38. jonjat 3/3 | blind channel

2.3K 57 113
                                    

kaikkitietävän kertojan pov:

Jätkät olivat hoiperrelleet baarista Joelin kämpille. Yön pikkutunteina he korkkasivat vielä muutaman viinapullon, jotta saataisiin kunnon krapula aamulle.

"Mihin Olli ja Allu jäi?" Niko ihmetteli ääneen. "Ne tulee hissil, tosin ne on ollu siel epäilyttävän kauan", Tommi kertoi. (a/n: tulemisläppä)

Kukaan ei ehtinyt vastata mitään, kun Olli tallusti ovesta sisään Aleksi perässään. Sotkuiset hiukset ja turvonneet huulet eivät jättäneet muille arvailun varaa.

"Jaha että semmosta", Joel huokaisi. "No eiköhä me loputki sitte alotella", Tommi ilmoitti. (a/n: jotenki voi kuvitella Tommi sanoos tollai mut sit kuitenkaan en...)

Muitta mutkitta bändin nuorin lipui takaisin Ollin huulille työntäen tuon Joelin eteisen peilikaapin ovea vasten. Joel riisui takkinsa ja tarttui Joonasta kädestä vetääkseen tämän mukaansa makuuhuoneeseen.

Niko tyytyi painamaan huulensa Tommin vastaaville ja alta aikayksikön solisti löysikin itsensä tuon sylistä. Tommi kuljetti Nikon myös makuuhuoneeseen ja laski sängylle.

Aleksi kiskoi Ollilta takkia pois eteisessä kuin viimeistä päivää. Sen jälkeen myös tuon paita lensi lattialle. "Ei oo reiluu et sul on noi paljo vaatteita", Olli valitti suudelmien välissä ja veti nuorimmalta paidan pois.

Nuorin räpelsi basistin vyön auki, jonka jälkeen tämä potki farkkunsa pois. Aleksi hyväili kevyesti Ollin miehuutta boksereiden läpi ennen kuin basisti otti tämän syliinsä ja kantoi muiden luokse Joelin makuuhuoneeseen.

Makuuhuoneen puolella Joel ja Joonas olivat keskellä intohimoista suudelmaa. Joelin paita oli lentänyt lattialle aikapäiviä sitten, ja pari oli asettautunut sylikkäin nojaamaan seinään jättääkseen muillekin tilaa.

Joonas vastaili suudelmiin parhaansa mukaan istuen hajareisin Joelin sylissä. Solistin kädet liikkuivat kitaristin vyötäröllä ja perseellä.

Pelkillä boksereilla varustettu Tommi istui hajareisin brunen laulajan lantion päällä. Hän teki tarkkaa työtä Nikon kaulalla samalla kun hellästi liikutti omaa kohoumaansa Nikon vastaavaan.

"Mhhh Tommihh", Niko huokaisi kädet rumpalin hiuksissa. Hänelläkään ei ollut päällä muuta vaatetusta boksereita lukuunottamatta.

Olli oli tuupannut Aleksin sängylle Nikon ja Tommin viereen. He vaihtoivat kiihkeitä kielisuudelmia basistin taistellessa Aleksin vyötä auki.

Olli siirtyi imemään fritsua Aleksin kaulaan. "Mhh Ollih", nuorin huokaisi. Hän potki housunsa lattialle ja veti Ollin paremmin päälleen.

Tommi veti Nikolta bokserit jalasta ja riisui sitten omansa. "Joel mis sul on liukkarii?" Rumpali tiedusteli. Nautinnosta huokaileva Joel kaivoi yöpöytänsä laatikosta liukkarituubin ja lisäksi myös kortsut.

Tommi asetteli ne kalulleen ja veti muutaman vedon Niko miehuutta pitkin brunen solistin huokaillessa hiljaa. Pian rumpali työntyi tuon sisään.

Joonaksen paita lepäsi lattialla, ihan niin kuin Joelinkin. Tämä blondi solisti makasikin nyt sängyllä täysin alasti kalunsa Joonaksen suussa. "Ahhhmm Joonash", hän huokaili kädet tiukasti tuon hattarapään hiuspehkossa.

Joonas nopeutti päänsä liikettä. "Ahhh oon lähellähh", Joel voihki. "Ahhmmh", hän huokaisi kovaa lauetessaan kitaristin suuhun. Kyseinen kitaristi nieli kaiken nesteen ja nousi suutelemaan Joelia uudemman kerran.

Joel vastasi suudelmaan ja nousi jälleen istumaan seinään nojaten. Hän levitti liukkarin kortsun asettelun jälkeen ja kitaristi laskeutui tuon kalun päälle saatuaan bokserinsakin pois. "Mhhh", Joonas huokaisi.

Olli repi Aleksin bokserit pois tieltä. Hän tarttui mustahiuksisen kalusta ja alkoi vedellä suht hitaita vetoja sitä pitkin. "Mhhh Ollihh. Nopeempaahhh", Aleksi huokaili.

Basisti nopeutti tahtiaan antaen samalla pieniä pusuja nuorimman sisäreisiin. (camaan nyt vähä rakkautta ku mul on nii kiintymys tähä shippiin äwäwä😭❤)

"Mhhgghh oon lähelläh", Aleksi voihki. "Etkä oo", Olli ilmoitti ja lopetti vedot. Hän heivasi bokserinsa lattialle ja asetti kortsun kalulleen. Basisti levitti liukkaria päälle ja asettui Aleksin jalkojen väliin. Hän työntyi tuon sisään nopeasti.

Joonas alkoi liikkua nopeammin Joelin kalu sisällään. "Ahhhhh Joonas", Joel voihki tuon nimeä tarraten häntä lantiosta. "Mghhh vittuhh", Joonas huokaili. Joel tarttui tuota kalusta ja alkoi vedellä vetoja sitä pitkin.

"Mghhh Tommihhg", Niko voihki. Rumpali nopeutti lantionsa liikettä ja tarttui Nikon miehuudesta alkaen runkata tätä. "Mhh ahhh."

"Ahhh Olliihhh!" Aleksi huusi basistin liikkuessa tuon sisällä nopeaan tahtiin. Olli alkoi runkata tätä samalla.

"Joelhh ahh oon lähelläh!" Joonas ilmoitti. Joel käänsi heidät nopeasti ympäri eli Joonaksen alleen ja alkoi liikkumaan tämän sisällä todella nopeasti. "Mghhhhhh nggghhhh!" Joonas huusi selkä notkolla Joelin aloittaessa taas runkkausliikkeet tämän kalulla.

"Ahhhh mä tuuunhhhh!" Porko huusi ja laukesi voimakkaasti Joelin kädelle ja vatsalleen. Muutaman työnnön päästä myös Joel laukesi, mutta kortsuun.

Joel vetäytyi ulos Joonaksesta ja rullasi kortsun pois heittäen sen lattialle. Hän siirtyi Ollin ja Aleksin puuhiin mukaan. Joonas puolestaan löysi tiensä Niko ja Tommin luokse.

Joel suuteli Aleksia, joka vaikutti olevan loppusuoralla. Hän alkoi runkkaamaan mustahiuksista, mutta samalla tunsi käden omalla kalullaan. Se oli Ollin käsi, ja Olli virnisti Joelille nopeuttaen lantionsa ja sitten myös kätensä liikettä.

"Ahhmm Ollih", Joel huokaili, mutta tukehdutti sitten huokauksensa Aleksin kaulaan, jonne tämä alkoi tehdä fritsua. "Ahhhhh ooon lähelläh!" Aleksi vaikersi selkä notkolla. "Mhgggh samagh", Olli komppasi huokauksen muodossa.

"Nghhh mä tuungh!" Joel huokaisi ja lauksei Ollin kädelle. "AHGHHH!" Aleksi voihkaisi ja laukesi Joelin kädelle ja vatsalleen. "MMMMHHH!" Olli huokaisi kovaa ja laukesi kortsuun.

Joonas runkkasi Nikoa ja veti tämän kanssa samalla kiihkeitä kielareita. Niko huokaili tämän suuhun voimakkaasti nautinnon vuoksi, mutta se ei Porkoa haitannut.

"Mghh oon lähelläh", Tommi ilmoitti nopeuttaen lantionsa liikettä vielä. "Mghh mä tuunh!" Niko voihki. "AHHH!" Solisti voihkaisi ja laukesi Joonaksen kädelle. Hetken päästä Tommikin laukesi kortsuun.

Villi ilta oli saapunut päätökseen, kun jätkät kävivät nukkumaan (mälliselle) sängylle. Viimein jokainen oli saanut kokeilla jokaista jätkää, eikä kenenkään kokemus mitenkään huono ollut. Päinvastoin. Kaikkea sitä sattuu ja tapahtuu...

-

sanoja: 841

a/n: oliks tää tylsä? 😀

Hajareisin || Blind channel oneshotsWhere stories live. Discover now