a/n: 🙂joo. Tässä Alexille Alexmattsonjr pornonovelli, ole hyvä ja nauti (😭😭)
Alexin pov:
Olemme Ollin ja muiden bändin jätkien kanssa baarissa, aika pahassa jamassa kaikki. Jopa Tommi, ei uskoisi. Emme nimittäin tarvitse kuskia, sillä olemme yötä hotellissa. En tosin tiedä miten selviydymme kaikki takaisin hotellille tässä kunnossa.
Tässä vaiheessa shotteja on vedetty kurkusta alas niin monta, ettei kukaan ole edes pysynyt laskuissa. Pankkitilimme ovat miinuksella tämän illan jälkeen...
Teen pikaisen tilannekatsauksen, jonka perusteella Niko ei edes pysy pystyssä, Porko tanssii baaritiskillä ilman paitaa, Joel ja Aleksi ovat jossain, luultavasti ulkona röökillä tai baarin vessassa panemassa. Tommi selvittää Porkon kadonneen paidan mysteeriä.
"Porko mihin vittuun sä oot sen paidan ehtiny tunkee, mä olin vaan viis minuuttia pihalla", Tommi ihmettelee kuulostaen yllättävän selvältä. "Shiish emmäthiä se vaa hävish" "Vittu Porko", Tommi toteaa.
Olli istuu vieressäni ja minä nojaan hänen olkapäähänsä. Väsymys yhtäkkiä kuitenkin katosi johonkin. "Olliih mua panettaaah vitustihh!" Hups. Huusin tuon vahingossa. Puristin tuota haarovälistä ja virnistin.
"No voi vittu Alex. Jätkät hei me lähetää jo hotellille!" Olli tiedottaa. "Joo pankhaa ihan rhauhassah" Niko vastaa. "Turpakii Moilane" Olli huikkaa ja lähtee raahaamaan minua kohti uloskäyntiä.
Ollin pov:
Hotelli oli noin 500metrin päästä baarista, ja vielä kadun toisella puolella. Vedin tuota mustahiuksists pörröpäätä perässäni, kehtasikin aiheuttaa minulle stondiksen ja vielä keskellä baaria, tahallaan. Soosoo Alex, tuhma poika. Rangaistusta tulossa pian😏😈...
Suoriuduimme pikakävelyllä hotellin respan ohi hissiin. Hissin oven sulkeuduttua työnsin Alen agressiivisesti hissin seinää vasten suudellen tuon kaulaa. Miten tuo on noin seksikäs? "Mmhg vittu sinä ja sun käsih", saan sanottua katkonaisesti. "Mghh Ollih mitä jos joku tuleeh?" Alex huokaa. "No me ainaki", naurahdin. Kukaan ei onneksi tullut hissiin. Olisi ollut kiusallista.
Kerroksessamme ovi aukesi ja vedin Alexin hotellihuoneemme ovelle. Kaivoin avainkortin takkini taskusta, avasin oven ja tuuppasin poikaystäväni sisälle.
Alexin pov:
Potkimme kengät pois jaloistamme, jonka jälkeen tunnen Ollin työntävän minut seinää vasten. Yhdistämme huulemme ja suutelemme kiihkeästi Ollin nostaessa minut syliinsä ja kantaessaan kohti sänkyä. Tunnen kuinka hän puristaa persettäni.
Olli heittää minut sängylle ja tulee hajareisin päälleni. Alamme taas suudella kiihkeästi. Housuni kiristävät ikävästi, ja Olli ilmeisesti tuntee tämän, sillä hän virnistää huuliani vasten. Hän repii paitani pois, se oli vielä hyvä paita, ja nyt se on kappaleina. Taisi Matelan poika olla vähän malttamaton...
Napitin hänen paitansa auki vähän sivistyneemmin Ollin alkaessa tekemään fritsua kaulaani. "Mghmm Ollih", huokaisen. Hän alkaa suudella rintakehääni alaspäin, ja pian kuulen vyöni kilinää.
Olli vetää housuni ja bokserini alas samanaikaisesti, ja tarttuu kiinni kalustani. Hän vetää alkajaisiksi muutaman K.I.D.U.T.T.AV.A.N. hitaan vedon. "Hhh Ollih mee jo asiaannhh", anelen. Olli vihdoinkin ottaa kaluni suuhuni. Pyöräytettyään kieltään pari kertaa kärjen ympäri tuo ottaa minut kokonaan suuhunsa.
Olli liikuttaa päätänsä ylös alas nopeaan tahtiin. "Aghmm ahh Ollih!" Huudan. Tiedän olevani äänekäs mutta siinä ei ole mitään uutta kummallekkaan meistä. "Mmhg mä t-tuungh" , voihkaisen. "Et saa vielä", Olli toteaa ja lopettaa toimensa samantien. Mulkku.
Hän kaivaa liukkarin ja kortsun sängylle. Tuo laittaa kortsun paikoilleen ja levittää liukkaria päälle. Hän työntyy sisääni varoittamatta. "AMGHH!" Huudan.
Olli nopeuttaa lantionsa liikettä koko ajan, ja samalla alkaa vetää nopeita vetoja miehuuttani pitkin. "Ahghhmmm Ollihh anna mun tullahhh pliish", pyydän poikaystävältäni. "Tuu vaanh" Olli sallii. Laukean tuon kädelle. Hän työntyy vielä muutaman kerran kunnes laukeaa itsekin. Olli lysähtää sängylle viereeni urheilusuorituksemme jälkeen ja hengitämme raskaasti.
Hetken päästä nousen ylös sängystä ja kävelen kohti kylppäriä. "Minne sä meet", Olli kysyy. "Oisko toka kierros suihkun puolella?" Virnistän tuolle. Hän pomppaa valonnopeudella ylös sängystä. Tuo se jaksaa...
-
sanoja: 567
a/n: Noni Alex siinä sun pornot, tää oli vitun pitkä ja yksityiskohtanen joten saa luvan kelvata😃.
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Hayran Kurgublind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘