41. toleksi | tolli x joleksi

1.4K 49 78
                                    

a/n: tätä pyydettiin nii tässäpä tulis! (huomaa tulemisläppä)

kaikkitietävän kertojan pov:

Tommi, Olli, Joel ja Aleksi olivat saapuneet Tommin kämpille. Joel ja Tommi olivat laittaneet kihlatuilleen vibraattorit päivän ajaksi, ja nyt oli aika ottaa ne pois.

"Mennääks Joel tonne vessaan?" Aleksi kysyi. "Joo", Joel vastasi ja veti Aleksin mukanaan kylpyhuoneeseen. Tommi ja Olli jäivät makuuhuoneeseen.

Aleksi meni lattialle makaamaan vatsalleen Joelin lukittua oven. Hän riisui housunsa ja bokserinsa potkien ne pois. Yllätyksekseen blondi kuitenkin käänsi tämän ympäri ja tarttui tuon kalusta. Hän alkoi vedellä helliä vetoja sitä pitkin saadaksensa miehen kovaksi.

"Mghhh Joelh, Olli ja Tommi on tuolh", Aleksi yritti estellä kuitenkin epäonnistuen. Joel laittoi vibran päälle melko pienelle teholle. "Mhhh", Aleksi huokaili.

"Tulkaa tänne vaa", Tommi kutsui makuuhuoneesta. (a/n tulemisläppä) Joel lopetti vetojen vetämisen ja kumartui Aleksin päälle suutelemaan tuota. "Mennään", hän totesi ja nosti pörröpään syliinsä.

Joel heitti kihlattunsa sängylle Ollin ja Tommin viereen ja kapusi tämän päälle. Tommi oli jo ehtinyt laittaa Ollin sisällä olevan vibran päälle ja rupesi ottamaan tältä suihin. "Mhgg."

Parin intohimoisen suudelman jälkeen Joel teki saman, eli laittoi Aleksin vibran päälle ja otti tuon kalun suuhunsa pyöritellen kieltään kärjen ympäri. "Ahhh Joelh, mee jo asiaanh", Aleksi huokaili.

Blondi otti kalun kokonaan suuhunsa ja alkoi liikuttamaan päätänsä ylös alas tasaisesti. Aleksi tarrasi tuon hiuksiin ja ohjasi liikettä. "Mghh agghhh."

Vieressä Olli olikin jo loppusuoralla. "Agghhhhhh Tommih mä tuunhhg!" Olli voihkaisi ja laukesi syvälle Tommin suuhun. Brune nieli kaiken, jonka jälkeen sammutti vibran ja otti sen pois.  Sitten tuo kiipesi sängylle Ollin viereen, joka pian löysikin tiensä kyseisen rumpalin päältä.

Tommi ja Olli katselivat Joelin ja Aleksin puuhailuja. "Joelh oon lähellähh!" Aleksi vohkaisi. Joel nopeutti päänsä liikettä, jolloin nuorin laukesi Joelin suuhun. "Aghhh!"

Blondi solisti sammutti myös vibran ja veto sen ulos laskien yöpöydälle.

Kaksikon valmistuttua omista hommistaan Tommi heitti Joelille kortsun ja otti itse yhden. Blondi kiipesi Ollin luokse ja suuteli tätä Tommin käydessä Aleksin kimppuun.

"Nopeesti, mua panettaa vieläki", Olli kuiskasi Joelin virnistäessä ja laittaessa kortsun paikoilleen. Hän levitti liukkarin ja työntyi basistin sisään.

Tommi suuteli Aleksia kiihkeästi levittäessään liukkaria kortsun suojaamalle kalulleen. Hän nosti Aleksin kontilleen sängylle ja työntyi tuon sisään kertaheitolla. "Mghh!"

"Ahggggghh Joelh!" Olli voihkaisi. Hän vetäisi kontillaan olevan Aleksin suudelmaan, johon mustahiuksinen vastasi.

"Tommihhh!" Aleksi voihkaisi. Tommi tajusi tämän olevan lähellä ja alkoi runkkaamaan tätä nopeuttaessaan lantionsa liikettä. "Mmghhhg ahhh!" Nuorin voihki kovempaa.

Joel oli myös tarttunut Ollin kalusta ja alkoi vetelemään vetoja sitä pitkin. "Mghh Joelh mä tuun kohtaghh!" Basisti huudahti. "Mäkihh!" Solisti komppasi.

"Mghhhh!" Aleksi huudahti lauetessaan lakanoille. Samalla Tommikin laukesi kortsuun. Hän vetäytyi pois Aleksin perseestä, jolloin hän siirtyi Ollin huulien ja kaulan kimppuun.

Aleksi imi fritsua Ollin kaulaan, kun hän laukesi. "AHHHGGGGHH!" Hän voihkaisi tullen Joelin kädelle. "Ahhhh", Joel huokaisi ja laukesi kortsuun. Hän työntyi vielä muutaman kerran kunnes vetäytyi ulos.

Kaikki neljä jätkää lysähtivät sängylle palautumaan äskeisestä suorituksesta. Jännittävää, outoa, uutta mutta ennen kaikkea mielenkiintoista. Tällaista kokemusta ei ihan helpolla unohdakaan.

-

sanoja: 481

Hajareisin || Blind channel oneshotsWhere stories live. Discover now