Joonaksen pov:
"Venaa mä haen sen kirjan nopee yläkerrasta", ilmoitin eteisessä noustessani rappusiin. "Jees."
Meillä ei ollut ketään kotona. Nyt olisi täydellinen aika sellaiselle suudelmakohtaukselle, joita näkyy vain leffoissa. Kuitenkaan viholliset eivät tee niin. He eivät edes ystävysty. Entinen kiusaaja ja kiusattu. Kaikki koulussa katsoisivat vinoon...
Mutta little did they know, että välimme alkoivat lämmetä koulun ulkopuolella. Kukaan ei tiennyt. Ei edes minun tai Joelin lähimmät kaverit. Se olisi liian noloa. Olla ystäviä julkisesti kaiken sen jälkeen, saati sitten poikaystäviä.
Etsin ruotsin kirjaa hetken, kunnes löysin sen lipaston alalaatikosta. En tiedä, mitä se siellä teki. "Tossa", sanoin ja ojensin kirjan Joelille palattuani takaisin eteiseen. "Thanks, ei kyllä toi ruotsi oikee nappaa", hän totesi. "Tiedän tunteen."
Olin luvannut Joelille kirjani lainaan, sillä hän kertoi kadottaneensa omansa. Ihme sähläri.
"Mua ei oikee huvittais istuu niillä terkan tunneilla kuuntelemassa opettajan länkytystä eri seksiasennoista", jatkoin aihetta nojaillen keittiön ovenkarmiin. Katseeni kulki kaikkialla muualla kuin edessäni seisovassa blondissa, vaikka välillä uskaltauduin vilkaisemaan tämän merensinisiin silmiin.
"Nii. Mua lähinnä kiinnostais se käytännön toteutus", hän kertoi virnistäen. Nostin katseeni lattiasta ja kohtasin tämän vastaavan. "Samoin. Se teoria pöydällä ja lattialla on tullu jo vähä liian tutuks," komppasin typerä virne naamallani. (a/n: tulemisläppä) Koulumme terveystiedon opettaja oli aivan omaa luokkaansa...
"Sulla on söpö hymy", Joel kertoi ottaen muutaman askeleen kohti minua. "Mitä sä nyt-" Mutisin hämmentyneenä. Tilanne oli mikä oli, mutta faktoja ei voitu kiistää. Olin korviani myöten tuon blondin vietävissä. Kaikki yhdessä vietetty aika tuntui unelta.
"Ja silmät", hän jatkoi. Sydämeni hakkasi ehkä kovempaa kuin koskaan. Kukapa tiesi, ehkä se kohta repeytyisi läpi rinnastani.
"Joel... Sä tiedät kyllä. Sä kohtelet mua ku pahinta vihollistas koulussa, ei se muutu siitä mikskää", järkeilin. Se sattui.
"Mut mä en voi sille mitään et sä oot ihan vitun kuuma ja ihana", hän kertoi. Se sai perhosparven liikkeelle vatsassani välittömästi. Silti aloin peruuttaa kohti keittiön pöytää Joelin seuratessa.
"Ja siitä terveystiedosta...", Hän jatkoi hiljaa perseeni osuessa pöydän reunaan. "Joel..." Henkäisin katse lattiassa ja nielaisin kuuluvasti. "Kyllä mä ottaisin sut tätä pöytää vasten ihan koska vaan", hän kuiskasi lähellä korvaani ja painoi minut vasten pöytää.
Nostin katseeni blondin silmiin ja tunsin hukkuvani niihin. Sydämeni pamppaili ja perhoset lepattelivat sisälläni. Kämmenissäni oli nihkeyttä ja jalkojeni välissä painetta. "Ota mut sitte...tässä", henkäisin.
Joel avasi suunsa mutta oli hiljaa ja silitti etusormellaan reunasta tukea ottavaan kämmenselkääni. Hän katsoi minua suoraan silmiin, mutta sitten siirsi katseensa huuliini. Suljin silmäni ja tunsin tämän hengityksen huuliani vasten.
Tunsin Joelin pehmeät huulet vasten omiani. Henkäisin niitä vasten ja nostin käteni hänen niskalleen. Sormeni kiertyivät tämän niskavillojen ympärille. Joel painoi kätensä lanteilleni ja hiplasi lantioluitani tutkiessaan huuliani.
Vedin poikaa lähemmäksi ja näykkäisin tämän alahuulta. Sain ujutettua kieleni tämän suuhun, jolloin se alkoi käydä taistelua Joelin vastaavan kanssa. Suudelmat muuttuivat entistä kiihkeämmiksi.
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘