Ollin pov:
Me livahdettiin Aleksin kanssa kauempana seisoskelevien fanien ohi. Aleksi runteli lukkoa avatessaan sitä, ennen kuin se sai sen auki. Oven auettua mä tuuppasin sen sisään bussiin ja suljin oven mun perässä. "Viimein saatana..."
Mä hyökkäsin suutelemaan mun dj:tä. Aleksi meinas horjahtaa selälleen kun mä tarrasin sitä perseestä, mut mä nostin sen mun syliin samalla kun me suudeltiin. Sen kädet alkoi etsiä mun kauluspaidan nappeja.
Aleksin kovettunut kalu ei ollut rauhoittunut vajaassa kymmenessä minuutissa. Mä sain kylmiä väreitä, kun Aleksi liu'utti sormensa mun niskalta mun hiuksiin. Se näykkäisi mun alahuulta ja antoi kielarin painaen mun takaraivoa itseään päin.
Mun housuissa teki jo tiukkaa, kun Aleksi alkoi riisua niitä multa. Meillä on aina ollut seksissä joku ihmeellinen yhteys. Kumpikin pystyi tuntemaan, mitä toinen halusi ja kaikki tuntui menevän aina ihan luonnostaan. Siinä oli aina ollut jotain erityistä.
Mä laskin Aleksin pienelle tiskipöydän viereiselle keittiötasolle tavaroiden putoillessa tieltä. Se jätkä kävi ihan kuumana! Sen nuoli, imi ja näykki mun kaulaa mun huokaillessa. Se repi multa housuja jalasta, ja mä hoidin loput potkimalla ne pois mun jaloista.
"Mä haluun et sä nussit mua", Aleksi henkäisi mun korvaan, näykkäisi sitä ja voihkaisi pienesti. Sitten se puristi mun etumusta boksereiden päältä. Se sai mut hulluksi. Mä avasin sen haalarin yläosan ja aloin kiskoa hihoja pois. Dj napitti mun paidan auki ja veti sen pois.
Mulla teki mieli repiä se hiton seksikäs haalari riekaleiksi Aleksin päältä, mut mun täytyi ajatella myös tulevia keikkoja, valitettavasti. Sitä paitsi, riittäisipähän munkin silmille iloa vielä jatkossakin...
Aleksi suuteli mua hengästyneenä ja ja nosti persettään vetääkseen haalarin pois päältään. Autoin homman loppuun ja iskin mun kynnet sen reisiin. Mä oikeasti rakastin niitä. Ne oli just täydellisen kokoiset. Thick as fuck.
Aleksi painoi sen haarovälin ihan kiinni mun omaan etumukseen ja ujutti kielensä mun suuhun. Mä en voinut vastustaa kiusausta, vaan mä aloin tunnustella kiusoitellen sen kalua boksereiden päältä. "Mmhh..." Sen suusta kuului.
Mä aloin imeä Aleksin kaulaa. Silloin sillä meni hermot. Se kiskoi sen bokserit alas ja heitti ne lattialle. Mun kädet liukui sen lantiolle kuin itsestään.
Aleksi tiputti multakin bokserit nilkkoihin ja tarttui mun kullista yhtään aikailematta. Se puristi kovaa ja alkoi runkata mua. Se pyöritteli peukaloa sen kärjellä ja sai mut värähtelemään. "A-ahhh!" Mä äännähdin ja puristin Aleksin reisiä. Sen tahti meni yhtäkkiä ihan hulluks, niinkuin mäkin.
"A-Aleksihh", mä voihkin täristessäni. Se oli kietonut jalkansa mun lantion ympäri, ja nyt se suukotteli mun leukaa ja kaulaa samalla kun se hiplas mun nännejä. "Älä vaan lopetah..." Ähkin epätoivoisena. Pyynnöstäni huolimatta Aleksi lopetti liikkeen. Mä en kestänyt enää, ja viimeisetkin rippeet mun maltista ja hellyydestä valui viemäristä alas.
Mä kaappasin mun miehen pöydältä ja heitin sen bussin sohvalle, välittämättä siitä, että siinä istuu ihmisiä jatkuvasti vielä tämänkin jälkeen. Se katsoi mua nälkäisenä mun kävellessä sen eteen. Mä sylkäisin mun käteen ja kostutin mun kalun pitäessä katsekontaktin Aleksin kanssa.
Mä kävin polvilleni sohvalle ja vedin selällään makaavan Aleksin sen reisistä mun eteen. Mä työnnyin sen sisään kertaheitolla yhtään säälimättä. Aleksi ulvahti ja sen silmät pyörähti taaksepäin. Se haukkoi happea kun mä aloin liikkumaan.
Mä nostin Aleksin jalat mun olkapäille ja aloin takomaan sitä ihan kunnolla. "Olliiiihh!" Se voihki. Mä koskettelin sen reisiä ja persettä samalla ja huohotin ja murisin Aleksin tuntuessa niin hyvältä.
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘