26. jiko | joonas x niko

1.2K 40 15
                                    

Nikon pov:

"JoO jÄtä sUn tAkkI vAa tOho jA tUu peReMmäL", tiedotan Porkolle, jonka kanssa olimme tulleet baarista pitkän illan jälleen jatkoille. Kaikki muut jätkät menivät jo kotiin nukkumaan, jopa Joel. En olisi uskonut.

"OnKs tÄÄl liSää viiNAa?" Tuo tiedustelee heitettyään takkinsa eteisen lattialle. "JoO vEnaA pAKko tÄÄl oN jOsSai", kerron. Lähden etsimään viinakaappia. "JES! LÖYTYH", iloitsen, ja Porko myös.

Lähden hoipertelemaan kohti keittiötä shottilasien takia. Porko tulee perässä ja suutelee niskaani kädet lantiollani. Otan kaapista kaksi lasia ja käännyn antaen nopean suudelman tuon huulille.

Siinäpä se. Olemme pelkkiä kavereita bromancella ja random pusuilla höystettynä. Helvetin hyviä kavereita.

Joonas avaa viinapullon korkin ja kaataa shottilaseihin niin että läiskyy. "ÄLä läIkyTä saAtAna!" Huudan Porkolle. "OhO mItEs sE nY SeLlai?" Tuo ihmettelee.

Kilistimme ja joimme shotit ykkösellä alas. Jatkoimme muutamalla shotilla lisää siihen asti, että pullo oli tyhjä. Hupsis.

Päädyimme jostain syystä KONMARITTAMAAN kämppääni. Paskat känni-ideat vol. 666

"HeI kAtO!" Huudahdin roikottaessani käsirautoja kädessäni. "VoIDaaNko NikO kIlTti kOkEiLlA?" "ToTtA hElVetIssÄ vOidAaN!" Innostuin.

Hätistin Porkon edessäni makuuhuoneeseen ja käänsin hänet. Revin tuon paidan pois ja tuuppasin sängylle. Kiinnitin käsiraudat sängynpäätyyn ja sitten lukitsin ne Porkon ranteisiin.

"ANna pUsU!" Porko pyysi ja asetti huulensa törrölle. Annoin tuolle nopean pusun ja nousin sängystä. "VeNaa mÄ tIiäN yHen hYvÄn jUtUn miTä mE vOidAa koKeiLla", selitän ja katoan keittiöön. Palasin pian takaisin pienen lasipullon kera.

"JoOnas mÄ kEkSin, mE vOiDaa kOkEiLla tÄtä!" Hehkutin seisoen sängyn edessä. Katsoin Joonasta pitkään miettiessäni suunnitelmaani. Kunnes...

"Jätkät mitä hittoo te touhuutte?" Kuului ovenraosta. "Minna?" "Niko", tuo vastaa hieman huvittuneena.

Ei tuo vihaiselta vaikuta. Ei kyllä taida olla eka kerta ku se löytää meät puolialasti toistemme kimpusta, ihan kokeilumielessä. Kaiken pitäis olla ok.

"Miks Joonas on käsiraudoissa? Ja missä sun vaatteet?" Minna tiedustelee edelleen huvittuneena nojatessaan ovenkarmiin. "Niko onks toi chilikastike?" Hän tiedustelee pidättäessään naurua.

Voin vain kuvitella näyn olevan melko huvittava. Oletko itse ikinä tullut kotiin keskellä yötä vain nähdäksesi miesystäväsi seisomassa pelkät bokserit päällä makuuhuoneessa seisomassa chilikastikepullo kädessä hieman hämmentyneenä? Puhumattakaan tuon parhaasta kaverista, joka on käsiraudoilla ilman paitaa kiinni sängynpäädyssä... Kaikkea se Minnakin joutuu kestämään.

"Löydettiin käsiraudat ja aateltiin kokeilla jotain uutta", totesin pienen kiusallisen hymyn kera. "Joo mä huomaan", Minna naurahtaa. "Älkää antako mun häiritä", hän nauroi ja häipyi olohuoneeseen.

"Tota... Et sattuis tietää mis ne avaimet noihin käsirautoihin löytyy?" Kysäisin. Minna kävelee hitaasti takaisin näyttäen siltä, että aikoo kohta kertoa huonoja uutisia.

"Älä sano- " "Okei en sano", Minna totesi. "Voi perse", manaan. "Mitä", Porko seuraa tilannetta vierestä. Katsomme Minnan kanssa toisiamme.

"Totahh...Noist raudoist on kadonnu ne avaimet..." Selitin. "Ei vittu!" Porko huutaa. "Kyllä vain", totesin.

Joonaksen pov:

Tästä tulee vitun pitkä yö...

-

sanoja: 420 (a/n: 420 lotsilol😃😃😃)

a/n: laatu on mitä on, keksin tähän idean keskellä yötä😚

a/n (just ennen julkasuu): tää on iha kauhee fr😭

Hajareisin || Blind channel oneshotsWhere stories live. Discover now