A/n: wattpad päätti tehä mun elämästä helvetin vaikeeta taas vaihteeks, eli ilmeisesti joleksi pt. 2 on ennen ensimmäistä joleksii. Yritin siirtää ja tehä vaikka mitä mut ei onnistunu. Älkää siis antako sen häiritä ja mennään eteenpäin.
Joonaksen pov:
Olemme Joelin kanssa jo lähdössä studiolle, tosin tunti etuajassa, koska ei meillä sen parempaakaan tekemistä ole. Suihkussa tuli vietettyä jo melko kauan... Vesilasku on noussut pilviin yhteenmuuton jälkeen.
"Rakas ootsä kohta valmis?" Huudan Joelille, joka ei ilmeisesti löydä toista sukkaansa. Itse odotan toppatakki päällä eteisessä jo valmiina.
"Hei nyt löyty! Mennää!" Hokkari huudahti. "Aattelitko ilman kenkii lähtee?" Kysäisen huvittuneena. "Aa joo totta muute", tuo naurahtaa ja alkaa kiskoa kenkiä jalkoihinsa.
Poistuttuamme ulko-ovesta siirrymme autoon, minä pelkääjänpaikalle ja Joel kuskiksi. Joelin kyydissä tuo pelkääjänpaikka on aika osuva ilmaus...
Olen syventynyt maisemiin, mutta havahdun kun tunnen ison käden reidelläni. Katson Joelia silmiin, ja samalla tunnen kuinka tuo käsi lähenee kriittistä aluettani. Hän katsoo minua vihjailevasti. Onko aina pakko kiusata? Tuo tietää varsin hyvin kuinka yksikin liike väärään suuntaan voi herättää henkiin jotakin mitä ei välttämättä kannattaisi innostaa.
Kostoksi päätän siirtää käteni Joelin haaroväliin ja puristaa hieman. Ei liikaa, mutta siten, että hänen pikkukaverinsa herää ja Joel tajuaa mitä tuli tehtyä. Hän päästää huokauksen samalla. Vedän käteni takaisin ja otan kännykän esille, esittäen ettei mitään tapahtunut. Joel katsoo minua hieman kypiintyneenä.
"Sä saat kyllä korvata ton äskösen", Joel toteaa ja nousee autosta, sillä olemme jo studion pihassa. Nousen itsekin autosta ja kävelemme sisään studioon. Eteisessä alan riisua kenkiä.
"Moro onks tääl ketää?" Joel huutaa. Ei vastausta. Joel hyökkää kimppuuni agressiivisesti ja alkaa suutelemaan minua. Takkimme jäävät eteiseen Joelin nostaessa minut syliinsä ja kävellessä studion keittiöön lopettamatta suudelmia.
Joel laskee minut ruokapöydän päälle ja alkaa tehdä kielellänsä tutkimusmatkaa suussani. Liu'utan käteni tuon paidan sisään ja vedän sen pois. Tuo siirtää kädet reisiltäni paidan helmalle ja vetää sen pois. Joel alkaa suutelemaan kaulaani tehden pari fritsua. Hän löysi oikean kohdan. "Aghh" huokailen. Samalla tuo laittaa kätensä housujeni sisään, ja alkaa vedellä hitaita vetoja kaluani pitkin. "Mmghh Joelh... mee jo asiaanh."
Hän alkaa availla vyötäni, jolloin teen saman hänelle. Esteenä olevat housut lentävät kauniissa kaaressa sohvan selkänojalle asti, ja toiset eteiseen. Kenellekään ei jäisi epäselväksi mitä täällä on meneillään...
Bokserienkin poistuttuessa näkökentästä nousen ylös pöydältä ja käännän meidät ympäri. Meillä ei ole liukkaria mukana, joten pitää vähän improvisoida.
Laskeudun polvilleni ja tartun kiinni tuon kalusta. Vedän aluksi muutaman hitaan vedon sitä pitkin. "Joonash...pliis", Joel vaikeroi. Päätän ottaa tuon kalun suuhuni. Aluksi pyörittelen kieltäni kärjen ympärillä, mutta sitten otan kalun kokonaan suuhuni. Liikutan päätäni nopeaan tahtiin. "Mmghhh ahh Joonnash mä tuunh." Silloin lopetan ja nousen takasin ylös.
"Ilkee", Hokkari toteaa ja nostaa minut takaisin pöydälle. Hän suutelee minua kiihkeästi ja yritän vastailla niihin sitä mukaa. Tunnen tuon työntyvän sisääni. "Ahh", voihkaisemme samanaikaisesti.
Joel alkaa liikkua sisälläni, ja tiedän etten kestäisi kauaa, mutta tuskin tuokaan. "Ahhhmmm mä tuunggh", ilmoitan. "Ei vielä, vasta sit ku mä sanon." Vittu. Edging. Haista Hokka paska.
Yritän vaivalloisesti hidastaa lähestyvää huippuani, vaikka se tuntuukin ylitsepääsemättömän vaikealta.
"Okei tuu vaanh", Joel antaa luvan ja alkaa vetämään nopeita vetoja miehuuttani pitkin. "Ahhhggmm!" Huudan kun laukean. Tuo laukeaa heti perään.
Hengitämme raskaasti, kunnes alamme kuulemaan kovia aplodeja eteisestä.
"Mitä vittua?" Joel kysyy hämmentyneenä. Missä vitun välissä noi kaikki neljä tuli tänne??
"Kauan te ootte seissy siinä??" Kysyn nolona.
"Ei kauaa. Ehittiin kuiteski nähä ja kuulla toi teän loppuhuipennus", Tommi toteaa suomalaisen hymyn kera. "Valitettavasti", Aleksi komppaa nauraen. Kaikki neljä repeävät nauruun, tosi hauskaa on joo...
"Desinfioitte sit kans to pöydän. En aio katella mitää mälliroiskeita siinä kiitos", Olli kuittailee.
"Joojoo haista paska", Joel palauttaa.
Saamme vaatteet päälle ja alamme treenaamaan pienen vitutuksen kera. Oli se kyllä sen arvosta, vaikka perse ei ookkaa ihan samaa mieltä asiasta.
-
sanoja: 618
A/n: Vähänku eläintarhassa🙂
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘