23. toel | tommi x joel

1.2K 36 20
                                    

Joelin pov:

Vuokrasimme jätkien kanssa mökin viikonlopuksi. Ihan rentoa on ollut, krapulassa tai humalassa kaikki kylläkin suurimman osan ajasta.

Niko, Joonas, Olli ja Allu ovat juuri lähtemässä Alkoon hakemaan lisää ilolientä. Eipä tainnut tämä krapula pysäyttää niitäkään. Olivat jopa yllättyneitä, että en ollut ensimmäisenä pukemassa takkia ja kenkiä ehdotuksen syntyessä. Noh, minulla ja Tommilla oli jo muunlaiset suunnitelmat tähän kohtaan.

Makasin sohvalla selälläni selatessa puhelinta. Tommi oli ilmeisesti vessassa yläkerrassa, tai sitten touhuamassa jotain muuta tärkeää.

"Noni moikka, älkää nussiko taloo romahduspisteeseen", Porko nauroi. "Turpakii", sanoin vähän huvittuneena. Ovi aukesi ja meni kiinni, mutta jäin vain rauhassa sohvalle, sillä sain juuri hyvän asennon. Kyllä se Lallitomppa sieltä kohta tulee. (a/n: tulemisläppä)

Pian kuulenkin takaani portaista askelia. Ne lähestyvät minua tiuhaa tahtia. Ennen kuin ehdin reagoida, Tommi on jo sohvan vieressä, tarttuu puhelimeeni ja viskaa sen viereiselle sohvalle tullen hajareisin päälleni.

Käännyn katsomaan, miten puhelimelleni kävi, nuo sohvat ja sängyt kun saattavat välillä olla aika trampoliineja. Varsinkin kun on jostakin älylaitteesta kyse.

En ehdi edes rekisteröidä puhelimeni olinpaikkaa, kun Tomppa kääntää pääni leuastani takasin häneen päin. Hän suutelee minua hellästi, mutta siirtyy kaulaani.

"Meil ois rakas nyt vähän kahenkeskistä aikaa", tuo vihjailee suudelmien välissä. "Mhm, mitäs Herra Lallilla on mielessäh?" Tiedustelen hiljaisten huokauksieni keskeltä.

"Mä aattelin vähä semmosia aikuisten leikkejä", hän virnisti huulet edelleen kaulallani. Lämpimät ilmavirrat saivat aikaan kylmiä väreitä. "Mhm ai semmosia."

Hän veti minut suudelmaan, ja pian tunnenkin kevyen puristuksen haarovälissäni. "Mhhh", suustani karkaa vasten Tommin huulia. Hän erkanee huuliltani. "Mitä sä sanoit?" Tunnen astetta tiukemman puristuksen. "MGHMM", huokaisin kovempaa. "Sitä vähä minäki", Tommi virnistää ja yhdistää huulemme toistamiseen.

Hän nousee ylös päältäni. "Riisu", hän komentaa. Okay daddy. Revin paitani pois ja lasken housuni boksereita myöten. Heitän ne pois katsoen Tommin riisuutumista. Hän kaivaa samalla taskustaan kortsun ja liukkarin ja laskee ne lattialle sohvan viereen.

Yhdistän huulemme käteni kietoutuneena hänen kaulansa ympärille. Hän hivelee selkääni vastatessa suudelmaan. Kädet hivuttautuvat perseelle ja puristavat pakaroitani. "Ammgh", huokaisen.

Nuo isot kädet siirtyvät reisieni taakse ja nostavat minut.

Tommin pov:

Lasken Joelin takaisin sohvalle ja liu'utan kättäni tuon rintakehältä vatsalle, ja sieltä tuon miehuudelle. hivelen sitä hitaasti ilman aikomustakaan vetää vetoja.

"Tommihh pliis älä kiusaa", Joel vaikersi. Hymähdin. Tartuin kiinni tuon kalusta ja vedin muutaman vedon sitä pitkin. "Ammgh", Joel voihkaisi.

Päästin irti siksi aikaa, että saisin kortsun paikoilleen ja liukkarin päälle. Aloin runkkaamaan Joelia ja samalla työnnyin tuon sisään. "AMMMHGHHH TOMMIH!" Taisi tuo jätkä odottaa aika kauan...

"Agmmhhh vittuhh tommiahhhh", hän voihki voihkimistaan. Kiihotuin entisestään tuosta.

"Agghhhgmm mä tuunhh", Joel sanoi ja laukesi kädelleni, vatsalleen ja sohvalle. "Mmhh Joelhh niimmäki", totesin ja tunsin lämpimän aallon kulkevan ympäri kroppaani. Työnnyin hetken päästä ulos Joelista ja hän nousi istumaan. Nuolin käteni puhtaaksi, ja siirryin nuolemaan hänen vatsaansa.

Lopuksi piti siivota loput muksut sohvalta talouspaperilla. (a/n: tämän luvun on sponsoroinut Serla😉) Tästä ei sitten hiiskuta.

-

sanoja: 466

Hajareisin || Blind channel oneshotsWhere stories live. Discover now