a/n: täs ois yks normi shippi välis, ens luku onki sitte taas olex (alexin ja saanan pyynnöistä, joten kaikki vihainen palaute Alexmattsonjr ja saanaaawws direct viesteihin). Ja ei muuta ku mennään eteenpäin niiku Porko sanois!
Nikon pov:
Olemme Aleksin kanssa porukoitteni luona käymässä Oulussa muutaman päivän ajan. He ottivat suhdeuutisemme vastaan todella hyvin, onneksi. He ovat tällä hetkellä töissä jonkun äkillisen häiriön takia. Voin paljastaa, että se häiriö en ole minä. Minulla on jo tarkat suunnitelmat tälle illalle, nyt kun saamme olla kahdestaan.
Kävelemme suihkuun pyyhkeet lantioillamme, ettei ikkunasta näkyisi mitään epäsopivaa. Jätetään semmoiset jutut tuonne saunan puolelle.
Sulkiessamme suihkutilan oven tartun Aleksia lantiosta ja vedän tuota lähemmäs itseäni. Ilmeestä päätellen ei jäänyt hänelläkään arvailulle varaa aikeistani.
Suutelimme pitkään ja hartaasti Aleksin peruuttaessa samalla suihkun puolelle. Tuo piti käsiään kaulallani minun hivuttaessani omani tuon alaselältä perseelle. Puristan tuon pakaroita, jolloin tuo huokaisee suuhuni. "Hmmh jatketaan kohta tuol saunas", totean virnistäen ja alan kastelemaan hiuksiani ja kroppaani suihkun alla, ja Aleksi tekee saman. Menen jo edeltä saunan lauteelle istumaan.
Pian Aleksi astelee saunaan ja laittaa oven kiinni perässään. Hän kiipeää hajareisin syliini yhtään enempää odottelematta. Asetan käteni tuon reisien päälle.
Painan huuleni Aleksin vastaaville. Suudelmat muuttuvat kiihkeämmiksi, ja tunnen tuon olevan kovana, niinkuin itsekin. Näykkäisen pienesti tuon alahuulta, jolloin saan kieleni ujutettua hänen suuhunsa. Kielemme tekevät tutkimusmatkaa toistemme suissa.
Hivelen Aleksin miehisyyttä kielareiden keskellä jolloin tuo huokailee huuliani vasten. "Ahhhmm Nikooh."
Pian Aleksi kapuaa yhden lauteen alaspäin ja menee polvilleen. Liukkaria ei ollut, joten hänen piti vähän improvisoida. Aleksi pyöritteli kieltään kaluni ympärillä ja otti sen sitten kokonaan suuhunsa. "Mhhgm Aleksih", voihkaisen. Miten se on niin hyvä ottamaan suihin??
"Ahhmm mä tuunh!" Laukean tuon suuhun ja hän kilttinä poikana nielee kaiken nesteen.
"Vittu mä rakastan sua", sanon Aleksille ja vedän hänet suudelmaan. Nostan hänet takaisin syliini ja lasken kaluni päälle. "Mghhmm mäki rakastan sua", voihkaisemme yhtä aikaa. Kyynärpääni lepäävät Aleksin reisien päällä käsien ollessa tuon lantiolla. Liikutan häntä ylös alas hänen vähän auttaessa. "Vittu multa lähtee taju tässä", Aleksi voihkii. "Mhmm mä oon lähel-lähellä", saan sanotuksi kaiken nautinnon keskellä. Laukean tuon sisään.
En kuitenkaan työnny ulos, vaan otan Aleksin miehuudesta kiinni ja alan vetelemään nopeita vetoja sitä pitkin, sillä tiesin, että tuo on lähellä huippuaan. "Agmmmhm Ni-nikooh mä tuunh", Aleksi sopertaa. Hän tulee kädelleni. Nuolen sormeni puhtaaksi tuon jälkeen. Painamme otsamme yhteen hengittäen raskaasti. Onneksi lauteet pysyivät ehjänä läpi aktin... Olisi ollut kiusallista selitellä äidilleni äskeisiä tapahtumia.
-
sanoja: 401
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘