a/n: TÄMÄ EI OLE NIKO X ROMMI SMUT KAIKILLE NIILLE JOTKA SITÄ EPÄILI kiitos ja eteenpäin.
Nikon pov:
Sain juuri syötyä lautaseni tyhjäksi. Tommi oli tehnyt meille kanapastaa, joka oli todella hyvää. Yhteenmuuton aikaan sovimme, että Tommi hoitaa ruuanlaiton ja minä siivoamisen. Jos minut päästää yksin keittiöön, seuraukset voivat olla todella tuhoisat.
"Kiitos ruuasta rakas", kiitän ja nousen pöydästä. Menen ateriaansa viimeistelevän poikaystäväni taakse ja kiedon käteni takaapäin tuon kaulan ympärille. Painan pusun tuon poskelle.
"Mä meen suihkuun. Jätän oven auki, ois nimittäin kiva saada seuraa sinne", kuiskaan tuon korvaan ja vinkkaan silmää. Menen kylppäriin ja jätän oven raolleen.
Riisun vaatteeni ja katselen itseäni peilistä. Hyvältä näyttää Moilanen... Astun suihkuun ja käännän hanan päälle. Alan kastelemaan hiuksiani ja kroppaani. Yhtäkkiä tunnen käsien kiertyvän keskivartaloni ympäri ja huulet niskassani. Lallitomppahan se.
Tompan kädet liukuvat hitaasti rintakehältäni vatsaani ja reisiäni pitkin kovettuneelle miehuudelleni. Hän alkaa hivelemään sitä ja lopulta vetää muutaman hitaan vedon koko varren pituudelta.
Tommin kädet nousevat uudestaan ylös , jolloin hän kääntää minut ympäri. Kiedon käteni tuon niskan ympäri, kun hän yhdistää huulemme. Tunnemme lämpimän veden valuvan hitaasti kehojamme pitkin.
Suutelemme kiihkeästi, kunnes Tommi kurottuu ottamaan pienen liukkarituubin suihkutelineestä. Kyllä, meillä on liukkaria myös suihkussa, juuri tämmöisten hetkien varalta. Saattaisi hieman latistaa tunnelmaa, jos pitäisi ilkoalasti stondiksen kanssa lähteä spurttaamaan makuuhuoneen yöpöydän laatikolle ja takaisin. Pystyn tähän kyllä ilman kortsuakin. Eihän se hyvältä tunnu kun joku laukeaa perseeseen, mutta kyllä sen kestän.
Tommi levittää liukkaria stondiksensa päälle ja tarttuu lantiostani kiinni voimakkaasti. Tuo työntää minut seinään, ja työntyy sisääni.
"Agmmhgh T-Tommihh", voihkaisen täydestä nautinnosta. "Mhmmm eiks tunnukki hyvältä", Tommi kysäisee virnistäen. "Ngghhh ahh joooh", vastaan hieman vaivalloisesti.
Tommi tarttuu kiinni kalustani ja alkaa vedellä nopeita vetoja, sillä tiesi minun olevan lähellä. Kommunikaatiomme pelkällä kehonkielellä on aina ollut meille helppoa jostain syystä.
"ANNMMGHH Tommiihh mä tuunhh", huudan ja laukean tuon kädelle. Tommi työntyy vielä muutaman kerran sisääni ja laukeaa sitten itsekin. Kuten sanoin, ei mikään paras tunne mutta tosimies kestää lähes kaiken...
Hoidamme suihkun loppuun, Tommi pesee hiukseni ja minä hänen. Hieman hankalasti, hänhän on minua jotain 24 senttiä pidempi... (a/n: en oo iha varma mut luulisin)
-
sanoja: 351
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanficblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘