesi kurkkuuni. Nielin kaiken nesteen ja suutelin Ollia.
Olli ohjasi minut istumaan ja alkoi ottaa minulta suihin. "Ammghhhh ahhh", voihkin. Olli tietää, mitä tekee.
Ollin pov:
Otin Joelilta suihin hänen voihkiessa kovaa. "Ahhh Olliihh mä tuuunhhgg", hän tiedotti hieman vaikean kuuloisesti ja laukesi suuhuni. Nielin kaiken nesteen ja menin hajareisin Joelin syliin.
Suutelimme hetken ja menimme suihkuun. Ainakin sohva pysyi puhtaana...
-
sanoja: 326
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘