a/n: ole hyvä Alexmattsonjr ja kiitos saanaaawws ja Ale ideoinnista 🤝
pitäkää jälleen kerran kyrvistänne, ankkaboksereistanne ja xz havupuuhoitoainepurkeistanne kiinni, NYT MENNÄÄN!
Alexin pov:
"Oliko nyt ihan pakko tulla uudestaa?" Tuhahdin katse sairaalan käytävän seinässä. (a/n: tulemisläppä) "Onhan meän ny pakko tarkistaa et ei oo mitää vakavampaa, sen verran kivuliaalta toi vaikutti", Olli vastasi.
Tuhahdin itsekseni. Pian yksi lukuisista ovista aukesi ja sieltä kurkisti hoitaja kutsuen minua sukunimelläni. "Mennää", Olli huokaisi ja nousi ylös tarttuen minua kädestä.
-
"Joo elikkäs mä määrään sulle lisää näitä antibiootteja ja sit sama ohjeistus ku viime kerralla tuli ohjeistukseks, eli anaaliseksi kaikissa muodoissa on kielletty seuraavan kolmen viikon ajan", lääkäri selitti. (a/n: tulemisläppä) "Okei."
"Sä voit nyt pukee vaatteet takasin päälle", hoitaja ilmoitti. Hänen nimikyltissään luki 'Saana'. Kiva nimi.
Poistuimme huoneesta resepti kourassa suht tyytyväisenä. Perseseksiselibaatti ei ole kyllä kovinkaan mukavaa, mutta pakko on sekin suorittaa perseeni nimissä.
"Oota rakas tässä nii mä käyn nopee vessassa", selitin ja katosin vessoille.
timeskip Alen kusireissu eli 2min
"Mennää", hoputin Ollia käytävässä. "Joo, bussi lähtee ihan just", hän kertoi. Juoksimme pysäkille ja ehdimme juuri ja juuri sisälle. Istuimme taaimmaisille penkeille bussin ollessa lähes tyhjä lukuunottamatta muutamaa matkustajaa etuosassa.
Bussi lähti pysäkiltä ja minä laskin käteni Ollin reidelle hänen kiusakseen. Mies kääntyi katsomaan minua hitaasti. Vein kättäni kohti tämän haaroväliä ja painoin huuleni hänen kaulalleen.
"Alehhh ei täälläh", Olli huokaisi, muttei koskenut käteeni vaan antoi sen rauhassa tutkia etumustaan. Pian tunsin kohouman basistin housuissa.
Suutelin miestä hellästi. Vilkaisin bussin etuosaan, jossa vain muutama matkustaja keskittyivät omiin juttuihinsa kuski mukaan lukien. Palautin katseeni takaisin Olliin virnistyksen kera.
"Rakas mitä sä nyt?" Brune ihmetteli minun käydessäni polvilleen hänen eteensä. Onneksi edessä oleva penkkirivi oli suojanamme, kun avasin hiljaisesti Ollin vyön ja laskin housuja sekä boksereita hieman.
Tartuin miehen kalusta ja vedin sitä pitkin muutaman hitaan vedon. "Ahhh Alehh", Olli huokaili hiljaa. "Shhh", hyssyttelin häntä ja otin tämän kalun kokonaan suuhuni.
"Mhpfh", Olli huokaisi tukahdutetusti kämmentäni vasten. Aloin liikuttamaan päätäni ylös alas samalla leikitellen kielelläni kalun kärjellä. Hänen huohotuksensa sai minutkin täysin kovaksi tahtomattani.
Tunsin basistin kropan tärinän ja raskaan hengityksen tiedostaen tämän olevan lähellä. Nopeutin tahtiani ja ennen pitkää Olli laukesi suuhuni. Nielin kaiken nesteen ja nousin takaisin paikalleni istumaan.
Nostin Ollin housut ja suljin vyön. Brune palautui hetken pilvilinnoistaan ja sitten vilkaisi minua. Tämän katse kuitenkin tippui haarovälini kohoumaan, jolloin näin virneen tämän naamalla.
En ehtinyt edes kissaa sanoa kun Olli nousi ja laskeutui polvilleen jalkojeni väliin. "Pitäskö meän hoitaa toi sunki ongelma?" Hän kysyi. "Mhm", Nyökkäsin huultani purren.
Silitin hänen kiharoita hiuksiaan, kun vyöni aukesi ja housuni laskeutuivat hieman alaspäin. Kaluni ponnahti pystyyn ja Olli otti siitä tiukan ja varman otteen.
Muutaman kiduttavan hitaan vedon jälkeen Olli otti kaluni suuhunsa. Hän rupesi liikuttamaan päätään nopeasti ylös ja alas. Huokaisin vähän liiankin kovaa, jonka seurauksena Olli tukki suuni kädellään.
Kroppani alkoi täristä ja basisti vain nopeutti tahtiaan. Voi luoja, ajattelin. Ei mennyt kauaa kun jo laukesin Ollin suuhun. Hän vuorostaan nieli kaiken ja nousi ylös.
"Missä sun bokserit muuten on?" Brune ihmetteli. "Ööö en mä tiedä", vastasin hämmentyneenä. "Oisko ne jääny sinne sairaalaan?"
-
"Vauhtia nyt!" "No onko pakko yksien boksereiden takia-" "On! Miten sä et voi huomata unohtanees pukee bokserit?" Olli ihmetteli vetäen minua kohti sairaalan sisäänkäyntiä.
Löntystelin Ollin perässä infotiskille. "Moi tota mun poicciksen ankkabokserit jäi tänne tänää ku hän oli tarkastuksessa", Olli selitti vastaanottovirkailijalle. "Ei vittu", mutisin nolona.
"Aa joo, Jasmin kävisitkö avaamassa sen oven huoneeseen 6969?" "Joo, tulkaa mukaan!" (a/n: tulemisläppä)
Lähdimme kävelemään kohti huonetta. Hoitaja avasi oven, ja huoneesta paljastui Saana-hoitaja ANKKABOKSERINI käsissään.
"Mitä vittua?" Kysyin ihmeissäni. Saana käänsi päänsä nopeasti minuun ja Olliin. "Äh öööh tää ei oo sitä miltä se näyttää", Saana selitti. "Eipä. Miks nää on sulla?" Olli kysyi ja nappasi bokserit.
"Mä- mä oon rakastunu suhun", hoitsu änkytti. "Joo ja mä oon homo. Ja kaiken lisäks viel varattu. Mennää", tuhahdin ja tartuin Ollia kädestä. Lähdimme muina homoina ulos sairaalasta.
Kotimatkalla puhelimeeni kilahti viesti Mikolta.
* kuva *
Mikko: tais olla kiva bussimatka
Saatana.
-
sanoja: 660
a/n: ei kai tässä sitte muuta.
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanficblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘