Nikon pov:
"Tästä ei sit kerrota kenellekään", Joel tiuskaisi tuupatessaan mut johonkin talon makuuhuoneista. Kaikkea ne kotibileitä hostaavat saivatkin kestää. Onneksi ovessa sentään oli lukko. Se painoi suudelman mun huulille pitäessään mua lantiolta tiukasti ja tuuppiessaan mua kohti sänkyä.
"Joo joo! luuletsä et mä muka haluisin olla tunnettu hässimisestä sun kans?" Mä tuhahdin takaisin. Joel sammutti valot mulkaisten mua ensin vihaisesti. Jep, tällaista tämä oli ollut jo muutaman kuukauden. Enemies with benefits.
Olimme kokonaan vastakkaisilla puolilla. Räppäri ja rokkari. Me olimme aina vain mulkoilleet toisiamme käytävillä. Kummallakin oli oma porukkansa. Me ei yksinkertaisesti tultu toimeen. Makuuhuoneen puolella asiat oli toisin. Tai missä nyt sitten oli tarve halujaan tyydyttää. Pukuhuone, koulun välinevarasto ja hätätilanteessa jopa vessa...
Joel kiskaisi mun paidan pois ja viskasi sen lattialle. Sitten se töytäisi mut sängylle. Mä katsoin sitä ja kiskaisin sen vyöstä koko pojan lähemmäs mun eteen. Mä avasin sen vyön ja laskin sen housut ja bokserit nilkkoihin asti.
Pitkä jätkä, pitkä- no, niin. Olinhan mä siihen jo tottunutkin. Mä vedin rutiininomaisesti pari vetoa sen kalulla, kokeilin kielelläni sen kärkeä ja otin sen lopulta vähitellen mun suuhun. Joelin kädet upposivat mun tukkaan kun mä tein niin.
Mä otin sen muutaman kerran syvälle mun kurkkuun kakoen. Mä vetäydyin pois Joelin katseen alla ja jäin katsomaan sitä yhtä tuimana, kun se potki farkkunsa pois. Se viskasi paitansa mun paidan seuraksi lattialle ja siirsi mut nätisti keskemmälle sänkyä.
Mun katse kiersi Joelin täysin alastomalla kropalla. Se oli pitkä ja hoikka, mutta jäntevä ja vahvan oloinen. Sen kaulassa oli hopeinen ketju, josta mä aina vedin sen mun lähelleni, kun hommissa oltiin.
Huoneessa oli tosi hämärää. Joelin tukka oli sekaisin, mutta se taisi kuulua nuoren rokkarin tyyliin. Mä väittäisin, että sen äiti on kuitenkin ollut eri mieltä asiasta.
Joel kömpi mun päälle ja suuteli mua rajusti. Mä vastasin siihen yhtä kovilla otteilla tukistaen sitä hiuksista, mistä se vain innostui lisää. Se avasi mun vyön ja farkut ja veti ne pois. Mun päälle jäi enää vain bokserit, jonne se sujautti kätensä siirtyessään mun kaulalle.
"M-mhh", mä huokaisin Joelin runkatessa mua hitaasti. Se imaisi mun kaulasta kohdan, jota se hyväili huulillaan.
Joel veti mun bokserit pois. "Käytät kumia", mun ehto oli. Kuten aina. Mä en voinut tietää minkä kondylooman se oli voinut sen hoidoilta hankkia itselleen.
"No vittu tottakai", se murahti mulle kuin se olisi ollut itsestäänselvyys. Mä uskoin että sitä vähän kyrsi se, mutta se tiesi etten mä olisi suostunut muuten.
Se hapusi kumin farkkujensa taskusta. Ilmeisesti se oli taas suunnitellut saavansa, tai sitten se kanteli niitä mukanaan jatkuvasti.
Joel valmisteli itsensä ja mä päästin sen mun jalkojen väliin. Mä ähkäisin yllättävän kovaa, vaikka edellisestä kerrasta oli vain jotain vajaa viikko...
Blondi liikahti hitaasti päätyyn asti. "Sattuuko?" Se kysyi ja veti sen kalua vähän ulospäin, jotta mä voisin tarkkailla mun tuntemuksia. Kieltämättä oli ihan sympaattista kuinka se välitti, vaikka meidän välit oli näinkin kylmänviileät.
"Ei...paljoo", mä ähisin pienesti. Joel jatkoi tasaista liikettä ja mä aloin jo nauttimaan hetken päästä. Mä pidin pientä ääntä yrittäen hillitä itseni, etteivät muut kuulisi. Vaikka koko talo lähes jytisi musiikin voimasta.
"Vittuhh..." Joelin suusta kuului. Mä myötäilin sen liikkeitä ja nautin mun olosta. Ei tuo mies mitään mun lemppareita ollut koskaan ollutkaan, mutta mun sisällä ollessaan se oli ihan siedettävä...
"Mm-mmh", mä ääntelin. Joel nopeutti vähän tahtiaan, mutta vetäytyi sitten mun sisältä. Se käänsi mut vatsalleni ja mä nousin kontilleni. Se tarrasi mua taas lantiolta ja se sujahti taas mun sisään.
Sitten se aloitti ryskyttämisen. "Joel-AAH! Vittu-mmhh..." Mä huusin refleksinomaisesti. Heti sen jälkeen mä repäisin itselleni jostain tyynyn, johon mä hukutin mun tahattomat ulvahdukset ja voihkaukset.
Joelin kädet puristivat mua vielä kovempaa ja sen tahti koveni entisestään. Mä tiesin sen olevan lähellä, ja se käänsi mut takaisin selälleen. Epäilemättä siksi, ettei me aiheutettaisi mitään epäilyttäviä sotkuja. Siitäpä vasta juttu syntyisi...
Joel nosti mun jalat sen hartioille ja antoi mennä. Toinen käsi mun lantiolla ja toinen suulla. Se hiljensi mut, ettei muut talossa tajuaisi. But little does he know, i'm kinda into this shit...
No ei vaan, ihan hyvä että se ajatteli seurauksia. Mä runkkasin itseäni ja mun selkä oli nousta kaarelle ennen kuin Joel painoi sen patjaan. Se lykki menemään kun mä tunsin mun alavatsassa sen lämpimän paineen, jonka mä tiesin kohta purkautuvan.
Joel murahteli vedellen viimeisiään ja mä tunsin laukeavani. Mun kroppa värähteli kun mä vapautin sen tunteen lisäksi myös jotain muuta mun vatsalle. Blondi saavutti huippunsa samoihin aikoihin murahduksen kera ja vetäytyi hetken päästä ulos hengästyneenä.
Se piti käsiään edelleen mun lantiolla omistavasti, ja mä odotin sen irrottamista, jotta mä pääsisin putsaamaan itseni ja pukemaan päälleni. Se tuijotti mun vatsalla kelluvaa mällilastia kuin miettien, mistä se oli siihen tullut. (huomaa tulemisläppä)Sitten, plot twist... Se kumartui nuolemaan mun vatsan puhtaaksi. Mä olin vähän shokissa, sillä en mä odottanut tätä. Ei se ollut koskaan ennen...
Mutta en mä valittanut. Päääsinpähän itse helpommalla.
Joel nousi mun rintakehän tasolle, melkein kaulalle, ja iski huulensa siihen. Se merkkasi mut punertavalla jäljellä, joka muuttuisi pian tummanvioletiksi. As always.
Mä en tiedä miksi se halusi merkata mut. Ehkä se oli jokin sopimuksen sinetöivä leima. No homo.
Tai sitten se halusi viestiä, että tää ei ollut vielä tässä. Ensi kertaan.
Sanallinen, kirjoittamaton sopimus, jota ei rikottu. Joka säilyi. Ainakin niin kauan, kunnes tulisi joku. Joku kolmas.
Kumppani.
Silloin tää kaikki vain loppuu. Silloin me ollaan taas toisillemme arkiset viholliset, jotka vaihtavat likaisia katseita koulun käytävillä. Ei muuta.
Silloin, ilman sanoja, voi viestiä pelkällä katseella - tää oli nyt tässä.
-
sanoja: 868
a/n: on nää uniongelmat kuulkaas käteviä ku ne saa mut palaamaan tähänki kirjaan kuukausien tauon jälkeen...
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘